![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al discussies genoeg over gehad. Ergens moeten er toch mensen zijn die nog iets willen doen. Wat hebben ze er aan? Niets, waarom zouden ze dan? Ik weet het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Je kan enkel rijk worden met beleggen!
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou mij graag 'moe' maken om nog ne klop te doen. Ik zit volledig tegen mijn goesting thuis, werd inmiddels op invaliditeit geplaatst waar ik echt niet om gevraagd heb. En 'wat hebben ze eraan'? Ik haalde veel voldoening uit mijn werk. Ik voelde mij nuttig, ik kreeg heel veel liefde van de kindjes, dat is/ was onbetaalbaar! Ik zou zelfs gratis terug gaan werken maar helaas mag dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moeten mensen zich moe maken voor iets dat AI nu kan doen? Ze kunnen een bom op 1m accuraat van hun doel aan de andere kant van de wereld droppen, maar wij moeten nog met 3 tot 6 man werk doen dat 1 ai beter doet? Van stratenvegen tot orderpicking. Laat die machines geld maken, daytraden op de beurs, laat die AI geld verdienen en verdeel de welvaart. Laatst gewijzigd door CUFI : 8 januari 2022 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb je eraan om rijk te worden?
Op een dag eindigt je leven en ik heb nog nooit iemand geweten die zijn/ haar miljoenen mee in't graf neemt. Ik ben zeker niet rijk maar ben blij dat ik mijn rekeningen kan betalen. Voor mij volstaat dat. Ik heb al mijn kinderen toen ze uit huis gingen een "spaarboekje" kunnen meegeven en nu spaar ik elke maand een klein bedrag voor elk van mijn 6 kleinkinderen. Voor mezelf en Albeir spaar ik niet meer. We komen elke maand toe met onze inkomens en dat volstaat. We hebben wel iets op een spaarrekening staan voor mocht er met één van ons 2 iets gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, maar 50 jaar, maar beter dan niks.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fruitpluk was niet goed genoeg voor die nietsnut. NVA gaf hem liever een salaris voor verder niets te doen. Rule by example. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen als je schuifworst gebruikt om uw boterhammen te belegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voldoende geld hebben, om te doen wat men graag doet, is wel gemakkelijk. Maar de kunst zal wel zijn, om gelukkig te zijn, met wat men heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan je wat moe maken en wat voldoening halen. Ik zou zeggen waar wacht je op ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 januari 2022 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke partijen nog?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Huursubsidie krijg je wanneer je dakloos bent of uit een onbewoonbaar verklaarde woning moet, en niet in een sociale woning want daar bepaald wat je verdient hebt de huurprijs. U vertelt dit keer regelrechte onzin hoor. Laatst gewijzigd door alice : 9 januari 2022 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ook dat is gedaan
uw ouders verdwijnen van 75 in een rusthuisketen, eerst serviceflat, en tegne dat ze doodvallen is dat huis al lang opgesoupeerd door die keten. pensioen is 12 ?* 1300, een serviceflat kost 1000/m euro en een rusthuis 2500/m, reken maar uit. |
![]() |
![]() |