![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kloof met de burger? Dat is niet moeilijk.
Sommige politici zijn als een wasmachine, de ene moment draaien ze links en het andere moment rechts. Naargelang het hun uitkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Feitelijk is het niet moeilijk om een eenvoudige verklaring te vinden. Ik wordt er nu zelf dagelijks mee geconfronteerd. Beroepsmatig wordt je in een keurslijf gedeponeerd en moet je je hele leven delicate beslissingen nemen. Tot je op rust gesteld wordt en van de ene dag op de andere blijkt dat je niks meer te zeggen hebt en dat je geconfronteerd wordt met het gedrag van de gewone man met zijn wensen en zijn streven. En dan stel je vast dat de wet niet overal bepaalt wat recht en rechtvaardig is. Vooral als je in het dagelijks leven geconfronteerd wordt met het reilen en zeilen van de politiek. Vooral hier wordt je diets gemaakt dat je een onnozele knol bent die zijn dagelijkse rit moet afhaspelen. Het enige dat je nog mag is uit uw ruif eten en uw klad droog hooi mag verorberen. En vooral een minuscuul beginnend jong agentje zal wel bepalen hoe je mag rijden. En pas dan zal je leren wat links en rechts betekent. Vroeger leerden wij dat bij het leger maar heden hebben wij daar officieren voor nodig die het driedubbele verdienen om hun arm links of rechts uit te steken. Leren leven noemen ze dit. En dan ontstaat soms het verlangen om er niet meer bij te horen. . Laatst gewijzigd door werkman : 24 januari 2022 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rijkere arrondissementen, steden, provincies staan ook deels hun welvaart af aan armere arrondissementen, steden en en provincies. Idem voor mannen en vrouwen, ouderen en jongeren, stedelingen en plattelandsbewoners enz.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord maar er zijn GRENZEN aan dat afstaan van welvaart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat dat moet stoppen en dat de Werkenden zich moeten onafhankelijk verklaren van de profiteerende hangmat-oudjes Trouwens die werkenden staan ook af aan neut-zieken zoals fibromyalgie onbekwamen en andere onredelijk gestoorden. Weer een reden om de werkenden onafhankelijk te laten worden. Ik moet zelfs afstaan om scholen op de been te houden...ik die geen scholen (meer) nodig heb ! Ik zou verdomme onafhankelijk moeten worden. Komaan...de onzin over "grenzen aan dat afstaan" kent geen grenzen, en vooral geen consequent denken.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 25 januari 2022 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan zo ver ge ze toelaat.
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat gade gij niet bepale. Mijn hele leven ben ik reeds geconfronteerd met deze werkelijkheid. Het vuile werk mocht ik wel opknappen om nadien te moeten vaststellen dat ik gekloot wordt door de zogezegde eigen partij.
Maar nu ben ik het beu. Gedaan dus met het werken voor de gemeenschap! Wat ik ooit beweerde was dus gewoon praat voor de vaak. De kruiipers gingen wel met de prijzen lopen. En ik bleef achter met mijn vernielde bloemen in mijn tuin. Mij hobby dus. En nu ben ik het beu. Dat gaat gevolgen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door werkman : 25 januari 2022 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als die vertrekken naar de winterse grasgronden dan laden ze hun oudjes op een draagberrie en laten ze dezen bevriezen gedurende de nacht. Het schijnt dat het pijnloos verloopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Kmk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() kmk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zover ze willen ja ...., hebzucht heeft geen grenzen. Of bent u akkoord om zoals nu zowat 2/3 van uw brutoloon af te geven?
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe ik al. Totaal 53% op mijn loon, en op zowat alles wat ik koop en van diensten betaal er nog eens 21% bovenop.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kloof met de burger is de essentie van het concept "overheid".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat denk je dat we nu zijn rekenkundig gezien? Goed dat we in de Euro zitten en mogen bijdrukken a volonté. En met hun inflatie van 5% hebben ze nog eens liggen die inflatie is veel hoger.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 27 januari 2022 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Awel ik niet dat is pure diefstal, redelijk en met degelijk bestuur zou dat ergens rond de 30% moeten zijn + wat administratieve kosten voor wie het aangaat. Als goede huisvader laat ik me niet bestelen maar ook dat is strafbaar tegenwoordig.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat we dat parasitair aanhangsel moeten dumpen dat ze op eigen benen kunnen staan. Wij kunnen de rijkste regio van Europa zijn, maar omdat we alles moeten afgeven om de beroepsprofiteurs in leven te houden , houden we amper het hoofd nog boven water. |
|
![]() |
![]() |