![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat op geen enkel moment de smeerlapperij uit de voice nederland kan/mag goedpraten. Die smeerlappen verdienen een chemische kastratie met kasseistenen. Mocht het bewezen kunnen worden (anders is het lynchen aan het worden)
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 21 januari 2022 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was de kandidate van het pijpen op het sexfeestje in de villa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of ze aids aan hunne flikker hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ali B. heeft de mentaliteit van een sluwe doorgewinterde narcist. Dus nooit bekennen dat je iets fout gedaan hebt. Nooit bewijs achter laten (dus geen dickpics versturen) en waarschijnlijk (maar dat vermoed ik alleen maar) gebruikte hij zelfs het condoom alleen maar om op het slachtoffer geen sperma achter te laten.
Rietbergen en Borsato stonden er toch wel wat naïever in. Geen condooms, en massa's whatsappjes. Marco Borsato schijnt toegegeven te hebben in een therapeutische sessie en aan de telefoon bij de moeder van het slachtoffer, en Rietbergen stuurde ongepaste dingen zoals een dickpic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=T2QrxfX_EDw De Clement heeft daar een uitgesproken mening over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dat niet weet of snapt, dan zit je trouwens niet op je plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerder de poco-kerk.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welkom in de echte wereld. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 januari 2022 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dat sexfeestje
''We gingen samen douchen en ik begon hem te pijpen. Op dat moment kwam Ali binnen en die stak z’n vinger in mij. Ik schrok daar van, want ik had nooit toestemming gegeven. Ik zei dat hij moest ophouden en hij werd steeds bozer en begon me uit te schelden. Hij begon me gewoon uit te lachen toen ik vroeg of hij al van wederzijdse toestemming had gehoord.'' |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 januari 2022 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van verkrachting is vooralsnog geen flinter bewijs.
Dat meisje interpreteert dat misschien zo achteraf. Haar perceptie. Als je het perspectief serieus neemt betekent juist niet dat je het zomaar overneemt met alle consequenties van dien want slachtoffer en zielig. Ik vind dat er een aantal haken en ogen zitten aan die 'verstijving'. Dat is niet hetzelfde als het verstijven van angst. Dan hebben we het over bedreiging en dus verkrachting naar oude rechtswetenschappelijk inzichten. Zonder angst, en dan bedoel ik niet angst voor je carriere, is het gewoon een heel moeilijk verhaal in termen van vrijwilligheid en instemming. Zeker ook omdat het naadloos kan overvloeien in spijt achteraf en dan is de man met terugwerkende kracht een verkrachter. Je bent met zijn tweeen, ik vind niet dat de man als enige verantwoordelijk is voor een samenzijn waar beide zonder spijt of verdriet op terugkijken. Maar misschien het belangrijkste punt is nog wel dat het een non-bescherming is. Er wordt nou gepropageerd dat vrouwen zich niet schuldig hoeven te voelen en zich niet moeten schamen voor wat hun overkomen is, en daar ben ik het in zoverre mee eens dat ze zich ten opzichte van mij, de samenleving of wie dan ook niet hoeven schamen. Feit is echter wel dat ze hun eigen seksuele integriteit niet hebben kunnen beschermen, en daar en aan dat gevoel verander je niks. Ze hadden zich beter over zichzelf gevoeld als ze wel nee hadden gezegd want dat is wat ze hadden moeten doen, gewoon voor zichzelf. Dat kun je niet goed maken door die mannen te vervolgen met alle juridische haken en ogen en schemergebieden van dien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier over als leidinggevende in het rond vogelen , en dat als voorwaarde zien voor de gevraagde of niet gevraagde promotie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=-2X55HBRpUc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ge daar 5 formulieren voor moet invullen, maar er zal toch een zekere niet formele formaliteit aan voorafgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tituees en andere vormen van plezier genoeg die je makkelijk kan financieren en die veel minder risico inhouden. Al beland je beter niet met je naam in het adresboekske van een "madame" Ge zijt dus Flip uit Kuttekove ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anouk "Nobody's wife" die de talentenshow een corrupte boel noemt heeft er zelf ook niet naast gepoept. Haar partners werden alsmaar jonger en ze heeft 6 kinderen geworpen van 4 verschillende vaders.
Het zou me niet verbazen dat Anouk de zonen van Ali B seksueel benaderde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |