Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 januari 2022, 12:40   #21
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LadyM Bekijk bericht
Nagel op de kop.
Mentale zwakte is waar die vrouwen aan lijden.
Maar dwnz dat het gedrag van Ali B in een nationaal programma als The Voice oké is; want dat is het absoluut niet. Een veroordeling voor zedenfeiten en bye bye showbizz carrière?
Ik vrees dat de urban myth van zich omhoog te neuken nog zeer hardnekkig is in dat wereldje.

Wat op geen enkel moment de smeerlapperij uit de voice nederland kan/mag goedpraten. Die smeerlappen verdienen een chemische kastratie met kasseistenen. Mocht het bewezen kunnen worden (anders is het lynchen aan het worden)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 21 januari 2022 om 12:52.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2022, 13:12   #22
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik vrees dat de urban myth van zich omhoog te neuken nog zeer hardnekkig is in dat wereldje.

Wat op geen enkel moment de smeerlapperij uit de voice nederland kan/mag goedpraten. Die smeerlappen verdienen een chemische kastratie met kasseistenen. Mocht het bewezen kunnen worden (anders is het lynchen aan het worden)
Nen sos aan het woord

wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2022, 13:26   #23
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LadyM Bekijk bericht
Maar dwnz dat het gedrag van Ali B in een nationaal programma als The Voice oké is; want dat is het absoluut niet. ...
Van die 2 aangiftes heeft 1 er iets te maken met een kandidaat van TheVoice. Die kandidate was toen ten tijde van het sexuele contact al uit de show trouwens.

Dat was de kandidate van het pijpen op het sexfeestje in de villa.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2022, 13:27   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Tom Barman gaf het lang geleden in een interview eerlijk toe. De enige reden dat hij in de muziek zit is om zoveel mogelijk seks te hebben. Het is maar wachten tot alle groupies zich gebruikt voelen om een nog grotere golf van zaken op gang zien te komen.
of ze aids aan hunne flikker hebben.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2022, 13:30   #25
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ali B. heeft de mentaliteit van een sluwe doorgewinterde narcist. Dus nooit bekennen dat je iets fout gedaan hebt. Nooit bewijs achter laten (dus geen dickpics versturen) en waarschijnlijk (maar dat vermoed ik alleen maar) gebruikte hij zelfs het condoom alleen maar om op het slachtoffer geen sperma achter te laten.

Rietbergen en Borsato stonden er toch wel wat naïever in. Geen condooms, en massa's whatsappjes. Marco Borsato schijnt toegegeven te hebben in een therapeutische sessie en aan de telefoon bij de moeder van het slachtoffer, en Rietbergen stuurde ongepaste dingen zoals een dickpic.
Oud 21 januari 2022, 13:31   #26
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat is er van Tom Barman eigenlijk terecht gekomen? Wat doet die man nu? Ik volg de “showbizz” hoegenaamd niet. Wat ik mij van die man herinner is dat hij in interviews een 50/50 taaltje gebruikte: de helft Aantwaarps en de helft Amerikaans Engels. Bij mij kwam hij over als een hufter.
Deze man kan u daar meer over vertellen

https://www.youtube.com/watch?v=T2QrxfX_EDw

De Clement heeft daar een uitgesproken mening over.
Oud 21 januari 2022, 13:36   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik heb daar helemaal geen wij gevoel bij. Maar ik kan niet zo goed tegen die hulpeloosheid, het is een soort ritueel vieren van de zwakte van de vrouw wat er nu gebeurt. Vooral in de mist om enkele noemenswaardige incidenten heen gecreeerd met laaggeletterde vaagpraat als 'seksueel overschrijdend' en 'veilige omgeving' want dan doorgaans betekent dat niemand de verkeerde gender pronouns of huidskleurbetitlingen gebruikt, maar blijkbaar ook met seks te maken heeft.
Het gaat wel om volwassen vrouwen en als je geen 'nee' kunt zeggen ben je nog niet volwassen en moet men zich afvragen of ze dan wel wat in volwassen omgevingen te zoeken hebben en of ze wel goed zijn opgevoed. In de grote mensenwereld hebben de meeste mensen nou eenmaal vooral het beste met zichzelf voor hebben en niet per se met een ander.

Belangrijker is of nu niet die hulpeloosheid van sommige vrouwen, het niet nee kunnen zeggen, het verkracht zijn als je dingen gedaan hebt waar je spijt van hebt, al dan niet omdat het niet het gewenste carriere-effect heeft gehad, als norm gesteld gaat worden. Woorden doen ertoe, precieze betekenissen ook en in een mist van preutsheid, een moreel oordeel over de mannen, onprofessionaliteit en spijt dreigen vage normen gesteld te worden die erop neerkomen dat vrouwen niet voor zichzelf op kunnen en hoeven te komen en deze hulpeloze wezens door mannen beschermd moeten worden tegen hun eigen zwakheid.

Dat vind ik een gevaarlijk norm omdat die niet gaat werken, niet reeel is en uitgaat van een zwak vrouwbeeld. De norm tav de fysiek zwakke vrouw die beschermd moet worden tegen de fysiek sterkere man vloeit wel heel makkelijk over in eentje ten aanzien van mentale zwakte.
Als ge als vent op een machtspositie zit, blijf dan van de vrouwelijke ondergeschikten af, zeker als het er meerdere zijn.

Als je dat niet weet of snapt, dan zit je trouwens niet op je plaats.
Oud 21 januari 2022, 13:36   #28
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
De showbizz, de nieuwe katholieke kerk ?
Eerder de poco-kerk.
Oud 21 januari 2022, 13:39   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Nen sos aan het woord

Ik zie dat mijn techniek populair aan het worden is
Oud 21 januari 2022, 13:46   #30
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Als ge als vent op een machtspositie zit, blijf dan van de vrouwelijke ondergeschikten af, zeker als het er meerdere zijn.

Enig idee hoeveel piloten er met stewardessen zijn getrouwd? Directeuren met secretaresses? Enzv..

Welkom in de echte wereld.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 januari 2022 om 13:46.
Oud 21 januari 2022, 13:46   #31
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Op dat sexfeestje

''We gingen samen douchen en ik begon hem te pijpen. Op dat moment kwam Ali binnen en die stak z’n vinger in mij. Ik schrok daar van, want ik had nooit toestemming gegeven. Ik zei dat hij moest ophouden en hij werd steeds bozer en begon me uit te schelden. Hij begon me gewoon uit te lachen toen ik vroeg of hij al van wederzijdse toestemming had gehoord.''
Oud 21 januari 2022, 13:47   #32
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enig idee hoeveel piloten er met stewardessen zijn getrouwd? Directeuren met secretaresses? Enzv..
Trouwen is niet hetzelfde als verkrachten

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 januari 2022 om 13:47.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2022, 13:49   #33
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Trouwen is niet hetzelfde als verkrachten...
Van verkrachting is vooralsnog geen flinter bewijs.
Dat meisje interpreteert dat misschien zo achteraf. Haar perceptie.

Als je het perspectief serieus neemt betekent juist niet dat je het zomaar overneemt met alle consequenties van dien want slachtoffer en zielig. Ik vind dat er een aantal haken en ogen zitten aan die 'verstijving'. Dat is niet hetzelfde als het verstijven van angst. Dan hebben we het over bedreiging en dus verkrachting naar oude rechtswetenschappelijk inzichten.

Zonder angst, en dan bedoel ik niet angst voor je carriere, is het gewoon een heel moeilijk verhaal in termen van vrijwilligheid en instemming. Zeker ook omdat het naadloos kan overvloeien in spijt achteraf en dan is de man met terugwerkende kracht een verkrachter. Je bent met zijn tweeen, ik vind niet dat de man als enige verantwoordelijk is voor een samenzijn waar beide zonder spijt of verdriet op terugkijken.

Maar misschien het belangrijkste punt is nog wel dat het een non-bescherming is. Er wordt nou gepropageerd dat vrouwen zich niet schuldig hoeven te voelen en zich niet moeten schamen voor wat hun overkomen is, en daar ben ik het in zoverre mee eens dat ze zich ten opzichte van mij, de samenleving of wie dan ook niet hoeven schamen. Feit is echter wel dat ze hun eigen seksuele integriteit niet hebben kunnen beschermen, en daar en aan dat gevoel verander je niks. Ze hadden zich beter over zichzelf gevoeld als ze wel nee hadden gezegd want dat is wat ze hadden moeten doen, gewoon voor zichzelf. Dat kun je niet goed maken door die mannen te vervolgen met alle juridische haken en ogen en schemergebieden van dien.
Oud 21 januari 2022, 13:51   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Welkom in de echte wereld.
Denkt ge dat ik dat niet weet, ... maar die hebben zich laten ringen he.

Ik heb het hier over als leidinggevende in het rond vogelen , en dat als voorwaarde zien voor de gevraagde of niet gevraagde promotie.
Oud 21 januari 2022, 13:51   #35
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

De Bill & Miranda Gates foundation zou nooit geweest zijn mocht die regel overal gevolgd worden.

https://www.youtube.com/watch?v=-2X55HBRpUc
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2022, 13:54   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op dat sexfeestje

''We gingen samen douchen en ik begon hem te pijpen. Op dat moment kwam Ali binnen en die stak z’n vinger in mij. Ik schrok daar van, want ik had nooit toestemming gegeven. Ik zei dat hij moest ophouden en hij werd steeds bozer en begon me uit te schelden. Hij begon me gewoon uit te lachen toen ik vroeg of hij al van wederzijdse toestemming had gehoord.''
Ik ben niet zo bekend met dat soort feestelijkheden maar ik heb zo een vermoeden dat het zelf daar niet zo gepast is om zomaar iets in een van de dames te stoppen.

Niet dat ge daar 5 formulieren voor moet invullen, maar er zal toch een zekere niet formele formaliteit aan voorafgaan.
Oud 21 januari 2022, 13:55   #37
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De Bill & Miranda Gates foundation zou nooit geweest zijn mocht die regel overal gevolgd worden.

https://www.youtube.com/watch?v=-2X55HBRpUc
Ja dat die regel niet overal gevolgd wordt, dat is wel duidelijk, maar uit puur lijfsbehoud als baas zou je beter moeten weten.

Tituees en andere vormen van plezier genoeg die je makkelijk kan financieren en die veel minder risico inhouden. Al beland je beter niet met je naam in het adresboekske van een "madame" Ge zijt dus Flip uit Kuttekove
Oud 21 januari 2022, 14:24   #38
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Anouk "Nobody's wife" die de talentenshow een corrupte boel noemt heeft er zelf ook niet naast gepoept. Haar partners werden alsmaar jonger en ze heeft 6 kinderen geworpen van 4 verschillende vaders.

Het zou me niet verbazen dat Anouk de zonen van Ali B seksueel benaderde.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2022, 14:27   #39
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Anouk "Nobody's wife" die de talentenshow een corrupte boel noemt heeft er zelf ook niet naast gepoept. Haar partners werden alsmaar jonger en ze heeft 6 kinderen geworpen van 4 verschillende vaders.

Alleen als hun spel de omvang van een stevige buis heeft heb ik mij laten vertellen ...
Oud 21 januari 2022, 17:01   #40
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vind je deze plastische veeartsenij-formulering niet een tikkeltje ongepast?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be