![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Ja, want Portugal is volledig gevaccineerd en het resultaat kan je zien. Idem in Gibraltar. Experiment mislukt zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() U bent weer gequoteerd zou ik zeggen.
Onze expert tot slot: “De fout was natuurlijk om Geert zijn uiteenzetting te laten geven, in plaats van de wetenschappelijke gronden voor het utopische ‘vaccinia’ te eisen van de dwingelanden. Het is immers niet aan de niet-dwingelanden om aan te geven dat de dwang niet nodig is. Het is aan de dwingelanden om aan te geven dat de dwang zo enorm veel meer winst zou opleveren dat die gerechtvaardigd is.” https://pnws.be/vaccinkritische-geer...unt-hypothese/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er diverse vaccins kwamen met eigen keuze zonder opvolging, er geen chantage en repressie van een bende onverkozenen was; ik zou er allemaal niet bij stilgestaan hebben.
Maar omdat er maar 1 weg geforceerd wordt en er algoritmes op moesten draaien met censuur en verdeling door haatzaaierij; denk ik toch dat we met duivelbedrijvers te maken hebben die ons het teken van het beest willen opdringen. Het pad daar naartoe wordt geëffend en de beperkingen breiden zich sneller uit dan het virus muteert. Zelfs mensen die wijsgemaakt werden met J&J er met 1 prik vanaf te zijn moesten later alsnog mrna halen om hun cst op orde te krijgen. En er zijn horror technologieën die ze via eugenetica met virussen toepassen. Het is me allemaal een beetje te duister om nog in te geloven. Ik geloof wel in het virus, maar evenzeer dat het beleid er rond even dodelijk is. Ze denken in dit verhaal vooral wat ze via beleid aan dit virus kunnen toevoegen om ons naar een nieuwe wereld te leiden van absolute controle over alle mensen en narratieven.
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://palnws.be/2022/01/noors-inst...n-de-pandemie/
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Voor al die mensen hier op het forum die zo zeker zijn dat het veiliger is bij een gevaccineerde zou ik graag een experiment op stellen.
2 kleine kamers met een tafel, in kamer 1 zit een besmette gevaccineerde en in kamer 2 zit een niet-gevaccineerde met een negatieve test. Ze moeten 1 van de 2 kiezen en een uur daarbij aan tafel zitten, zoals nu toegelaten in een restaurant. Ze krijgen van mij 50 euro als ze bij de besmette gevaccineerde gaan zitten, maar ze geven mij 100 euro als ze bij de niet-besmette gaan zitten. Ik ben benieuwd wat de uitkomst van dit experiment zou zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Bij die chemisch gemanipuleerde zak vol ziektekiemen kom ik voor geen geld van de wereld binnen.
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Da's net het punt van zo'n titel. Of denk jij dat je paus kan worden zonder weesgegroetjes te doen? De beste man is dus COMPLEET ongeloofwaardig, als hij een getuigenis moet doen die zijn broodheer mogelijks kan schaden.
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze gentherapie, ongetest, bijwerkingen enkel op korte termijn gekend en die swingen de pan uit, lange termijn? Who cares! Aan kinderen? Dat is voer voor ee horrorfilm! Zelfs aan jonge mensen die misschien nog kinderen gaan krijgen even zeer, want daar geeft je het ook mee aan die kinderen... Wat, om maar een voorbeeld te geven, als ons reproductie aantal binnen de twee generaties onder de 2,6 of zelfs 2,3 per koppel valt? Dan kunnen allen we samen genieten van een langzaam uitdoven van een mensheid die het heelal had kunnen veroveren op zelfs een perfect ecologische manier. Uit angst om te sterven raciale zelfmoord te riskeren... Als dit geen waanzin is!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit je link van Nature, hou in gedachten dat vaccins geen besmetting tegenhouden. -- But it could also have a broader impact, given that many US children aged 5 to 11 have returned to school unvaccinated in the past few months, and the group now accounts for a significant portion of new COVID-19 cases, capable of transmitting the coronavirus SARS-CoV-2 to others. “For every child’s life you save, you may well save many, many more adult lives,” she says. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die link is een opiniestuk?
The US Food and Drug Administration (FDA) has authorized a COVID-19 vaccine for the nation’s roughly 28 million 5- to 11-year-olds. The decision comes days after an agency advisory committee reviewed data from a clinical trial testing a low-dose version of the Pfizer-BioNTech vaccine on children in that age group — and voted nearly unanimously to recommend that the FDA grant emergency approval. https://downloads.aap.org/AAP/PDF/AA...21%20FINAL.pdf Laatst gewijzigd door Micele : 26 januari 2022 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een vaccin dat voor 90 procent beschermd tegen infectie, dan blijft er 10 procent risico.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De prijs van 50 euro voor de covid19-vaccinatie die hier in deze discussie genoemd werd is dus eigenlijk nog een onderschatting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Ze mogen U al die dosissen geven. Maar van onze kinderen moet ge met uw vieze gore stinkende poten afblijven.
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
en dan ga ik nog niks zeggen over de belabberde kwaliteit van de klinische studie waar dat op gebaseerd is
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://pnws.be/vaccinkritische-geer...unt-hypothese/
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vijf kinderen op een totaal van... ? Vijf gezonde kinderen of vijf kinderen met een onderliggende problematiek? U lijkt als iemand die de pil voorschrijft voor alle meisjes en jongens een klas: zonder onderscheid, zonder noodzaak, zonder wetenschappelijk onderbouw een algemene vaccinatie opdringen aan iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik begin te vrezen dat die Vlaamse spuitcijfers behoorlijk zwaar opgepimpt zijn. Als je het resultaat ziet... Overigens zijn minstens 1 miljoen en misschien 2 miljoen dubbelbespoten Belgen hun booster niet gaan halen. Iemand daar nog recente cijfers over? Die zijn binnenkort allemaal hun Gesundheidspass kwijt hé.
![]() |