![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Niet alleen een totale mislukking op sanitair vlak maar ook nog eens de koord waaraan heel wat zelfstandigen zich hebben moeten ophangen.
Mijn moeder baat een koffiehuisje uit en ik kan je garanderen dat door de invoering van de CST ze vlot 20% van het cliënteel en omzet kwijt is. Sjoemelen is geen optie geweest want jammer genoeg lijkt het de enige uithoek van Vlaanderen te zijn waar er wel consequent gecontroleerd wordt op het naleven van het pasje. En dat allemaal zonder enige compensatie. Broodroof zonder doel en zonder reden.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier ken ik geen enkele uitbater die al eens werd geconfronteerd met controle van het CST. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Komt daar nog eens bij dat de afgelopen drie maand ook de arbeidsinspectie over de vloer is geweest en de voedselinspectie. Geen idee welke likkebaardende etatist hier bij ons aan de knoppen draait maar het is op zijn minst opvallend.
The price of liberty is eternal vigilance Laatst gewijzigd door Tyler Durden : 27 januari 2022 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() La Dernière Heure heeft het gehad met CST en barometer:
Hieronder een vertaling van Doorbraak: Citaat:
Laatst gewijzigd door gertc : 27 januari 2022 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dit trouwens praktisch moet, weet niemand, want een school heeft geen enkel recht om de vaccinatiestatus van de leerlingen op te vragen en daarmee iets te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ten tweede staat die maatregel los van het CST. Je hebt geen CST nodig om naar school te gaan (gelukkig!). Analyses geven aan dat het CST niet heeft geholpen om het aantal vaccinaties te verhogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beste resultaten bereikt men dus in de groep die helemaal niet gevaccineerd moet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn booster enkel heb laten zetten uit praktische overwegingen. Niet uit gezondheidsoverwegingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen is dat afgedaan, maar blijft men maar het ding zonder onderbouw promoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij waren het indirecte gezondheidsredenen, naast natuurlijk opportunisme. De indirecte gezondheidsreden is dat ik verzorgers er serieus van verdenk om niet-gevaccineerden als het even kan het hoekje om te helpen. Het vaccin beschermt dus uw gezondheid tegen gevaarlijke verzorgers.
Laatst gewijzigd door patrickve : 27 januari 2022 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vele van die ouders zullen zich waarschijnlijk niet laten testen omdat ze ziek zijn, maar misschien wel om thuis te kunnen blijven van het werk of om hun herstelcertificaat te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() In de klas waar mijn vrouw lesgeeft, waren de niet-gevaccineerden (de meerderheid) de gevaccineerden aan het uitlachen: ha ha, wij mogen morgen thuisblijven en jullie lekker niet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gevaccineerden hebben dan weer het voordeel dat ze tijdens hun verlof kunnen gaan skiën.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 27 januari 2022 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben 29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gulden regel is dat de smurfen tussenkomen bij een klacht, terecht of niet. Het volstaat dus dat iemand die bijvoorbeeld niet werd gecontroleerd op CST eens belt naar de politie. Met andere woorden, er wordt niet systematisch gecontroleerd. Waarom ik dit zeg. Ik herinner mij wel interventies met betrekking tot geluidsoverlast. Herinner je je nog toen het aantal decibels in de horeca werd beperkt ? Controles hieromtrent heb ik enkele keren mogen vaststellen in mijn stamcafé. Oh, een telefoontje van een buurtbewoner of van de concurrentie volstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |