![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik al podcast zou willen luisteren/zien , dan is dat enkel ivm Wrestling !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 januari 2022 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Spotify op uw radio?
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien dat deze uw ratelende hersenen wat op gang kan krijgen.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel wat spotify is maar ik gebruik het niet. Misschien met Neil zijn woorden in één van zijn liedjes: "I'm not goin' back to Woodstock for a while" (Roll another number)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spotify geeft toe.
2-0 voor Neil Young. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220130_97644233 Op die webpagina staat onder meer te lezen dat Spotify inhoud verbiedt die beweert dat “aids, Covid-19, kanker of andere ernstige levensbedreigende ziektes niet echt zijn”, net als “inhoud die mensen aanmoedigt om opzettelijk besmet te raken met Covid-19 om immuniteit op te bouwen”.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ja
Citaat:
Ondertussen heeft Neil Young ondertussen naar Amazon Music verhuisd. ![]() Dat er leugens op het platform gezegd worden kan niet, maar dat het platform zijn werknemers uitbuit maakt hem dan toch blijkbaar niet veel uit. ![]()
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 31 januari 2022 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() LOL Dadee, je start zelf een draad over iemand die al meer dan 12 jaar podcast video's maakt, maar enkele berichten later val je daarover compleet uit de lucht:
Anderzijds "weet" je dan weer dat Bernie-boy Rogan een "haatzaaier", "complotdenker" en "wappie" is: Citaat:
Het wordt eens tijd dat je deftige informatiebronnen zoekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Zijn song "Southern Man" is van 1970.
Bijna 50 jaar vóór "Basket of Deplorables" en het Trump Derangement Syndrome was Neil Young al druk aan het werk om het niet-woke gedeelte van de USA te demoniseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit naar die pipo zijn podcasts geluisterd, maar dat onozele gecancel en infantiel gedrag vanop de speelplaats van de kleuterschool begint mij echt serieus op mijn systeem te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spotify, wat is dat misschien?
![]()
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tja
2022 in volle actie we zijn voor meningsvrijheid behalve meningen waar we eht niet mee eens zijn eigenlijk zou spotify neill young moeten dumpen tot die excuses aanbiedt Ik ken Rogan ook niet en ik beluister hem niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De podcast van Rogan, The Joe Rogan Experience, zou naar schatting zo’n 11 miljoen luisteraars per aflevering lokken.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 31 januari 2022 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220131_96396333 Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is er hier aan het lullen ? Uw krantje ? Is dat zo een beetje als dat krantje dat beweerde dat de koning van Zweden zegde dat hij spijt had dat Zweden geen lockdown had gedaan (terwijl hij zegde dat hij spijt had dat zoveel oude mensen in eenzaamheid moesten sterven) ? |
|
![]() |
![]() |