![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De redenering van Gipsy is ook een vorm van navelstaren. "Als ik het maar goed hebt, wat kunnen de anderen me schelen". Je kan het immers ook doortrekken naar andere domeinen van onze rechten en vrijheden. Gipsy zou bijvoorbeeld kunnen zeggen: "Ik ben niet gelovig en ga nooit naar de kerk. Dus, wat kan het mij schelen als gelovigen niet meer naar de kerk zouden mogen gaan."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Laatst gewijzigd door betabyte : 9 februari 2022 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik moet naar de kerk kunnen ik moet kunnen gaan vissen ik moet kunnen gaan eten ik moet kunnen gaan schilderen ik moet naar de film kunnen ik moet binnen kunnen gaan zitten ik moet op familiebezoek kunnen ik moet kunnen gaan reizen ik moet kunnen gaan vogelen ik moet naar het WZC mijn ouders/broers/zussen/grootouders kunnen gaan bezoeken ik moet het gezicht van mijn nief lief kunnen zien ik moet kunnen gaan dansen, en sjancen ik moet buiten kunnen gaan wandelen, wanneer ik maar wil .... Zijn allemaal "privileges" die met "code rood" kunnen afgepakt worden.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is winnen tegen een staat die zich op korte tijd veel te veel macht heeft toegeëigend. Vooral op het vlak van inmeningen in de privé-sfeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
FIRST READING: Everybody (except Trudeau) is abandoning COVID restrictions "In just 24 hours, four provinces have announced major drawdowns on COVID-19 restrictions …" https://nationalpost.com/news/canada...d-restrictions Kortom, time out voor de vaxfascisten, de vallende domino's zijn niet meer tegen te houden. Volgende fase: het aanklagen/beschuldigen, voorleiden en berechten van de Trudeau's van deze wereld.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn dalende cijfers die dat doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We lezen dat truckers ook grensovergangen tussen de VS en Canada dichtzetten..
Canadese Ministers noemen dat "onwettig" en bovendien schadelijk voor de economie en voor de bevoorradingsketen... Ik laat het aan de lezertjes zelf over eens te filosoferen over de enormiteit van wat ministers in functie DURVEN beweren,ook in het licht van wat ZIJ aan de economie en de bevooorradingsketens al aangericht hebben de laatste paar jaar. tip: ,al die protesten kunnen IN VIJF MINUTEN gedaan zijn...just say it... Elders in Canada waren er blijkbaar al politiechefs die het leger zouden willen inzetten om wegen vrij te maken.Hopelijk hebben voornoemde politiechefs van Canadese legerofficieren eens goed hun vet gekregen.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 9 februari 2022 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of anders gezegd.... Canada kan best verder zonder politici. Zonder truckers echter zou ik nog wel eens willen zien..... Nog eens,in VIJF MINUTEN kan het over zijn...... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 9 februari 2022 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat de gouverneur de "division" aanklaagt? En zelfs bij de goede cijfers zijn er hier die "het te vroeg vinden" om de maatregelen te beëindigen. Ik zou de impact van die protesten toch niet onderschatten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Op Terzake van vandaag was een zekere jouhoernaliste, Janynce Mc Gregor van CBC, vanuit Ottawa behoorlijke aan het liegen over het Freedom Convoy en de protesteerders. Man man, wat een framing en fake news vanuit de pravda voor geprikt en geboosterd Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bewijst ook dat de regering het correct heeft als ze zei dat de truckers stommerikken waren om tegen de regering te protesteren. De maatregelen daar worden immers uitgevaardigd door de provincies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het verschil dat bedrijven onmiddellijk uitkijken naar andere potentiele leveringsbronnen. Ze voeren de stap niet uit maar ze worden ineens geconfronteerd met een zwakte in hun actuele leveringsketen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() Probleem van Castro jr is dat hij z'n inzet telkens moet verdubbelen tot het moment dat hij full-nazi gaat of naar politiek irrelevant afzakt. Misschien krijgt hij wel een mooi postje toegeworpen van Klaus nadien (in beide cases)
Laatst gewijzigd door XenApp : 9 februari 2022 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |