![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ze hebben het verdient Tony en eriksson.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En wat dan met Tony???
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Trouwens, zoek eens een ander goedkoop excuus om je flaters te verhullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ipv hier op dit forum wat te zitten niksen, zou je u eens beter onverwijld met de splitsing van BHV bezighouden. Zondag of gene zondag!
![]()
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eriksson heeft wel degelijk gecollaboreerd hoor.
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erikson is een psychopaat. Alleen psychopaten vinden dat Erikson geen psychopaat is.
Maar het is inderdaad ook extremistisch om te blijven een link te leggen tussen de vele eerbare Flaminganten en 1) de zware misdaden van enkelen tijdens de oorlog, en 2) het blijven goedpraten door enkelen van deze misdaden. Die misdaden en dat goedpraten moet je niet aanrekenen aan eerbare Flaminganten die alleen maar een andere indeling van hun overheid wensen. (Iemand kan voorstander zijn van fusies van gemeenten, of afschaffing van provincies, of invoering van distrikten in grote steden ... er zijn er ook die een andere indeling van de staatsgrens wensen. Dat heeft niets te maken met zij die in plaats van een demokratie een diktatuur wensen. Zelfs niet als sommige van die laatsten - en dan bedoel ik niet de extremistische gasten van amada - misbruik maken van de eersten.) We zijn seffens 2005, en het wordt tijd dat we stoppen met de kleinkinderen te verwijten wat hun grootouders gedaan hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 december 2004 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U hebt me wel verstaan JAMPIE.Indien niet bravo voor uw reactie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw hebben de BUB sukkelaars weer het standaard argument gevonden om politieke tegenstanders te ontwijken.
Het begint echt routinematig te worden. Je doet maar, blijkbaar heeft het niet veel effect op de bevolking.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En over welk argument heeft u het als ik vragen mag?
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 19 december 2004 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel, men neme een geval van collaboratie en men schrijve dan ineens iets in de aard van 'vlaams nationalisme = nazisme'.
Maar het is wel een goei vraag, over welke 'argumenten' gaat het, want je kan het moeilijk een argument noemen ![]()
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 20 december 2004 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Eriksson heeft de Leider een eervolle rustplaats gegeven, dat is voor mij genoeg om gehuldigd te worden. Dat van Mussert is een ietwat sinistere vertoning, maar al bij al gaat het ook hier om het opbrengen van een beetje respect.
Eriksson Houzee!
[size=4]Voor Dietsland en Europa; voor het vrije Avondland![/size] Laatst gewijzigd door Tyr de Dietser : 20 december 2004 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En mensen als Patriot zullen mensen als Tyrreke den Dietser hier waarschijnlijk weer aangrijpen als het gedroomde 'argument' waar ik het twee posts hierboven dus over had.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mensen zoals Eriksson helpen Vlaams-nationalisten aan een nazi-reputatie. Ik heb geen enkel probleem met een vlaams-nationalist (we leven in een democratie en verschillende meningen moeten gehoord worden). Ik heb echter wel een probleem met mensen zoals Eriksson die de fouten van het verleden verheerlijken en nog altijd niet inzien dat ze fout zijn geweest. Vlaams-nationalisten zoals Eriksson zijn fascisten. Dat wil echter niet zeggen dat elke vlaams-nationalist een nazi of een fascist is. Maar mensen zoals Eriksson zorgen ervoor dat Vlaams-nationalisme gelinkt wordt aan fascisme.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 20 december 2004 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |