![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() eEn vAn De MeEsT DeMoCrAtIsChE tEr WeReLd
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Huilen met de wolven en dan uit de lucht vallen...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ge meent het precies ![]() Niets is zo democratisch als de meerderheid vd bevolking monddood maken met grendelwetten en alarmbelprocedures.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 februari 2022 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik begrijp al dat gezaag over hoe slecht België is niet. (enfin, ik begrijp het heel goed, dat is gewoon politieke stemmingmakerij vanuit 1 politieke partij ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vermoed dat Uberidioot De Croo met deze stoot nu toch wel een groot deel van de medische wereld over zich heen zal krijgen.
Ge kunt u als dokter of wetenschapper ivm jobbehoud wel even kop in kas houden, mbt de kwakzalverij van de afgelopen tijd, maar als dat virus als beleidsexcuus moet dienen, om in de toekomst de meest onzinnige maatregelen te kunnen nemen, dan denk ik dat er bij veel van die mensen de grens van het ‘bestuursfatsoen’ is overschreden en massaal van zich gaan laten horen. Een soort van Barrington Revisited. Vooral het medische ‘expertenclubje’ zal het eens gaan mogen uitleggen, waarom de helft van de westerse landen alle maatregelen overboord mikken, bij sommige OR-code inbegrepen en gebanaande republieken als dit landje halstarrig eraan blijven vasthouden. Ik ga alvast wat ![]()
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar beweren dat wij een echte democratie zijn is factueel fout hé. We staan democratisch op het niveau van voorbeeldland Brazilië. Je mag dat van mij niet erg vinden. Maar democratisch zijn we niet meer.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De premier, van welke kleur ook, heeft niets te beslissen. Enkel verkondigen, woordvoerder zijn, van wat werd beslist.
Laatst gewijzigd door Rudy : 11 februari 2022 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou het liefste hebben dat Decroo wegging. Liefst samen met heel dat Vivaldi clownen circus. Ze beginnen gewoon belachelijk te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beseft die kluns wel dat WIJ het zijn die Zijn boterham betalen en niet omgekeerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even democratisch als de Duitse Democratische Republiek.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er valt iets over te zeggen, inderdaad. Laatst gewijzigd door Rudy : 11 februari 2022 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu pfizer 55000 blz per maand moet vrijgeven hebben ze intussen 2 dingen goed laten verstaan.
1) de aandelen zullen chrashen. 2) covid zal misterieus verdwenen zijn.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 februari 2022 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, die moet blijven, het moet waanzinnig absurd worden met totaal katastrofaal bestuur en grote nefaste effecten op de bevolking. De ramp moet zo groot worden dat niemand van de bevolking er zonder kleerscheuren uit komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voor goede regels , maar ze maken er een zooitje , akkoord !! Het virus verdwijnt met sint-juttemis , gegarandeerd !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Hehe, Endlosung, Totaler Krieg! Ma daarna dan wel lantaarnpalen he!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 11 februari 2022 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Sorry Cookie, jij huilde mee met de wolven, nu gaat ge mee eten.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zes regeringen postjespakkers en de partij die er Nationaal niet aan meedoet heeft dan nog de boter gegeten voor alle ellende die de zes veroorzaken. De zuiverste Trump mentaliteit.. |
|
![]() |
![]() |