![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een paar politiekers gesproken: VRHFSTD, Dewael, Weyts, Maggie Deblock en nog een paar die ik niet meteen herinner.
Karl Drabbe van uitgeverij Ertsberg heeft op hetzelfde college gezeten als ik maar we kennen mekaar vooral van een jaar samen rechten te hebben gedaan. Pikant detail: onze praeses was Tim Vermeir, nu associé van Tinneke Gazprom ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 februari 2022 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk ga ik rond politiekers met een grote boog rond. Ik heb geen zaken met ethisch uitschot.
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Koffie getracteerd geweest en een leuke babbel met Frank Zappe in 1969 in Kluisbergen waar hij logeerde voor het festival van Ammogies.
Dominique de Villepin tesamen met zijn dochterop Marie op de Zavel rond 2002/3,zou eens in mijn foto archief moeten duiken voor de juiste datum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Charles Michel
Siegfried Bracke Marie Rose Morel Frank Vanhecke Barbara Pas Dirk Van der Maelen Matthias Diependaele Bjorn Rzoska Miet Smet En dan voorts nog enkele lokale kopstukken. Niet politiekers: Anneke Van Giersbergen (heel, heel kort jammer genoeg en dan nog tijdens haar optreden) Bjorn Engels Piet Huysentruyt Simone Simons stond ooit een fan, die naast me stond, te woord naast het podium. Heb haar niet aangesproken. Dit was wel voor Epica de "grote" band werd die ze nu zijn. Jon Oliva passeerde met zijn assistent op datzelfde festival op nog geen meter van mij, uiteraard durfde ik hem niet aan te spreken.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 21 februari 2022 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dedju, was Jan Peumans vergeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alexander De Croo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, ben daar toevallig mee aan de babbel geraakt in brasserie "De Met" in Vilvoorde.
![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#31 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En waar ben jij Chirac tegengekomen, als ik vragen mag?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer minzame man, en very very very British. En hij rookte sigaren die toen 300Bef/ stuk kostten. ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 februari 2022 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben bekan omver gereden door Meyrem Almaci en bekan omver gelopen door Bart Dewever. In den Delhaize.
Bart Dewever kan zich dat permitteren, een ander politieker wiens naam ik niet benoem had er van mogen horen.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eddy Wally.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wendy Van Wanten was eens komen optreden in my hometown. Ik was op de tafels gaan staan om haar beter te zien. Ik keek haar verliefd aan en ze keek terug recht in mijn ogen. Het was langs mijn kant -als jonge knaap- liefde op het eerste gezicht.
Dat was den tijd. Zelfs Helmut Lotti kwam nog optreden bij gewone mensen. Weet ge, tis om naar een slagerfestival van te gaan, heimwee. België is echt een fantastisch land. :’-)