![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beurs sluit jaar juichend af
Sinds begin dit jaar is de BEL20 al met meer dan dertig procent gestegen, zodat de beurs van Brussel de beste omzet van de laatste tien jaar gaat boeken. De stijging is hoger dan de groei van de belangrijkste internationale beursindices.[/quote] die forse beursstijging moet wel sterk gerelativeerd worden als men ziet dat de BEL-20 in 1999 op een hoger peil stond dan nu . dus wie uitsluitend in BEL-20 aandelen heeft belegd zit gemiddeld nog altijd op verlies na 5 jaar |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Jonas Elossov]Amai... Mijn spaarcentjes van verleden nieuwjaar hebben precies ni veel opgebracht met die 2% rente op mijn spaarrekening...
![]() en als hun denkpiste van over 14 dagen doorgaat moogt ge op uwe intrest nog wa belasting betalen ook ![]() maar we hebben ene troost, over 2 jaar krijgen dat we dat mss terug ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of het gaat helpen is natuurlijk een andere zaak! |
|
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik moet zeker niet feesten met mijn BEL-20 aandelen ![]() gelukkig heb ik ook andere ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
de bel-20 is gewijzigd kwa samenstelling sinds dan
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 19 december 2004 om 00:26. |
||
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HET zwaargewicht Fortis noteerde toens (als ik niet mis ben ) aan ongeveer 34-35 € en nu aan amper 20 € wat dus wil zeggen dat het aandeel nog 60 % moet stijgen vooraleer het terug op die koers staat en de grootste reden voor die stijging was dat de BEL-20 de goedkoopste beurs was geworden en de aandacht van buitenlandse investeerders heeft getrokken. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En mijn eigenopmerking was sarcastisch bedoeld... Want ik heb eerlijk gezegd liever geen geld op een spaarrekening staan, al was het maar uit ethische redenen... Maar ja, ouders hee... ![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Jonas Elossov]Bedoelde je daar solidarnosc of driewerf mee... Waarschijnlijk had je er niet op gelet, maar het zijn toevallig wel kameraden van me...
![]() En mijn eigenopmerking was sarcastisch bedoeld... Want ik heb eerlijk gezegd liever geen geld op een spaarrekening staan, al was het maar uit ethische redenen... Maar ja, ouders hee... ![]() had ik wel gezien ja, maar dat wil niet zeggen dat ik ze gelijk geef hé ![]() gij wel? |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en dat veel bedrijven het terug goed doen na jaren van tegenvallende resultaten hangt volgens mij niet van de politiek af, maar wel dat ze zelf maatregelen hebben genomen op hun uitgaven, dikwijls met jobverlies voor veel arbeiders |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens mij maakt het niet uit wie aan de macht is, het zijn tenslotte de bedrijven zelf die het moeten waarmaken |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is trouwens noodzakelijk, niet alleen voor de historiek/eenvoudigheid... maar vooral om de lopende optiekontrakten niet te vervalsen. Laatst gewijzigd door Bob : 19 december 2004 om 02:10. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ernstig. Weet ook niet hoe men deze vermogens berekend, en hoeveel van deze vermogens ook nog echt in Belgie geinvesteerd zijn. Maar mijne grote teen zegt mij wel, dat het voor deze vermogens enkel ne druk op de knop is, om weg te zijn uit Belgie. |
|
![]() |