Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 maart 2022, 11:38   #21
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ze voeren in deze tijd zelfs cyberaanvallen uit tegen websites en mensen die waarschuwen voor complicaties bij medische ingrepen. Om dat te relativeren voeren ze dan een show op met een Babylonische lobbyhoer die zijn eigen moeder kan beliegen, om deze dan de prijs van communicatie te geven.
Dat laatste is mij niet zo duidelijk.
En een lobbyhoer is toch vrouwelijk?
Dus HAAR moeder.
Citaat:
Door het stigma en censuur zijn er amper integere artsen over die eerlijk en vrijuit durven spreken.
Zo staat psychiatrie van de overheid en professioneel-privaat ook 180° op elkaar.

Met mijn eigen ogen gezien.
Deze wereld gaat naar de verdommenis.
Maar het was altijd al een ellende.
Het is nu Putin.
Oud 4 maart 2022, 11:49   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dat laatste is mij niet zo duidelijk.
En een lobbyhoer is toch vrouwelijk?
Dus HAAR moeder.
Deze wereld gaat naar de verdommenis.
Maar het was altijd al een ellende.
Het is nu Putin.
Lees Openbaringen 18 en wees behoedzaam welke wolven je voedt door hun “pillen” te slikken.

In nazi Duitsland dachten ze ook dat de Russen het probleem was. We hebben ons echter vergist door te denken dat die derde rijkers verslagen waren bij Hitler. Die derde rijkers staan nu achter onze huidige politici.
Oud 4 maart 2022, 11:57   #23
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees Openbaringen 18 en wees behoedzaam welke wolven je voedt door hun “pillen” te slikken.
Lees mijn nieuwe Bijbel dat de eenheid van goed en kwaad de wereld regeert.
Ook God.
Citaat:
In nazi Duitsland dachten ze ook dat de Russen het probleem was. We hebben ons echter vergist door te denken dat die derde rijkers verslagen waren bij Hitler. Die derde rijkers staan nu achter onze huidige politici.
Dat lijkt me toch wel wat overdreven.
Wel dat niemand mijn nieuwe Bijbel wil lezen, een kwaadheid van een andere orde, de domheid met name.
Dat is de grootste zonde en daaraan gaat de wereld ten onder.
Oud 4 maart 2022, 12:31   #24
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Ik wou dat ik overdreef en ongelijk had, ik wil dat echt.
Liever woonde ik op een wereld waar de mensheid haar menselijkheid bewaakte, maar we bogen voor het beest.
Als een geaborteerd kind levend in stukken snijden (waterbag abortion) voor vaccins en medicijnen de mensheid niet ontwaakt, wat dan nog wel?
Oud 5 maart 2022, 09:18   #25
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Liever woonde ik op een wereld waar de mensheid haar menselijkheid bewaakte, maar we bogen voor het beest.
Als een geaborteerd kind levend in stukken snijden (waterbag abortion) voor vaccins en medicijnen de mensheid niet ontwaakt, wat dan nog wel?
Iemand voor eeuwig in de hel te branden is nog veel erger.
Maar als de dood van een kind kan helpen om medicijnen te helpen dan heeft het tenminste nut.
Aldus dient het kwade het goede.
Oud 6 maart 2022, 10:01   #26
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zie het als een offer, zoals Jezus zich geofferd heeft voor vele mensen, zo is ook de abortus een offer voor velen.
Oud 15 maart 2022, 20:44   #27
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aspirine veroorzaakt evenveel doden als aids.
https://www.hbvl.be/cnt/oid23511

Aspirine is van Bayer en Bayer verspreidde ziektes via allerlei medische ingrepen.
Wanneer nodig , gelukkig zelden , Dafalgan , mijne kop staat er nog op !!
Ook Furosemide 2x per week !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2022, 21:52   #28
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iemand voor eeuwig in de hel te branden is nog veel erger.
Maar als de dood van een kind kan helpen om medicijnen te helpen dan heeft het tenminste nut.
Aldus dient het kwade het goede.
Met alle respect, maar als er geen hel was waar die minions van de duivel naartoe verbannen worden, dan zou God geen genade tonen aan degene die Zijn volk kwaad doen. Ze offeren kinderen aan satan, niet aan de mensheid.
Er is een kwade kracht die in de menselijke biologie wilt kruipen en dat naar hun evenbeeld willen vormen. Het hele archetype van de antichrist is niet alleen door in de toekomst te profeteren, maar door de kennis van eerdere schriften die ons leren van deze duistere overmachten. Men was zeer bewust met de signalen en als we dan toch een wetgeving over ons willen afroepen: kleef aan de Bijbel en blijf erbij. Geen betere bescherming voor uw hele beschaving dan Christus en alleen. Christus die ons de Bijbel overleverde.

2 Corinthians 2:2 But I determined this with myself, that I would not come again to you in heaviness.

2 For if I make you sorry, who is he then that maketh me glad, but the same which is made sorry by me?

3 And I wrote this same unto you, lest, when I came, I should have sorrow from them of whom I ought to rejoice; having confidence in you all, that my joy is the joy of you all.

4 For out of much affliction and anguish of heart I wrote unto you with many tears; not that ye should be grieved, but that ye might know the love which I have more abundantly unto you.

5 But if any have caused grief, he hath not grieved me, but in part: that I may not overcharge you all.

6 Sufficient to such a man is this punishment, which was inflicted of many.

7 So that contrariwise ye ought rather to forgive him, and comfort him, lest perhaps such a one should be swallowed up with overmuch sorrow.

8 Wherefore I beseech you that ye would confirm your love toward him.

9 For to this end also did I write, that I might know the proof of you, whether ye be obedient in all things.

10 To whom ye forgive any thing, I forgive also: for if I forgave any thing, to whom I forgave it, for your sakes forgave I it in the person of Christ;

11 Lest Satan should get an advantage of us: for we are not ignorant of his devices.

12 Furthermore, when I came to Troas to preach Christ's gospel, and a door was opened unto me of the Lord,

13 I had no rest in my spirit, because I found not Titus my brother: but taking my leave of them, I went from thence into Macedonia.

14 Now thanks be unto God, which always causeth us to triumph in Christ, and maketh manifest the savour of his knowledge by us in every place.

15 For we are unto God a sweet savour of Christ, in them that are saved, and in them that perish:

16 To the one we are the savour of death unto death; and to the other the savour of life unto life. And who is sufficient for these things?

17 For we are not as many, which corrupt the word of God: but as of sincerity, but as of God, in the sight of God speak we in Christ.
Oud 16 maart 2022, 11:18   #29
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een goed God schept goede mensen.
Oud 16 maart 2022, 11:33   #30
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een goed God schept goede mensen.
Ja, maar die worden als boodschapper van “beledigende” waarheden aan het kruis genageld en gestigmatiseerd.

Het is een herhalend patroon van den boze die we geen ruimte mogen gunnen. Als ze alles achterhouden en moeten corrumperen om “goede cijfers” te presenteren, weet ik met welke vrucht te maken te hebben.
Die van den draak, die den duivel is,.
Oud 16 maart 2022, 19:01   #31
Loki
Parlementsvoorzitter

Loki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Help!

Zelf leef ik al enige tijd zonder vaccins, medicijnen of pijnstillers. Mensen weten dat ik vele behandelingen weiger, mits ik ooit die keuze zelf niet kan maken. Maar in de familie zijn mensen die 1x per maand klachten hebben en iets pijnstillend vragen.

Ik ben niet zo communicatief vaardig om in debat te treden met een apotheker of dokter uit de westerse wereld.

Wat ik uitsluitend wens te geven:
Niets met steroïden.
Niets met een geschiedenis van foetale cellen.
Niets dat schade veroorzaakt in vivo.

Wat is een goed contramiddel voor mensen die een ethisch product willen toedienen aan iemand met pijn?
Dat hangt wat van de pijn af...

Voor hoofdpijn kan pepermunt wel helpen.. Je kunt zo een hoofdroller kopen, daar zitten nog wat kruiden in zoals eucalyptus en lavendel...werkt prima!

Dan heb je de ontstekingspijnen, daar kan wilgenbast soelaas brengen of uitwendig smeerwortel.

Voor menstruatiepijn kan vrouwenmantel zeker helpen.

Voor de meeste klassieke geneesmiddelen bestaat er vaak een alternatief in kruiden met gelijkaardige werkzame stoffen. Een kwestie van een goede dokter te vinden die daar kennis van zaken heeft.
Kruiden werken vaak minder acuut bij eenstige aandoeningen, aanezien je voor zulke zaken straffere planten nodig hebt waar de dosering niet evident is en dat is niet zonder risico, in zulke gevallen bewijst de klassieke geneeskunde toch ook zijn waarde. Uiteindelijk is dat allemaal toch niet zo zwartwit.
Loki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2022, 22:22   #32
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki Bekijk bericht
Dat hangt wat van de pijn af...

Voor hoofdpijn kan pepermunt wel helpen.. Je kunt zo een hoofdroller kopen, daar zitten nog wat kruiden in zoals eucalyptus en lavendel...werkt prima!

Dan heb je de ontstekingspijnen, daar kan wilgenbast soelaas brengen of uitwendig smeerwortel.

Voor menstruatiepijn kan vrouwenmantel zeker helpen.

Voor de meeste klassieke geneesmiddelen bestaat er vaak een alternatief in kruiden met gelijkaardige werkzame stoffen. Een kwestie van een goede dokter te vinden die daar kennis van zaken heeft.
Kruiden werken vaak minder acuut bij eenstige aandoeningen, aanezien je voor zulke zaken straffere planten nodig hebt waar de dosering niet evident is en dat is niet zonder risico, in zulke gevallen bewijst de klassieke geneeskunde toch ook zijn waarde. Uiteindelijk is dat allemaal toch niet zo zwartwit.
Voor mij is het wel zwart of wit en ik ben mijn vertrouwen in de klassieke geneeskunde op veel gebieden verloren.
Puberteit die steeds vroeger optreedt heeft wellicht een oorzaak in geneesmiddelen/pijnstillers, dat lossen ze dan op door meisjes die vroeg menstureren aan te raden het lam te leggen. Dat doen ze met een injectie hormonale remmers. Wat dan inwerkt op alle eicellen van de vrouwen en alzo de volgende generatie beïnvloedt.

Als je daar als fundamenteel gelovige naar kijkt, is dat pure horror om tussen te leven en een constant strijd met uw omgeving die allerlei behandelingen op uw geliefden willen forceren.
Oud 17 maart 2022, 07:06   #33
Loki
Parlementsvoorzitter

Loki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mij is het wel zwart of wit en ik ben mijn vertrouwen in de klassieke geneeskunde op veel gebieden verloren.
Puberteit die steeds vroeger optreedt heeft wellicht een oorzaak in geneesmiddelen/pijnstillers, dat lossen ze dan op door meisjes die vroeg menstureren aan te raden het lam te leggen. Dat doen ze met een injectie hormonale remmers. Wat dan inwerkt op alle eicellen van de vrouwen en alzo de volgende generatie beïnvloedt.

Als je daar als fundamenteel gelovige naar kijkt, is dat pure horror om tussen te leven en een constant strijd met uw omgeving die allerlei behandelingen op uw geliefden willen forceren.
Tja, er is natuurlijk veel geld mee gemoeid en dat brengt niet het beste in mensen naar voren. En ik moet toegeven dat de corona crisis bij mij m.b.t. geneesmiddelen toch wat wantrouwen heeft doen groeien.
In feite zeer spijtig want in essentie is geneeskunde een nobel beroep. De huidige tijdsgeest drijft mensen uiteen, ongewild handelen we ook in die geest. Vanuit dat besef probeer ik een al te extreme positie te vermijden....maar in de huidige maatschappij is nuance een vies woord geworden. Meer zelfs, een genuanceerde denkwijze wordt gecatalogeerd als extreem..zucht...waait wel over zeker als men de gevolgen van dit gedrag gaat ondervinden.
Loki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2022, 12:13   #34
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

God zit ook in de pil.
Oud 26 maart 2022, 01:05   #35
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
God zit ook in de pil.
HOLY FUCK !!

breedbandwurger 1967

Oud 26 maart 2022, 09:37   #36
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
HOLY FUCK !!
Zeg dat wel.
PLezier zonder angst.
Dat is wat God wil...
Oud 27 maart 2022, 17:00   #37
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die van ons mag NOOIT meer de pil pakken !!
Da' luchtkasteelstukske gluurt overal mee , de vuile vetzak !!
Ne goeie voorhoamer op dene z'nne veurgevel of op da' tofoeke
HellelOOOOEEEEjaaaahhhh

breedbandwurger 1967

Oud 27 maart 2022, 17:47   #38
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

De pil is wellicht de grootste veroorzaker van borstkanker.
Oud 28 maart 2022, 10:21   #39
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Die van ons mag NOOIT meer de pil pakken !!
Da' luchtkasteelstukske gluurt overal mee , de vuile vetzak !!
Ne goeie voorhoamer op dene z'nne veurgevel of op da' tofoeke
HellelOOOOEEEEjaaaahhhh
Is mijnheer pastoor zwanger geworden?...
Oud 28 maart 2022, 10:22   #40
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De pil is wellicht de grootste veroorzaker van borstkanker.
Dan neem je een spiraaltje.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be