![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht van wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, omdat hij zijn macht en rijkdom aan Putin te danken heeft en er erg nauwe banden zijn tussen die 2. We spreken hier niet over een democratisch systeem zoals we dat in West Europa kennen. Het Putin regime overleeft bij gratie van de oligarchen en omgekeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk maar eens effe aan het grootste optrekje van Roman Abramovich op St Bart!!!
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Putin" in het Frans gelezen klinkt als "putain".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bill Browder twijfelt of ze Abramovitsj zullen raken. “De Britten zijn goed in gewaagde aankondigingen over Russische oligarchen, om ze dan nooit op te volgen. We zullen nog zien of ze grote vissen zoals Abramovitsj echt durven te bestraffen. https://www.demorgen.be/nieuws/elk-m...emen~b7206f3d/ Ze zullen misschien met groot vertoon een van zijn (geleasde Rolls Royces die hij al lang beu is) gaan aanslagen om aan Jan Modaal wat zand in de ogen te gooien. ![]() Als we de media moeten geloven zou die Chelsea baas nu al staan aanschuiven aan de voedselbank ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 maart 2022 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je een bod doen? Ik ken de juridische details niet. Waarom vraag je dat in feite, Fred?
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel van de oligarchen zijn door de verbeurtverklaringen door westerse landen nu alles kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als er één van hen een specialleke in Vlad zijn drankje kiepert is alles weer in kannen en kruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanuit het westen zal men willen dat er iemand opdraait voor de oorlogsschade in Oekraïne. Het westen zal daarna ook verlangen dat Rusland opgedeeld word in minder machtige onafhankelijke staten en dat er geen mensen meer aan de macht kunnen komen die ellende kunnen veroorzaken in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ondertussen business as usual ![]() https://www.demorgen.be/nieuws/shell...ting~ba375471/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 maart 2022 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje voor de lokale inwoners van St Barts dan, voor wie de juridische bureaucratie van minder belang is.
Ik? Ik ken die gast niet persoonlijk en heb geen weet over al dan niet legaal vergaarde fortuinen onder eigen of andere noemer. Ik weet wel van wereldvermaarde afgunst, Fred. Van Jan, Mie en anderen, al dan niet brave azijnpissers. Ik weet ook wel dat Abramovich lokaal ginds erg populair is. Zeker na Irma. Vandaar ben ik ietwat benieuwd naar de Franse overheidsreactie t.o.v. hem als oligarch.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 maart 2022 om 06:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ganse zaak gaat eigenlijk niet om die personen zelf (die vermoedelijk in al die buitenlanden niks mispeuterd hebben)
Het gaat er om dat "oligarch" zijn steeds minder aantrekkelijk wordt.Wat je bent hangt nu ECHT van van de man in het Kremlin want wat je hebt is voor onbepaalde tijd waardeloos (voor jezelf) in al die plekken buiten Rusland die "financieel veilig" verondersteld waren te zijn.... Een zien hoe lang hun vereiste "absolute trouw" gaat duren,en een aantal van hen heeft ,hoopt men toch,echt wel touwtjes om aan te trekken daar in Rusland..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 maart 2022 om 07:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het westen zal inderdaad willen voorkomen dat er nog eens ooit zo ne gek tot zoiets in staat zou kunnen zijn. De oorlogsschade betalen? Pers een steen maar eens uit. De Russische bevolking heeft ook niets. Ik denk dat wij (het westen) dit gaat betalen en in ruil hiervoor olie en / of gas gaan eisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |