![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Er is niets mis met mensen die kwetsbaar zijn (bvb. longaandoening, oud, ...) om zichzelf te beschermen. Een beetje verdraagzaamheid mag wel. Waarom hen meteen idioten noemen?
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze zich voor de kar van types zoals Vandenbroecke laten spannen. Van zodra de mogelijkheid zich voordoet gaan we terug naar code oranje en dat kan alleen maar door dat soort mensen. Van mij mogen die mensen voor de rest van hun leven een mondmasker dragen, maar het probleem, en dat is waarom ik hen nuttige idioten noemen, is dat ze mij ook opsolferen met zo een muilband.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 9 maart 2022 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo, de toepassing van de wettelijk bepaalde noodtoestand is stopgezet.
De Wappies gaan nu niet langer huilie-huilie kunnen doen over hoe 'onderdrukt' dat ze zich voelen door cst en/of masker enz. Ik wens hen veel succes toe bij het zoeken van een nieuwe hobby ! ![]() https://www.hln.be/binnenland/kamer-...irus~ac50d06e/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een serieus ocd opgedaan zo blijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kunnen we jacht maken op de schuldigen, de corruptie en leugens zullen nu gestaag naar boven komen drijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er ooit nog een nieuwe pandemie zou uitbreken, moet men klaar zijn en niet zoals met covid eerst 6 maand palaveren over een methodiek van aanpak en een legistiek kader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens de volgende verkiezingscampagne zal het onderwerp ook wel een rol spelen. Voor de rest denk ik dat veel mensen content zijn dat het (voorlopig) voorbij is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin natuurlijk. grondrechten opschorten is nooit ok, ook niet als dat in de wet staat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() idem
Art. 11 Het genot van de rechten en vrijheden aan de Belgen toegekend moet zonder discriminatie verzekerd worden. Te dien einde waarborgen de wet en het decreet inzonderheid de rechten en vrijheden van de ideologische en filosofische minderheden. Art. 187 De Grondwet kan noch geheel, noch ten dele worden geschorst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grondwet opschorten voor een virus met een mortaliteitsgraad van nog geen 1% is idioot.
![]() |
![]() |