![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toegegeven, het is off topic. Maar wie vond het weer eens nodig om te zitten zemelen en kwijlen over de zogezegde "collaborateursvlag"?
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben er van overtuigd dat vele mensen in de wereld België wel kennen. Dat is alvast mijn ervaring. Waar het juist ligt weten ze dan weer niet direct maar de meeste Vlamingen weten ook niet waar Kirgizië precies ligt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 maart 2022 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Net zoals de hoofdmoot van alle mensen. Juist goed om van eten stront te maken.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie pas ontsnapt is van de troepen van Putin zou naar Brussel willen rijden om opnieuw een schietschijf van Putin te worden. ![]() Rare logica hebben die Belgicisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor Putin daar geraakt met zijn raketten, moet hij eerste Polen en Duitsland doorkruisen. Maar Brussel kennen ze in Oekraïne, van de rest hebben ze waarschijnlijk nog nooit gehoord in oostelijk Oekraïne. En neem het hen niet kwalijk, België is kleiner dan een Oekraïnse provincie. Citaat:
Ik ben een pleiter voor een Europese unie der volkeren. Voor mij mogen dus morgen alle landelijke, regionale, provinciale en gemeentelijke overheden samen met hun politieke grenzen verdwijnen. Ik ben een Vlaamse Europeaan, geen Belgicist of geen flamingant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Oekraïners kunnen onze mooie Vlaamse vlag zien wapperen als ze naar het stadhuis gaan. Maar je hebt een punt : misschien moet de Vlaamse regering en meer bepaald de minister van Binnenlands bestuur & inburgering dat wel laten opnemen in de inburgeringscursus. Dat er enkel de Vlaamse Leeuwevlag is, niet te verwarren met de collaborateursvlag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen dat die allemaal opgevuld zijn met Oekraïners ga je niet langer fulmineren tegen de 'verfransing' van Grimbergen, maar tegen de dominantie van het Oekraïens in het taalgebruik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan als de onverschilligheid toeslaat. Jij zou het moeten weten : "Altijd waar je het minste verwacht." Wat is de belangrijkste waarde van een ridder v d ronde tafel? Dat zou jij zelfs moeten weten : "Waarheid!" -lol-
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eenmaal in Polen kan je opnieuw de weg vragen.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar er mossel met friet is Waar een kip aan het spit is Waar de kerk in het midden staat Waar de purperen hei bloeit En het geld in het zwart vloeit Waar de mensen belangrijk zijn En de pensen omvangrijk zijn Waar een pik een houweel is Er geen pintje te veel is Waar men Ensor danig prijst De vakantie naar Spanje wijst Vlonderland boven: Waar men een peer nog kan stoven Waar de Chiro paraat staat En met vodden en dweilen zwaait Waar de premier nogal vaag praat, en de vrouw aan de vaat staat...
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien ligt dat aan de Oekraïners natuurlijk. De russen blijken België dan wel weer te kennen https://www.hln.be/buitenland/russis...k-op~aa2fcc0b/ Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De legende van Tijl Uilenspiegel is goed gekend in Rusland. |
|
![]() |
![]() |