![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vent heeft een historie onder oorlogvoerende presidenten, een war havik, die denken in termen van "de vyand", los van namen, kleuren, plaatsen,...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Langs de kant van de GOP , genoeg valabele kandidaten, Trump incluis (voorlopig toch).
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Biden zal zijn 4 jaar uitdoen. De man heeft al veel meegemaakt en zichtbaar oud. Nadien is het aan Harris.
![]() |
#26 |
|
![]() biden verliest de midterms, en wordt gehandboeid door de GOP-huis en GOP-senaat. Kamala neemt het over (eerste vrouwelijke president, en dat zal zowat haar enige verwezenlijking zijn), verliest de presidentsverkiezingen, en de GOP levert de volgende president
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Djiezes, dat was in Brussel ofzo, niet in Amerika, ...denk ik.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Mitt Romney mag van mij overnemen binnen 4 jaar of een andere rep met gezond verstand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, Biden is daar niet bekwaam toe. Trump overigens ook niet, maar je kan je wel de vraag stellen of Putin het zou aangedurft hebben om Oekraine binnen te vallen moest Trump nog president zijn...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ze werd uitgenodigd op een radio show om de oorlog in Oekraïne uit te leggen. Deed er 5 minuten over om het volgende er uit te stammelen dat Rusland euhm een euhm groot land is dat eeen euhm ander groot land aanvalt ![]() Harris wordt het ook niet. Denk dat eerder Pete Buttigieg zich kandidaat gaat stellen voor de Dems de volgende presidentsverkiezingen, is meer en meer de picture aan het opzoeken. Is nu minister van transport. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop het met je mee.
De enige die voor dat individu kan supporteren is de lokale paardensmid in de hoop een nieuwe 'bite' te kunnen verkopen. Mannekes, enfin toch ![]() P.S. Zelfs als paardensteak voldoet ze niet. En ik kan 't weten: geboren pjeirefretter!
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hetgeen ik schreef is eerder de plannen zoals het team Biden ze nu ziet. Hij is niet van plan om nog eens 4 jaar erbij te doen.
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denk je zelf van de voorzitter van de US fanclub ? Die man zijn orange ass steekt vol met pluimen van een andere vogel, schaamteloze uitspraken van die debiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik denk het ook, men is niet verplicht om 2 termijnen kandidaat te zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou in uw vraag (tittel) die NOG weg laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene gek met de andere bestrijden. Wat denk je van deze opa ? https://www.google.com/search?q=pres...quWZM-ADvRVvwM met hem aan het roer had het al lang prijs geweest. Spijtig dat Laurel en Hardy niet meer leven. Daar hadden ze twee presidente aan gehad voor de prijs van ene, en echt passend voor Amerika. Laatst gewijzigd door Garry : 7 maart 2022 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Dat hangt toch af vd kwaliteiten van dat vrouwmens?
![]() |
#40 |
|
![]() aangedurfd? Lol, Trump had zich al lang teruggetrokken uit de NATO...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |