![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is dat codegeel wel eens van heel korte duur zou kunnen zijn. Nu dat weer
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220308_95275440 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat was te verwachten dat het aantal besmettingen weer zou stijgen. Maar ik draag gewoon verder mijn FFP2 mondmasker.
Verwacht wordt dat eind april de cijfers echt voor lange duur gaan zakken. Maar eerst zullen we opnieuw een golf(je) door moeten. De voorbije jaren zagen we dat eind april, begin mei de cijfers fors beginnen dalen, om eind juni, begin juli een minimum te bereiken. Dit zal nu wellicht niet anders zijn. Nog 6 weken mondmaskers dragen dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tijd dat de variant die het zombie gen in de gevaccineerden activeert langskomt.
Anders vallen we hier in het corona subforum nog in slaap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Stop daar maar mee en doe terug gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie daar nog tal van mensen die het mondmasker nog dragen. Ikzelf draag het ook nog steeds (een FFP2) niet alleen tegen het Corona virus maar ook tegen een gewone 'valling/griepvirus' welke ik anders al lang gehad zou hebben zonder de mondmasker'dracht'. ![]() p.s. Coronablog | Van Gucht niet verontrust door stijging reproductiegetal: ‘Dit zal waarschijnlijk wel meevallen’ Wie ging er eigenlijk van uit, dat het C-virus verslagen was????? ![]() Er was iets dat de aandacht moet afgeleid hebben: Rusland vs. Oekraïne misschien?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2022 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Het reproductiegetal bedraagt 1,02. Dat is een stijging met 23 procent.
Een getal boven de 1 betekent dat de epidemie aan kracht wint." "Wanneer we de dagcijfers bekijken, zien we dat nu al op drie dagen afgelopen week het aantal nieuwe besmettingen hoger lag dan de corresponderende dag in de vorige week" "Ook het aantal ziekenhuisopnames stijgt opnieuw lichtjes met 3 procent " https://www.hln.be/binnenland/overzi...icht~ae0f34cf/ Maar volgens onze "experten" is er niets aan de hand. ![]() Struisvogelpolitiek noem ik dat. Na de 6-de golf zal het weer zijn van; "Niemand had dit kunnen zien aankomen. We zijn werkelijk verrast. Het Corona virus is onvoorspelbaar" Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 9 maart 2022 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 9 maart 2022 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 9 maart 2022 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas daarna naar Code Geel ,als de cijfers voldoende laag zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aantal besmettingen is sinds de veralgemening van de omicron variant niet meer belangrijk. Onze gezondheidsinfrastructuur kan het huidige (kleine) aantal zwaar zieke covid patiënten perfect aan dus heeft Vivaldi de juiste keuze gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speelt met de huidige variant inderdaad geen rol meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ver-weg mening, he. (zie onderschrift.) Honni soit etcetera...
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Back to the future ==> in 2019 is 't van dadde. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het overgrote gedeelte van de Wappies herschoolde zich ondertussen tot Putin-knuffelaar.
|
![]() |
![]() |