![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat vind ik juist het probleem. Er zit zoveel rommel tussen dat je de pareltjes amper nog vindt.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Mjah, ik vind precies ook mijn goesting niet voor de moment.
Laatste dat ik uitgespeeld heb is Deathloop, omdat ik wel fan ben van Arkane spellen, en daar heb ik mij toch wel mee geamuseerd (maar 't is genen Dishonored). Daarvoor was het RDR 2 en Doom Eternal, beide pareltjes in mijn ogen. Was begonnen aan de Metro series, maar kan me niet boeien. Titanfall 2 hetzelfde, effe gespeeld, dan meh, geen goesting meer. Stellaris en Outer Wilds, dat zijn de volgende twee die'k misschien eens terug ga oppikken.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de XBOX 'app' bi Windows 10 staan er best een massa goede games ook veel oudere games ... Dead Space (alle 3), Life is Strange - True Colors, Tomb Raider en vele anderen ... Life is Strange is grafisch een prachtige game maar die durft de grafische kaart zijn temperatuur in sommige gevallen opjagen. Mijn PC staat open en er staat nog een extra koeler vol op de graka, 'problem' solved. (Dat koelertje koste niets Hama)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2022 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Na Final Fantasy X, ben ik gestopt met gamen.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rise of Tomb Raider (Lara) staat er hier nog steeds op.
Ook "Life is Strange - True Colors staat er hier nog op. Met Tomb Raider kan je u echt heel lang bezig houden voor je alles hebt En dan heb je nog "Dead Space 3"en "Bioshock Infinite"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar blijft Dead Space 4????? ![]() p.s. Zalige game maar ik denk dat er velen zijn die er snel de brui aan geven wegens soms echt wel moeilijke stukken. Dat zijn geen echte gamers hé. ![]() (ik speelde de game al verschillende keren uit zonder aankopen te doen)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2022 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() FFX en GT4 waren inderdaad hoogtepunten.
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gamen doe ik tegenwoordig minder dan vroeger en dat zou schelen in mijn portemonnee waren de energie- en voedselprijzen niet zo aan de stijgende kant. Die stomme Poetin toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondanks dat de leeftijdscategorie 18+ er opstaat stel ik mij de vraag of dit soort van games wel safe is voor sommige mensen/kinderen?
![]() Ooit vroeg er mij eens iemand, een vader van een klein jongetje of hij hem een game mocht laten spelen die nogal dicht bij het horrortype lag. Hij wist ook te vertellen dat zijn zoontje vrij bang ingesteld was. Ik heb het hem afgeraden toen. (Het ging over een andere game dan Grand Theft, ik geloof dat het om Dead Space 3 ging toen) Persoonlijk heb ik met die prachtige game geen enkel probleem maar een klein kindje zou wel eens ...) Naast dat alles zijn er in de media en op het net teksten te vinden dat gamen gevaarlijk is voor sommigen. Dat durf ik zwaar afstrijden in de zin van, daar is niets van waar. Het is eigenlijk hetzelfde als waar de catchers met beginnen en zeggen: "Probeer dit echt niet na te doen" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 maart 2022 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest er een spel komen waarin je een kinderprostitutie business runt dan kan dat ineens niet meer. Nochtans komen er geen "echte" kinderen aan te pas. Het zijn 3D modellen getekend met de computer. 2 maten 2 gewichten, denk ik dan. Verbied alles (of niks) maar hang niet de hypocriet uit. Een spel waarin je boeven moet oppakken moet wel kunnen vind ik. Ik vind het gek dat een spel als GTA zelfs legaal is.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 22 maart 2022 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ben ik zeer fundamenteel gelovig, maar tegelijk een zondaar die dankbaar is voor games die DE NORM uitdrukken. Dat is ongetwijfeld Rockstar (amongst others, Valve bv). Red Dead Redemption en GTA overstijgen zelfs de norm.
Altijd goed, maar vooral, in stijgende lijn. Tis maar een spelleke he.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben altijd van mening geweest dat de personages in games fictief 'in de zin van denkbeeldig' moeten zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |