![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Dus Superstaaf zou jij het volk laten creperen om het koningshuis in stand te houden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is dergelijke extreme toestand hier in België aan de orde? Aan een koningshuis wordt ook verdiend door mensen zonder blauw bloed in hun ad'ren hoor. Ga je die broodroven? PS wip even aan bij mij mochten Albert, Filip, Laurent, of Mathilde & co uw koelkast danig geplunderd hebben.......... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Beste SuperStaaf,
Inderdaad mijn beste, menig N-VA'er zal wel de wenkbrouwen fronsen bij het lezen van zo'n bericht. Maar bekijk het ook eens van de andere kant. Levert soms nieuwe inzichten op. Als iets geen geld kost, het loopt niet in de weg, heeft geen enkele functie (buiten elke dag te paraderen in hun zondagsekleren. Waarom zou je daar iets tegen hebben? Dus waar moet naar gestreefd worden? Afschaffen van donaties. Als jij geen kl*ten uitsteekt op uw werk wordt je ontslagen of niet betaald (als het voor stukwerk is) ![]()
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() Speelt geen rol hoe het noemt. Als het staatshoofd maar het produkt van een democratisch proces is.
Voor mijn part mag het zelfs volksrepubliek heten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Verbale stoerdoenerij is het enige waar de huidige regering niet in blundert. Veel lawaai, maar iets nuttigs doen ze niet. De ministers in de huidige regering hebben zelfs niet het fatsoen af te treden als er grove fouten worden gemaakt. Wetsvoorstellen worden nog enkel ingediend als het de partij kan garanderen dat ze terug in de regering zitten na de volgende verkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kunt u me linken naar de discussie waar ik dit gezegd heb. Zo kan ik de context eens lezen. Dankt u!
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu gaat mijn glazen bol weer onder doek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Thomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mijn beste SuperStaaf, u weet net als ik dat in de steden in ons Vlaanderenland, de gemeentepolitiek een heel stuk gematigder is dan op nationaal vlak. Het is nu eenmaal kleinschaliger en de sympathie voor elkaar wordt over de partijgrenzen heen niet onder stoelen of banken gestoken. Persoonlijke relaties overheersen soms zelfs de politieke. In de ene gemeente vormt zich daardoor een hechte groep en in de andere gemeente ontstaat odaarrond onenigheid.
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Het is altijd zeer interessant ter zake om De Morgen te lezen. Voorlopig beschouwen ze de NnVA nog als een interessant middel om stemmen van het blok af te pakken. Dwz zegge ndat de NVA en Bourgeois voorlopig veel krediet krijgt, alsmede persaandacht.
Echter, dit zal niet blijven duren. Veel madatarissen van het Blok zijn er niet overgelopen, hier en daar groepjes leden, maar dat hangt dan weer samen met plaatselijke spanningen (zie Beernem bij Brugge en Mechelen) en wat daklozen vlaams nationalisten (uit bijv vvb, tak en vrijbuiter). Echter bij al deze mensen zitten een paar moeilijke karakters dus dat gaat toch nog gaan botsen, en dat is het gedaan met de goede nieuws show van de NVA (zie ook aanwezigheid NVA 'ers op de rechteroever of de ruzie in Brussel binnen de NVA/vvb Brussel/meervoud/baskische club). Kortom als de NVA de kiesdrempel niet haalt of als blijkt dat zij het Blok niet kunnen stoppen zal de media, en dan vooral De Morgen de aanval terug openen op Bourgeois en de zijnen zoals ze dat vroeger ook al deden tegen Bougeois, en gewoon hun aanvallen op alles wat Vlaams Nationaal verder zetten. (of mochten ze wel succces hebben krijgen ze toch het belgische establishment over hun) Zeker als de NVA zich zo radicaal blijft profileren in persberichten als ze nu doen (let op, een persbericht versturen is niet hetzelfde als het juiste knopje indrukken in het parlement). Kortom, de NVA mag zich in de toekomst aan tegenwind verwachten |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Wel, hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. De dag dat N-Va een hoge boom is zullen we wel wat wind kunnen vangen. We zullen niet in tranen uit barsten, geen huwelijk sluiten. Als dit laatste toch zou gebeuren dan zijn ze zeker al 1 lid kwijt. Afwachten. over die kiesdrempel zou ik me niet teveel zorgen maken, die halen we probleemloos.
Nu zou ik ook niet teveel belang hechten aan uitspraken uit De Morgen. Deze krant moet ophefmakend tekeer gaan wil ze de adverteerders blijvend aan zich binden. De Morgen wil zich graag de term objectief aanmeten maar blijft desondanks verwoede pogingen een echte opiniekrant. Het professionalisme is soms ver zoek.
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb eens een vergadering van de N-Va bijgewoond en hun mening over het VB was dat zij te " extreem" zijn in hun ogen. Dus de N-Va zal nooit een cordon-sanitair hebben. Zij zullen altijd mooi de regels volgen en proberen het volk te overtuigen dat er meer rechts in de politiek moet om Vlaanderen te beschermen.
|
![]() |
![]() |