![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb vastgesteld dat het aandeel Moderna inderdaad op een bepaald moment met 1.420 % (duizend vierhonderd twintig percent) gestegen was om dat op redelijk korte termijn terug te vallen nadat de "insiders" nattugheid geroken hadden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://dailyexpose.uk/2022/03/14/do...created-covid/ https://www.dailymail.co.uk/news/art...na-patent.html Ze patenteerden 3 jaar voor "covid" blijkbaar een nucleotide, die terug te vinden is in het dna van "covid." Er is een kans van 1 op 3 triljoen dat de code, die gepatenteerd werd door moderna, op een natuurlijke wijze in "covid" zou voorkomen. Studies rond deze situatie zijn er al vanuit Zwitserland, India, de VS en Italië. Het moet op politics.be nog te vinden zijn, ik maakte hier ooit de opmerking dat de vaccins er wel eens VOOR de ziekte zouden kunnen geweest zijn.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 21 maart 2022 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ga op de eerste rij staan als Frank VDB en Wouter Beke eindigen waar ze het verdienen. ![]() Ik las wel op dailymail dat Amon Göth, de beul die men in Schindler's list beweerde op te hangen, volgens historici iemand anders was. De nazi's die onze media overnamen. Bedoel je de beruchte familie Van Thillo die De Persgroep overnam? Vroeger vond je daar veel info over. Blijkbaar wordt die systematisch via google verwijderd.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EN die hadden ook big pharma bedrijven achter zich waarmee ze medische experimenten op mensen uit testten.
Laatst gewijzigd door CUFI : 21 maart 2022 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat gezegd hebbende: een match van 19 nucleotiden is daadwerkelijk zeldzaam. Als je voor bijvoorbeeld werk met een bacterie een primer voor PCR van een dergelijke lengte ontwerpt mag je er min of meer vanuit gaan dat die sequentie nergens anders in het DNA van die bacterie voorkomt. Maar, zeldzaam is niet hetzelfde als niet bestaand. Er zijn meerdere soorten waarin de gewraakte sequentie gevonden is. Wat erger is, de sequentie is maar soort van gevonden in covid. Huh? Hoe vind je een sequentie soort van? Nou, de sequentie zit op de antisense strand. Als je de sequentie zou willen patenteren om er bijvoorbeeld een cruciaal onderdeel van een nieuw viruseiwit mee te bouwen (wat op zich al een twijfelachtig idee is waarom je dat om die reden zou doen, maar daar gaan we ook wat buiten mijn expertise) dan wil je precies de "tegenovergestelde" sequentie patenteren, die van de sense strand. Anders is je patent niet houdbaar. Dan kan je veel beter niks patenteren en je project geheim houden. Meer nog, Moderna heeft geen patent aangevraagd om deze sequentie van 19 nucleotiden, die dus al nergens voor codeert in covid, ze hebben een patent aangevraagd op een veel langere sequentie, een variant op een normaal menselijk gen, voor gebruik in kanker onderzoek. De soort van matchende sequentie zit ergens in dat veel grotere stuk DNA, wat niks te maken heeft met covid. Ik moet toch concluderen dat hier sprake lijkt te zijn van toeval en haast een vorm van moderne numerologie, googelen tot je een verband vindt. Ik zie namelijk geen logisch verband tussen waarom Moderna die sequentie zou patenteren en covid, ook niet als ik het als vanzelfsprekend neem dat Moderna covid ontworpen zou hebben. O, en P.S. Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 maart 2022 om 18:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een echte onderzoeksjournalist, de naam waardig, ontwarde eerder het web van media overnames door collaborateurs/bankiers waardoor de media tot over de grens tot eenzijdige, censurerend staatspropaganda kanaal werd omgevormd om de persvrijheid te wurgen en - ongehinderd door de waarheid, objectiviteit en kritiek - de manipulatie door misleiding en de volksverlakkerij tijdens de neppandemie tot op de spits kan drijven tot in het belachelijke toe. De Vlaamse belastingbetalers financieren met hun hoogste belastingen hun eigen volksverlakkerij door nazaten van nazi-collaborateurs met psychologische nazi-praktijken. Citaat:
Volksverlakkerij gefinancierd door de overheid met ons belastinggeld. Aan de lezers om zelf conclusies te trekken betreffende de informatieplicht aan de bevolking door objectieve en waarheidsgetrouwe berichtgeving van de onafhankelijke, vrije pers versus al meer dan twee jaar de eenzijdige, uitgebraakte bagger en voorgekauwde drek van de huidige staatsmedia.
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Op de Knack hebben ze het Doorbraak artikel gecounterd
https://www.knack.be/nieuws/belgie/d...l-1849069.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris