![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() ach jakkes. Velen onder jullie zijn bespottelijk. Het is nog steeds een kind, een kind dat helemaal niet voor deze situatie heeft gekozen. Ik zou opgelucht zijn om te horen dat Eliska (mooie naam trouwens) kan blijven zonder de perikelen die haar een jeugd zonder problemen ontzeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doet Eliska eigenlijk in Nederland, hoe kwam ze daar terecht ? Ik neem aan dat de Nederlanders ook wel weten wat ze doen en kunnen uitmaken wie er mag blijven of niet. Als iedereen een petitie start om zijn vrienden en kennissen naar Nederland te halen is het einde zoek. Ik heb eerder de indruk dat Eliska daar al te lang mocht blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Pff... de meeste bedankt voor reactie, maar sommigen snappen de situatie niet.. Niks aan te doen verder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Ze vinden de rechten van de mens maar niets. Vooral die van het kind niet lijkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ja,OK dan.... Maar dan moet men optreden aan de INGANG,en niet ten aanzien van mensen die hier al lang wonen en GEEN ENKELE WET overtreden hebben Het is gdvrdmme altijd hetzelfde,en het is al gebeurd in mijn eigen regio ook.... "vreemde" mensen komen "binnen",om gelijk welke redenen,en ,hun kinderen vooral ,zijn gewoon Vlaming onder de vlaming geworden(hoogstens met een ietske andere tint of zo).. Enne....huppekee....ze vliegen weer buiten ![]() Ikzelf ben voor zeer strenge immigratiewetten,maar wie uiteindelijk binnen kan dan ook blijven......is dat nu zo moeilijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Precies.. en waarom de moeder van mijn vriendin wel een verblijfsverguning en dochter niet?.. Te gek voor woorden die wetten!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() het moet maar eens gedaan zijn met al die steunacties voor de hier-niet-thuishorenden!
Zachte heelmeesters, stinkende wonden!!! Europa europees |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat ik maar boven zulke domme praat sta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.turksnl.net http://forum.fok.nl Daar kan je meer normale mensen(voor Nederlanders, normaal, k woon zelf ook in NL) tegenkomen. Verder wens ik je nog veel succes. Laatst gewijzigd door sinan123 : 20 december 2004 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet alleen maar vaststellen dat men mensen probeert buiten te gooien die niemand iets misdaan hebben...erger nog...kinderen die hier eigenlijk helemaal thuishoren......op weg zijn hier een toekomst op te bouwen. IK moet verder vaststellen dat mensen die hier willen doen alsof ze buiten West-Europa wonen,alsof "andermans" wetten en plichten hier niet voor hen tellen, met rust gelaten worden onder het mom van "multi-culturele" verdraagzaamheid en "godsdienst".....begrijpe wie kan . ![]() Zie je,zoo verddraagzaam ben ik ook weer niet,en al helemaal niet "linkiewinkie".Maar ik weiger iemand op zijn "ras" te oordelen!!! Ik kan het echt niet helpen dat er mensen zijn wiens huid een pigment-aanmaak heeft die anders werkt dan de mijne!!! Met een multi-culturele maatschappij zie ik veel problemen,inderdaad,ik ken geen enkel goed werkend voorbeeld daarvan,de multi-etnische maatschappij is echter al een feit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een aanvraag ingediend wordt moet deze eerst behandeld worden. Pas nadat alle wettelijke kanalen uitgeput zijn mag uitgewezen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft de vader dan geen rechten ? |
|
![]() |
![]() |