![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Karel de Grote was niet eens keizer van de meest dominatie westerse maatschappij. En nee, Europa had tot voor 1500 geen leidcultuur. En zelf toen hadden het Ottomaanse, Chinese en Tsarische rijk wereldwijd meer invoeld dan het westen. De westerse cultuur en beschaving waarop jij het hier doelt, is zelfs pas ontstaan na, 1700. En heeft zijn huidige vorm pas aangenomen na 1991 bij de ineenstorting van de USSR. En door de Oekraïnse oorlog zijn we nu aan het terugkeren naar een cultuur en beschaving vergelijkbaar met die vanuit de koude oorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() En vooral: dat nog kunnen ook.
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 23 maart 2022 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt me op dat je de begrippen liberaal en libertarisch blijft dooreen klutsen, terwijl dat toch echt verschillende zaken zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een andere oorzaak is natuurlijk dat de mohammedaanse gebieden waar wél papyrus voorhanden was, nog lang overwegend joods en christelijk bleven. Pas na de kruistochten gingen de heersers de voorkeur geven aan mohammedaanse onderdanen, die minder belastingen betaalden. Zodra de bekering haar beslag had gekregen, zonken die landen af naar hun weinig benijdenswaardige niveau van de afgelopen eeuwen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja dankzij de Technologie is er nu een heel hoge Welvaart hier in Nederland met een koopkrachtig sociaal vangnet, het linkse denken maakt Nederland uniek, hoe is de bijstand ABW in Frankrijk, Duitsland?? de rechten van het individu zijn wettelijk vastgelegd en worden toch aardig bewaakt in de Rechtsstaat, echte Hindoe Kaste Wetten en Hindoe Apen Apartheid kent Nederland niet. Ik vind de Blank/ Westers/ Europese beschaving toch SUPERIEUR en mijn kat, Wieroe vindt dat ook. Ook een kat heeft in Nederland aardige Katten Rechten. Ik heb hier in Nederland Hindoe Aap Rechten ok, en als ik in India zou wonen zou ik zeker nu in een boom wonen langs de oevers van de Heilige Ganges. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We keren beter terug naar het simpele boerenleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er is een reden waarom zelfs China een hoop van de decadente westerse landbouwtechnieken overgenomen heeft... Om maar 1 voorbeeld te geven.
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Enfin ik zie de N-VA niet direct samenwerken met die Belangers zelf niet in de kleinste gemeente alhoewel datzelfde VB kwaad is als je dat beweert, alhoewel ik gelijk heb!
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze zijn blijkbaar niet fier om hun eigen ideologie publiek te bevestigen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() Haha, dat klopt zeker, meer nog ze beseffen NIET dat ze ook maar een deel van hun 'groot gelijk' willen halen ze compromissen moeten maken, ik belde laats nog met een VB-parlementslid, die zei me als het VB de grootste is en de N-VA met ons regeert moet 80% van het regeerakkoord VB-gezind zijn! Kijk zo werkt dat dus echt niet, maar wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil?
![]() |
#34 |
Schepen
|
![]() Dat klopt, enkel een Getuige van Jehovah mag niet kwaad worden van zijn geloof en een VB'er kan daar serieus kwaad over worden. Soms vrees ik wat er gaat gebeuren als ze nergens aan de macht komen!