![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA is al een tijdje de enige economisch rechtse partij. Het is Open VLD zelf die zijn frak heeft gedraaid. Dat iemand die zich op economisch gebied rechts bevindt op het politieke spectrum eerder voor N-VA dan voor Open VLD kiest, is niet meer dan logisch. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 maart 2022 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens wetstraat watcher Johny Vansevenant kan BDW er eerder mee huilen dan te lachen, dat hij zijn vertrouweling kwijt raakt.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Parys was een opportunistische kazakkendraaier…zoveel is nu wel duidelijk.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gedijen goed in de Belgische politiek.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit : daar waar de eerste reacties deze morgen in de pers nogal 'flou' waren is het op basis van zijn eigen reactie in de pers ondertussen wel duidelijk dat hij effectief ook zijn parlementair mandaat zal neerleggen. Lijkt me dus zeer correct te zijn.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 28 maart 2022 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
En er is niets mis met de N-VA te verlaten. Er zouden er veel meer dat moeten doen.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dat liever vrij algemeen zien,dat politici niet blijven "plakken" in een politiek mandaat als het er naar uit ziet dat het nooit eens "executief" zal worden,altijd "representatief" (nutteloos dus....) zal zijn."Politiek" eigenlijk moeten een job zijn zoals zovele andere.....waar je een passage door maakt.....Maar met een ietwat speciale sollicitatieprocedure,dat wel...
Onze parlementen zitten VOL met beroeps-representanten,doordat ze maar blijven bestaan HINDEREN ze de opkomst van verse gezichten.... Lorin ![]() Bartje zal ermee moeten leven.... Laatst gewijzigd door kelt : 28 maart 2022 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij Zuhal? Het is wel een schoon madam en slim ook. Maar die partij van haar kan ik niet digesteren.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in Leuven had hij ook geen schijn van kans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een regering zou hij andere katten te geselen krijgen dan in de Antwerpse gemeenteraad hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
En nu Mevr Demir (die van de doofpotcommissie) in het bovenste schuifje ligt bij dhr De Wever, lijkt er niet echt veel meer voor hem uit de N-VA ruif te gaan vallen…dus maar weer eens gaan zoeken waar hij eieren voor zijn geld kan krijgen.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel zijn zetel of andere bla bla.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms wordt er hier geleuterd over politici die van heel hun leven niets anders deden dan postjes in de politiek bezetten.
Hier is nu eens iemand die wat afwisseling zoekt in zijn professioneel leven ... en hij wordt kazakkendraaierij verweten. Ik benijd hem ergens. Toen ik als jonge ambtenaar begon, dacht ik er ook aan om toch minstens een deel van mijn beroepsleven ook buiten het ambtenarenapparaat door te brengen. Misschien had ik dat beter toch gedaan. Alhoewel, ik heb er mooie dingen mogen meemaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Alleen al het feit dat dit aspect moet vermeld wordenis het ultieme bewijs dat rechtsen nog steeds worstelen met het aanvaarden van iemands privé aspecten. En dat er geen zebrapaden genoeg in de regenboogkleuren kunnen worden geschilderd. Ik vind bovenstaande reactie de allerlaagste van deze draad over dhr Parys. Zelfs Rode Willem zou passen voor zulke reacties wegens totaal ongepast.
![]() |