Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2022, 08:24   #21
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
China en Rusland kennen geen vrije pers en daarom blijf ik citaten uit onze pers posten ,omdat Rusland levensgevaarlijk bezig is.
En de Chinezen weten niet beter ,ook niet in Hongkong .

citaat telegraaf:

Avond aan avond krijgt de Russische televisiekijker ingepeperd dat de invasie in Oekraïne een gerechtvaardigde ’militaire operatie’ is. De laatste weken, nu de Russische opmars stokt, klinkt de roep onder Russische tv-sterren om een ’definitieve oplossing van het Oekraïense probleem’ en de inzet van kernwapens nóg luider en dreigender. De geest van totale oorlog waait door de staatsmedia. De vraag is of Vladimir Poetin met het liquideren van elke vorm van tegenspraak niet een doos van Pandora heeft geopend.

„Rusland voert een heilige oorlog in Oekraïne tegen satanisten en heidenen”, zei de Russische miljardair Konstantin Malofejev op de Russische tv. Malofejev, ook ’God’s oligarch’ genoemd, is een intrigerende figuur. Hij is ultra Russisch-orthodox, oprichter van een liefdadigheidsstichting die onder meer de traditioneel orthodoxe scholing van Russische kinderen wil bevorderen en financier van de pro-Russische rebellen in Oost-Oekraïne. Europa mag hij niet meer in. Wat Malofejev schetste - ’Poetins kruistocht’ – is een boodschap die avond na avond de Russische huiskamers binnenrolt en niet pas sinds de invasie van het buurland.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/7556...-voor-oekraine
Niet dat ik het met al je postings eens ben, maar men moet eerlijk zijn en ook de misdaden door de Oekraïeners gepleegd erkennen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2022, 10:07   #22
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Niet dat ik het met al je postings eens ben, maar men moet eerlijk zijn en ook de misdaden door de Oekraïeners gepleegd erkennen.
In alle oorlogen worden misdaden gepleegd, ook in Wo II waren het niet alleen de Duitsers die oorlogsmisdaden pleegden
Een schone oorlog bestaat niet en objectieve media bestaan ook niet.
Toch is Rusland wel een superstaat, als het om oorlogsmisdaden en fake nieuws gaat.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2022, 10:33   #23
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In alle oorlogen worden misdaden gepleegd, ook in Wo II waren het niet alleen de Duitsers die oorlogsmisdaden pleegden
Toch is Rusland wel een superstaat, als het om oorlogsmisdaden en fake nieuws gaat.
't Ja, je kan moeilijk ontkennen dat Rusland dat Rusland de gevechten is begonnen.
En je kan moeilijk verwachten dat wij, westerlingen, Rusland zijn daden gaan goedkeuren.

Maar inderdaad tijdens elke oorlog gebeuren er misdaden en geen enkele deelnemende krijgsmacht is onschuldig als het over dergelijk zaken gaat.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2022, 14:22   #24
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wie is er in Europa nog voor Poetin ?
Het is niet mooi maar ik hoop dat Poetin een dodelijk hartinfarct krijgt. Liefst vandaag nog.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2022, 09:09   #25
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Het is niet mooi maar ik hoop dat Poetin een dodelijk hartinfarct krijgt. Liefst vandaag nog.
Vergis je niet in de links en rechts extremisten in Europa.

citaat NRC:
Als machtige mannen rancune en een gevoel van machteloosheid gebruiken om het volk op te hitsen, wordt slachtofferschap gevaarlijk
Blijft over het raadsel van de Poetinversteher. Wat bezielt die mensen? Het gaat, vermoed ik, niet om oprechte liefde voor Poetin of voor Rusland, maar om de eigen politiek in het Westen. Zemmour wil de Franse Poetin worden. Mélenchon wil dat Frankrijk uit de NAVO treedt. Trump en Tucker Carlson hebben een zo grote hekel aan Biden dat ze zijn ergste vijanden een warm hart toedragen. Bovendien heeft Trump, en wellicht ook Zemmour, een zwak voor autoritaire leiders.

Dit doet denken aan America First in de jaren dertig van de vorige eeuw, toen aanhangers van die beweging Franklin Roosevelt zagen als een gevaarlijkere tegenstander dan Hitler. Ook zij wilden niet dat de VS in een Europese oorlog zouden worden betrokken, een oorlog die zij zagen als een complot van Joden en liberals. Joden waren extra gevaarlijk omdat zij, volgens de wereldberoemde piloot Charles Lindbergh, Hollywood, de radio, de pers en de regering in handen hadden.

Veel pro-Poetin retoriek is nu doortrokken van hetzelfde soort sentiment: de haat tegen de zogenaamde liberal elites (lees: de ‘linkse kerk’), die media, banken en internationale politiek zouden overheersen. Deze elites worden in Europa geassocieerd met de EU, een soepele immigratiepolitiek en slappe knieën tegenover de islam. In de VS gelden de Verenigde Naties, activisten tegen racisme, immigranten en natuurlijk die liberals als de voornaamste boemannen, en dan vooral liberals die het als de Amerikaanse taak zien om overal vrijheid en democratie te verspreiden.

Zelfs de meest funeste ideeën bevatten soms een kiem van waarheid. We hebben de America First-beweging van Trump onder meer te danken aan de catastrofale oorlogen in het Midden-Oosten die door Republikeinen, maar ook door Democraten, werden verkocht als een soort kruistocht voor de democratie. Dat was een noodlottige fout. Democratie en ‘humanitaire interventie’ kregen daardoor een slechte naam.

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/04/08...teher-a4109584

Laatst gewijzigd door cato : 9 april 2022 om 09:09.
Oud 10 april 2022, 14:16   #26
regor
Partijlid

Standaard

Citaat:
Het is oorlog. Als je één van de partijen ten volle geloofd, dan ben je zeer naief.
regor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2022, 16:03   #27
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Baudet is volledig ontspoord.

Bij het begin van FVD, kon ik me nog wel vinden in sommige standpunten. Het leek toen een deftige rechtse partij te worden, totaal onvergelijkbaar met PVV.

Maar de laatste jaren wordt het echt erger en erger met FVD.
Thierry Baudet heeft het lef om tegen de anti Russische hysterie in te gaan, ondanks dat het zijn partij geen deugd doet (verliest 2 zetels in laatste peiling). Ik vind het wel mooi dat Thierry Baudet open en eerlijk uitkomt voor zijn politieke overtuiging.

Andere partijvoorzitters kunnen daar nog iets van leren.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2022, 21:04   #28
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Cool 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Thierry Baudet heeft het lef om tegen de anti Russische hysterie in te gaan, ondanks dat het zijn partij geen deugd doet (verliest 2 zetels in laatste peiling). Ik vind het wel mooi dat Thierry Baudet open en eerlijk uitkomt voor zijn politieke overtuiging.

miaauw miaauw namastiaauw Max van Dietschland;9939606]

1) Ik ben al vijf jaar lid van Forum voor Democratie, en had Thierry Baudet paar keertjes ontmoet en even gesproken. Mijn visies en theorieen zijn wel veel dierlijker en koelie aapachtig. Maar vergis je niet, apen zijn vaak verdomd schrander, wijs en intuitief kan je hen altijd gelijk geven achteraf.

2) Ik zal mijn koelie apen visies en oplossingen nog uitwerken in boekvorm v FVD en Thierry Baudet, zal na juni worden. Twee Standaard werken afmaken met echte KOelie Apen visies en oplossingen, OUT OF THE BOX Solutions, mede geschreven door Wieroe, katten visies.

3) Een harde vraag aan jou:
Welk specifiek concreet, direct, nuchter PRO Blanke Nederlanders belang is er voor FVD/ Thierry Baudet om nu dus zo openlijk Pro Poetin te zijn?? FVD moet verplicht radicaal Pro Blanke Nederlanders denken, praten, doen, en handelen, mi.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2022, 22:43   #29
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht

Op een eerlijke manier misdaden plegen of steunen doen alleen moraalbarbaren.
Zo zie ik de Russchische kerk ook als een kerk van moraalbarbaren.
Opium voor het volk is nog zacht uitgedrukt .

citaat Telegraaf:

Loredo kent de Russisch-orthodoxe kerkgeschiedenis goed. Dat het Moskouse patriarchaat instemt met Poetins invasie in Oekraïne, die het Kremlin ziet als een ’heilige opdracht’, hoeft niet te verbazen, zegt hij. ,,In Rusland zijn kerk en staat al sinds het schisma tussen oost en west in 1054 innig verweven. De kerk is er altijd ondergeschikt aan de staat en is er een instrument van. Dat Poetin nu zo nadrukkelijk met patriarch Kirill samenwerkt is dus niks nieuws, zo is het altijd geweest.”

Behalve ten tijde van het communisme. ,,Lenin was een overtuigd atheïst, die in de jaren na de revolutie van 1917 de kerk vervolgde. Maar na zijn dood veranderde dit. Stalin begreep dat hij samen met de kerk moest regeren omdat Rusland nu eenmaal een religieus land is. In 1927 riep de toenmalige patriarch Sergej op tot loyaliteit jegens de Sovjet-Unie. En toen de Duitsers binnenvielen en de Grote Vaderlandse Oorlog uitbrak sprak Stalin de bevolking niet aan als ’kameraden’ maar als ’broeders’ en ’zusters’.”

De symbiotische verhouding tussen kerk en staat blijk ook uit het feit dat hoge kerkfunctionarissen in dienst waren van de veiligheidsdienst KGB (later FSB). ,,De voormalige kerkvorst Aleksej en de huidige, Kirill, waren beide KGB-agenten. Toen Poetin begon aan zijn opmars in de Russische politiek omringde hij zich met KGB-medewerkers, hij kwam immers zelf uit die organisatie. Hij kent hen goed.”

De Russisch-orthodoxe kerk beschouwt katholieken als afvalligen. ,,De katholieke kerk is in Rusland niet vrij, maar wordt vervolgd”, weet Loredo. ,,De Russen hebben ook altijd gestreden tegen de katholieke invloeden in West-Oekraïne. Tsarina Catharina de Grote stuurde haar legers er al naartoe om de katholieke bevolking tot de orthodoxie te bekeren. In de ogen van het Kremlin en de Russisch orthodoxe kerk ben je automatisch deel van de orthodoxie als je geboren bent in het Heilige Rusland.”

Als Poetin de Donbas en andere gebieden in Oekraïne blijvend veroverd, ’zal daar als eerste de katholieke kerk worden vervolgd’, vreest Loredo. ,,Het patriarchaat van Moskou, dus Kirill, zal dan de officiële kerk worden. Ik koester een grote liefde voor Rusland en voor het Russische volk, maar hier maak ik mij grote zorgen over.”

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1027...igieuze-oorlog

Laatst gewijzigd door cato : 10 april 2022 om 22:46.
Oud 13 april 2022, 21:28   #30
dewanand
Minister-President

Talking Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
miaauw miaauw namastiaauw Max van Dietschland;9939606]

1) Ik ben al vijf jaar lid van Forum voor Democratie, en had Thierry Baudet paar keertjes ontmoet en even gesproken. Mijn visies en theorieen zijn wel veel dierlijker en koelie aapachtig. Maar vergis je niet, apen zijn vaak verdomd schrander, wijs en intuitief kan je hen altijd gelijk geven achteraf.

2) Ik zal mijn koelie apen visies en oplossingen nog uitwerken in boekvorm v FVD en Thierry Baudet, zal na juni worden. Twee Standaard werken afmaken met echte KOelie Apen visies en oplossingen, OUT OF THE BOX Solutions, mede geschreven door Wieroe, katten visies.

3) Een harde vraag aan jou:
Welk specifiek concreet, direct, nuchter PRO Blanke Nederlanders belang is er voor FVD/ Thierry Baudet om nu dus zo openlijk Pro Poetin te zijn?? FVD moet verplicht radicaal Pro Blanke Nederlanders denken, praten, doen, en handelen, mi.

Thierry Baudet heeft mij toch teleurgesteld.
ik moet hem toch op het matje roepen in juni dan maar.
dan lanceer ik een nieuwe massa remigratie beweging.

Kan zijn dat de energie crisis erger wordt in juni.

Zal rusland met een nieuw offensief beginnen??

Oud 7 juli 2022, 20:56   #31
dewanand
Minister-President

Talking https://zwartmanifest.nl/

Citaat:
ja een kennisgerichte openlijke PRO WHITE RACE BLOK in elk Europees Land vind ik NATUURLIJK en noodzakelijk, omdat er nu ook al BIJ1 bestaat, puur PRO NEGER politiek Blok met pro neger propaganda kreten en niemand die RACISME schreeuwt tegen sylvana simons en haar neger vriendjes.

Biologische en seksuele Rassenoorlog is Natuurlijk, vb suriname en guyana waar hindoe rassen en neger rassen een keihard PIKoorlog voeren.

ik bekijk het heel dierlijk nu maar in wezen zijn mensen gewoon een intelligente diersoort

ziehier nu organiseert Thierry Baudet een Oekraine symposium, ik had mij gratis aangemeld als lid maar heb geen zin om te gaan, amsterdam Rai as zondag 10 juli.

onder email aan leden,
ik vind FVD toch een beetje extreem nu.
het geweld tegen de Oekrainers is op geen enkele wijze goed te praten,
totalitaire oorlog van poetin is een barbaarse misdaad tegen de mensheid

----------------------------------

---------- Oorspronkelijk Bericht ----------
Van: Forum voor Democratie <[email protected]>
Aan: [email protected]
Datum: 05-07-2022 20:23
Onderwerp: Een frisse kijk op een onfrisse oorlog

Beste Waldo Dewanand D

Aanstaande zondag is het grote symposium van Forum for Democracy International over de situatie in Oekraïne. Dé gelegenheid om alles te weten te komen over de clash tussen Rusland en het Westen - van de geopolitieke context tot de laatste ontwikkelingen aan het front.

Unieke bijeenkomst
Vooraanstaande sprekers uit binnen- en buitenland zullen hun visie geven op de escalatie van het conflict in Oost-Europa, achtergronden verschaffen, nooit eerder gehoorde perspectieven delen, met elkaar in debat gaan en meer. Onder hen zijn journalisten, academici, diplomaten en politici. Een unieke bijeenkomst op Nederlandse bodem. Kortom: dit mag u niet missen!

Gratis voor leden

Als lid van FVD bent u van harte welkom op het symposium. Het enige wat u hoeft te doen is een?*gratis ticket reserveren met uw FVD-account. Het staat u vrij om introducés mee te nemen, mits ook voor hen een ticket is gereserveerd. Tot zondag!

Reserveer uw ticket

John Laughland - Thierry Baudet - Marcel de Graaff - Alexander Shulgin - Marie-Thérèse ter Haar - Joost Niemöller - Pieter Stuurman

Datum: zondag 10 juli
Tijd: 14:00 uur
Toegang: gratis

------------------------------------
-------------------------------------

NOOT:
ik zal toch binnenkort Thierry Baudet eea verzoeken inzake een massa remigratie project plan voor alle gekleurden, negers en indiase hindoe rassen, dat HAALBAAR en Realistisch moet zijn.

Technisch gezien kan alles tegenwoordig

Oud 7 juli 2022, 20:59   #32
dewanand
Minister-President

Talking 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht

ja poetin's voortijdige dood zou het werk van Allah moeten zijn, of van Shiva, Hanuman, Durga Maata, Jezus, enz enz

Stel dat men 40 dagen lang in het openbaar massaal en luidop gaat bidden voor poetin's voortijdige dood, zou het helpen?? voodoo rituelen voor poetin doen, hopen dat hij die hartaanval krijgt of zichzelf spontaan ophangt, of van de hoogste flat springt in moskou.

Oud 7 juli 2022, 21:10   #33
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ja poetin's voortijdige dood zou het werk van Allah moeten zijn, of van Shiva, Hanuman, Durga Maata, Jezus, enz enz

Stel dat men 40 dagen lang in het openbaar massaal en luidop gaat bidden voor poetin's voortijdige dood, zou het helpen?? voodoo rituelen voor poetin doen, hopen dat hij die hartaanval krijgt of zichzelf spontaan ophangt, of van de hoogste flat springt in moskou.
Als rechtgelovige brahmaan, moet het u duidelijk zijn dat enkel de Hadj soelaas brengt. Anders zullen alle hindoe kleermakers gekeeld worden. Het dhimmi-statuut is het hoogste bereikbaar voor veelgodendienaars. Wees wijs en wordt slaaf!
Oud 8 juli 2022, 20:51   #34
dewanand
Minister-President

Exclamation 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Thierry Baudet is Pro poetin en dat is teleurstellend
ik ben lid van forum voor democratie en wil toch online reageren

schrijf jouw mening over Thierry Baudet hier in deze topic.

------------------------------- update email van forum voor democratie

---------- Oorspronkelijk Bericht ----------
Van: Forum voor Democratie <[email protected]>
Aan: [email protected]
Datum: 08-07-2022 19:01
Onderwerp: Ukraine Symposium, RAI Amsterdam

Beste Waldo Dewanand D,

Aanstaande zondag is het grote symposium van Forum for Democracy International over de situatie in Oekraïne. Dé gelegenheid om alles te weten te komen over de clash tussen Rusland en het Westen - van de geopolitieke context tot de laatste ontwikkelingen aan het front.

Unieke bijeenkomst

Vooraanstaande sprekers uit binnen- en buitenland zullen hun visie geven op de escalatie van het conflict in Oost-Europa, achtergronden verschaffen, nooit eerder gehoorde perspectieven delen, met elkaar in debat gaan en meer. Onder hen zijn journalisten, academici, diplomaten en politici. Een unieke bijeenkomst op Nederlandse bodem. Kortom: dit mag u niet missen!

Gratis voor leden

Als lid van FVD bent u van harte welkom op het symposium. Het enige wat u hoeft te doen is een?*gratis ticket reserveren met uw FVD-account. Het staat u vrij om introducés mee te nemen, mits ook voor hen een ticket is gereserveerd. Tot zondag!

Reserveer uw ticket

John Laughland - Thierry Baudet - Marcel de Graaff - Alexander Shulgin - Marie-Thérèse ter Haar - Joost Niemöller - Pieter Stuurman

Datum: zondag 10 juli
Tijd: 14:00 uur
Toegang: gratis

----------------------------------

Oud 12 juli 2022, 21:53   #35
dewanand
Minister-President

Unhappy Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

ik moet nog Thierry Baudet een serieus voorstel doen om te kunnen participeren.

hij heeft gelijk maar zijn openlijke Pro Poetin houding en uitingen vind ik ZORGWEKKEND nu, en ik wil weten hoe jullie hierover denken.

Waarom zijn bijna alle blanke extreem rechtse en Pro white race partijen nu opeens Pro Poetin, terwijl hij juist blanke broedervolkeren uitmoord???

dit begrijp ik dus niet. Ben zelf gekleurd, van bruine Indiase Hindoe Apen RAS en meer pacifist. Beetje strijd is goed maar niet een bloedige totalitaire oorlog tegen een heel ras en land, vrouwen, kinderen, zieken bombarderen. Barbaars.

Poetin is te ver gegaan

Thierry Baudet ga ik nog hard op het matje roepen.

Oud 13 juli 2022, 11:36   #36
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Baudet is volledig ontspoord.

Bij het begin van FVD, kon ik me nog wel vinden in sommige standpunten. Het leek toen een deftige rechtse partij te worden, totaal onvergelijkbaar met PVV.

Maar de laatste jaren wordt het echt erger en erger met FVD.
Jij bent makkelijk te vangen met deftig vocabulaire. Want dat is wat het is. Het FVD was vanaf het begin al een radicaal rechtse partij, het bracht het alleen met meer filosofische inslag dan de PVV.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2022, 11:58   #37
dewanand
Minister-President

Talking https://zwartmanifest.nl/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jij bent makkelijk te vangen met deftig vocabulaire. Want dat is wat het is. Het FVD was vanaf het begin al een radicaal rechtse partij, het bracht het alleen met meer filosofische inslag dan de PVV.

ja Nietzsche,

Ik ben lid van Forum voor Democratie omdat ik geloof in het project Expansie FB SS, en het is toch nu noodzakelijker dan ooit. Dus deel 1 van mijn boek toekomst droomplan suriname is al bijna af en in deel 2 en deel 3 wil ik dus Thierry Baudet aanvallen en uitnodigen om samen te werken met ons Delftsche Arische Katten Commando.

FVD is hard nodig, een openlijke Pro White Dutchman Partij, ja daarom moet ik harder werken, heb hier ruim 7 manuscripten die toch Pro Rechts gedachtegoed zijn en alles moet toch openbaar gemaakt worden, denk ik. Met echte oplossingen ok, geen gezeik en geklaag. VOL=VOL

profeet Drs Hans Janmaat had gelijk vroeger, nu al 25 jaar geleden, hij had gelijk. HEb hem nog persoonlijk ontmoet en bijeenkomsten bijgewoond van CDers.

Nederland Blank houden vind ik toch noodzakelijk, op grond van harde wetenschappelijke feiten uit harde Natuur. Het argument van Racisme is niet relevant hierbij, en dit is dus wat ik nu heb ontdekt na 30 jaar private research.

Poetin is psychopaat en PRo Poetin zijn is gevaarlijk en dom.

PUNT is:

Wat heeft een Pro White Dutchman partij nou eraan om openlijk Pro Poetin te zijn?? Wat is het zuiver blanke Nederlandse belang hierbij?? Deze vraag wil ik Thierry Baudet dus voorleggen binnenkort in het openbaar.

Mijn Visies zijn toch heel dierlijk en koelie aapachtig ok, en katachtig. Ik ben geen mens en ben nooit mens geweest, moet DNA mutatie zijn, dus ik ben een mutant.

Oud 13 juli 2022, 20:29   #38
dewanand
Minister-President

Thumbs down 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

voel mij zo DOOD nu, raar gevoel,
wij zijn nu heel dichtbij een NUcleaire Holocaust denk ik

wie voelt zich ook zo nu??

---------------------------- zie onder ja om deze ziek HI Tech cyclus te voltooien moet er een Nucleaire oorlog nu komen /// GROTE RESET met 500 atoombommen

onderwerp

30 TB SSD portable usb C ongelooflijk

kijk hier de technologie gaat hard zeg,
in theorie weet ik nu welke kant dit op moet gaan op aarde
alleen kan de mensheid zichzelf komende 100 jaar totaal vernietigen en de overlevenden moeten dan helemaal vanaf NUL beginnen in de prehistorie,
alleen kleine groepjes negers en indiase zwarten gaan een Nucleaire Holocaust overleven denk ik komende 1000 jaar

--------------------

30TB/20TB/10TB/4TB/1TB Ultra Speed External SSD - Portable & Large Capability Mobile Solid State Drive for Laptops Desktop
€ 36.87 EUR
COLOR

https://www.worthytoseek.com/product...aptops-desktop

----------------------

Oud 13 juli 2022, 21:03   #39
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Waar zetelt dat FVD ergens ?
Heeft dat iets te zeggen of is dat een marginale groep met wat veel gebakken lucht die geen zoden aan den dijk brengt ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2022, 21:23   #40
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Die inpepering deden ze hier ook in de zaak corona.
Zulke constante inpepering is me hier in mijn lapje Vrije Westen nooit echt opgevallen.
De zwartmaking van het VB, dat was zo ongeveer het enige dat je kon zeggen.
Maar in de zomer van 2020, een tv niet van mij maar die ik mee kon luisteren door volume, zo elk uur een riedeltje, dat rare zinnen verkondigde, "de wereld na corona", "nooit meer zoals het was". Als een reklamespotje overal tussengestoken, de hele dag door, de hele vakantie door. Ik heb nog enkele keren weest kijken, en de opdrachtgever van het spotje aan t eind: overheid.
Het maakte iets in me wakker, oude herinneringen van her en der te lezen ooit, besef van propaganda a la Oostblok. Toen besefte ik, dat we weer met Nazi's zaten.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be