![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer/Waar dragen jullie nog een mondmasker? | |||
Op hele drukke slecht verluchte plaatsen waar iedereen op elkaar gepropt staat. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,38% |
Wanneer ik me zelf niet goed voel. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Alleen waar het verplicht is. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 59,38% |
<icoon van een opgestoken middelvinger> |
![]() ![]() ![]() |
10 | 31,25% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Niet echt Rudy, heel soms. Ik maak veel dingen zelf, kweek mijn groenten, hou beesten en hier leeft ook veel wild om te bejagen. Ik moest eens naar het gemeentehuis en toen heb ik mij met enige tegenzin beholpen met een sjaal, dat wel. Op het werk heb ik mijn baas gezegd dat ik weiger een masker te dragen wat de consequenties ook zouden zijn, dat was duidelijk voor hem. Hij heeft mij zelfs opslag gegeven.
![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 8 april 2022 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op mijn balkon kan ik geen planten, groenten en beesten kweken. Terzijde: je hebt een goede baas. ![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 8 april 2022 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Als het verplicht is uiteraard
2. Als ik het nuttig acht |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De logica is dat je zelf beslist in gevallen waar het niet verplicht is. En dat je dan een FFP2 masker gebruikt want de chirurgische zijn onvoldoende als niet iedereen ze draagt.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 april 2022 om 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer/Waar dragen jullie nog een mondmasker?
Alleszins niet bij het oraal seks-gedoe.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Typisch de nazi's he. Ze gaan hun nieuwe terreur nooit meer volledig afschaffen, en hebben dat ook van in het begin zo beoogd, zie die beruchte tv spotjes zomer 2020 "Nooit Meer Zoals Het Was" en "De Wereld Na Corona". Ik ga niet collaboreren met de nazi's. Nooit.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van nazi praktijken moet je bewijzen maken, dat is wat ik heb gedaan in 2020 en 2021. Bvb in Gent schilderden ze lijnen op originele autostroken, auto's dus maar in 1 richting, fietsers op de andere richting, of langs Coupure, fietspad werd voetpad, terwijl er al een voetpad langs de gevels was, autostraat werd fietsstraat, dat bomvol raakte doordat er daar veel meer fietsers zijn dan voetgangers en auto's verboden die in te halen dus tussen de drommen fietsers in 2 richtingen nog eens auto's in 1 richting. De nazi's hebben na dat debacle hun lijnen grundlig zitten uitgommen, maar ik heb er beelden en filmkes van.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 10 april 2022 om 07:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe grotesk is het niet om zo'n kleine sanitaire maatregelen te kaderen in zoiets omvangrijks-lelijk. Laat me toe het woord belachelijk te gebruiken. Zie die andere draad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel waar 't verplicht is samen met 'n icoon van 'n opgestoken middelvinger.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het nu nog moet beschouw ik het als een maatregel van een bende sukkels. In de trein of in de bus. Naar mijn gevoel dient de maatregel nog enkel om mensen eraan te herinneren dat corona nog niet voorbij is, met als alternatief een mogelijke boete te betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arts. Ziekenhuis. (Eens binnen in 't kabinet gaat 't gewoon af) Ik neem geen trein, tram of bus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nergens en overal.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik koos voor "alleen daar waar het verplicht is" in de enquête.
Maar, ik zet dat meestal nogal vrij gemakkelijk op dat mondmasker type FFP2. Het is best handig als er veel wind/koude is waarbij je dan een 'gewone' ziekte (valling/griepaanval) kan met afweren. Het leuke van de zaak is, als je dat nog steeds draagt dat er veel mensen zijn die u raar bekijken op straat. Je zou daar kunnen op reageren: "Waddist, emmek wa aan van u ja of nee?" Beleefd als ik ben doe ik dat uiteraard niet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik deed altijd, en nog steeds, wat moeite om grotere hoeveelheden virus te mijden. Niet lang dicht tegen iemand spreken. Niet bij een groep gaan staan. Als er bvb veel aan de kassa staan, loop ik wat rond tot dat geminderd is. Soms ben ik daardoor langer in de winkel maar dan loop ik prijzen wat af of kijk wat er allemaal te koop is.
Omdat ik denk dat het immuunsysteem "getraind" moet worden, een beetje virus nu en dan is okee, maar teveel in 1 keer gevaarlijk. Ik denk dat het immuunsysteem doorheen de evolutie is geoptimaliseerd geraakt op vele kleine contacten. Immers, die overleven, de enkele grote contacten sterven.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maakt het verschil tussen een beetje en veel virus om ziek te worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je kan tegen bepaalde gif soorten uw immuniteit trainen door enkele keren kleine beetjes gif in te spuiten. Op een duur ben je bestand tegen een hoeveelheid gif waaraan een ander persoon zou sterven. https://wetenschap.infonu.nl/diverse...tstelling.html En eigenlijk is dit hoe uw immuniteit werkt, doordat je constant normaal met kleine hoeveelheden virus of bacteriën in contact komt. Het is net door dit te beletten, wat ze dus de laatste 2 jaar gedaan hebben, dat uw immuniteit systeem zwakker wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de intensiteit van de ziekte afhankelijk van een hoeveelheid virus ? |
|
![]() |
![]() |