![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betreft neergeposte dame hier, ik ga geen uitpraak doen, da's ook niet nodig.
Wat betreft het topic. De christelijke hemel is een grote saaie bedoening, met voornamelijk het aanschouwen van gods glorie. Dit in navolging van de vrouwenhaat en anti hedonistische preken van de voorgenoemde monotheistische strekking De Islamistische hemel is voorzien van rivieren van wijn, gewillige maagdjes en schandknapen, honing en dadels, vijgen en bergen vlees. Oftewel de natte droom van elke woestijnrover. En ik, ik zit in de 8ste cirkel van de hel. Tof nietwaar, ik vraag me af dat de zwepen en drietanden op maat gemaakt worden.
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 20 december 2004 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zou dat dan niet mogen met visuele hulpmiddelen? En zou dat dan anders zonder zakdoekje moeten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mohammed B gelooft erin dat hij in de hemel zal komen met zijn moord. Murat D is gewoon een crimineel die en meningsverschil met zijn leraar niet kon oplossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier een vooroordeel over een Arische vrouw ![]() ![]() Nog een turkse: ![]() Andere: ![]() Ok genoeg de meeste mensen weten van welke pagina dit komt: http://forum.politics.be/showthread....9&page=5&pp=20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() die onderste met haar groene ogen ziet er redelijk keltisch uit.
zouden de kruistochten daar niet voor iets hebben tussengezeten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
een hedendaagse populaire versie van instandgehouden mythes is wanneer kinderen vragen waar baby's vandaan komen. omdat ouders vaak hun kindjes willen besparen van de volwassen details, wordt vaak teruggegrepen op de folkloristische ooievaar. West-Europeanen trekken het bestaan van een God en een hemel steeds meer in twijfel: tastbaar bewijs voor één van beide is er niet, dus waarom zou je het blindelings moeten volgen. hetzelfde geldt voor de moslims: is er iemand die al heeft kunnen babbelen met Allah, en heeft die zijn volgelingen een blik gegund van de 1000 maagden die hen staan te wachten? ik dacht het niet. mensen van eender welke religie die bereid zijn te sterven voor wat fictie zijn in 1 woord samen te vatten untermenschen: idioten die zich laten leiden door extremistische gevallen die zelf weinig of geen gevaar lopen en anderen uitzenden om zichzelf op te blazen
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwart&Geel, die hemel is het enige dat doorsnee mannelijke moslims hebben om naar te streven, dat gaan de machtshebbers onder die bevolkingsgroep echt niet opgeven.
De Islamhemel is niet toegankelijk voor een normale vrouw.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Deze tekst haalt zeer goed aan hoe pervers de Islam wel is. Ze beloofd een hemel waar de pedo-aanbidders hun sexuele perversiteiten volledig de vrije loop kunnen laten. Een verdorven hemel als je het mij vraagt die meer weg heeft van de voorbodes van de hel! Ja, het zijn eigenlijk Satanisten die Moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Ik wil er wel bij zeggen dat niet iedere moslim gelooft in die zaken, maar verder geef ik je wel gelijk. Van een samenleving waarin vrouwen collectief beroofd worden van hun identiteit en eigenheid, kan je niet verwachten dat mannen ooit leren respect te hebben voor die vrouwen.
Maar dat is een probleem dat moslims eerst moeten erkennen en daarna oplossen. Dat erkenningsproces is nog maar net begonnen, al wat wij kunnen doen is er blijven op hameren bij de leiders en de imams die we hier bij ons hebben. Als we dan ineens ook de belgische vrouwen-toekers op hun plaats zetten gaan we er misschien nog geraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
wie naar hier komt, past zich aan aan onze waarden, punt.
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik spreek over geduld hebben, maar niet te laten begaan. Da's toch iets heel anders dacht ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en ook hier kunnen moslims hun aangeboren haat tegen joden en homo's verbergen, getuige daarvan de vele conflicten in Antwerpen de afgelopen maanden met joden hebben we hier geen last, met orthodoxen ook niet, met hindoes en boeddhisten evenmin, enkel met moslims. dat betekent dat je enkel de moslims hard moet aanpakken!
![]() |
![]() |
#38 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |