Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2022, 21:42   #21
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Oeps. Dat kan tellen.
Die degoutante berichten waren mij nog niet opgevallen.
Voor meer degoutante mensonterende opmerkingen dien je bij stasi forum ridder te zijn. Opvallend dat dat net de twee zijn die het hardste roepen om censuur tegen afwijkende opinies rond de oorlog in Oekraïne. Het hardste vermeende mensenrechten schendingen aldaar de wereld in schreeuwen en ongewenst nieuws 'fake' noemen.

Wat je zegt ben je zelf zou een ander zeggen.

Laatst gewijzigd door Bach : 12 april 2022 om 21:44.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2022, 22:51   #22
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dan nog over hun eigen zwarte vrouw.
In vredesnaam!

Dit ging niet over z'n eigen zwarte vrouw, maar over d(i)e (ex?) van 'n andere forummer.
Hij schreef 't op die manier opdat 't niet zou kunnen opgevat worden als PA.

'n Goed verstaander ...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2022, 22:54   #23
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Voor meer degoutante mensonterende opmerkingen dien je bij stasi forum ridder te zijn. Opvallend dat dat net de twee zijn die het hardste roepen om censuur tegen afwijkende opinies rond de oorlog in Oekraïne. Het hardste vermeende mensenrechten schendingen aldaar de wereld in schreeuwen en ongewenst nieuws 'fake' noemen.

Wat je zegt ben je zelf zou een ander zeggen.
Juist!

Jij hebt 't tenminste begrepen.

Dat soort racisme wordt getolereerd door de Panda's & C°, omdat hun meningen overeenkomen.
Zo lang 't maar geen Blokkers zijn èh.

Walgelijk!
Oud 12 april 2022, 23:04   #24
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Om terug te komen tot 't onderwerp vd draad.

Ik ben geen slachtoffer.
Ik speel geen slachtoffer.
Ik laat me niet slachtofferen.
Ik wentel me niet in 'n/de slachtofferrol.

Als iemand me ongewenst aanraakt, of aanraakt op plaats(en) waar ik niet wens aangeraakt te worden, dan los ik dat op mijn manier op.
Ik wacht daar geen 10 of 20 jaar mee.
Mijn handafdruk staat dan 'n paar dagen op diens smoel geschilderd.
Wie me ongewenste tekstjes stuurt blokkeer ik.
Wie me dickpix stuurt, Lach ik eens hartelijk uit en naargelang mijn bui belandt z'n schamel ding op FB met naam & toenaam.

Maar in de huidige maatschappij mag je niet meer scheel kijken naar zo'n woke geval of ze beginnen blèten.

Of ze wachten er 'n paar decennia mee om nog wat in de belangstelling te staan.
Oud 12 april 2022, 23:10   #25
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Nog vergeten.

Wie me hier "koosnaampjes" geeft, me iets noemt wat ik niet ben uit frustratie, zal 't ook geweten hebben!
Ik kijk nu richting 1 van die 2 stasi forum ridders.

Laatst gewijzigd door SDX : 12 april 2022 om 23:11.
Oud 12 april 2022, 23:48   #26
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Alle vrouwen zijn slachtoffers" klinkt wel iets te veralgemenend.
Over Marlène de Wouters las ik gisteren dit artikel op VRT NWS.
Ik stelde en stel mij de vraag waarom er zolang wordt gewacht om dit te verkondigen.
Haar ex-manager heeft haar al tegengesproken
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 07:53   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Om terug te komen tot 't onderwerp vd draad.

Ik ben geen slachtoffer.
Ik speel geen slachtoffer.
Ik laat me niet slachtofferen.
Ik wentel me niet in 'n/de slachtofferrol.

Als iemand me ongewenst aanraakt, of aanraakt op plaats(en) waar ik niet wens aangeraakt te worden, dan los ik dat op mijn manier op.
Ik wacht daar geen 10 of 20 jaar mee.
Mijn handafdruk staat dan 'n paar dagen op diens smoel geschilderd.
Wie me ongewenste tekstjes stuurt blokkeer ik.
Wie me dickpix stuurt, Lach ik eens hartelijk uit en naargelang mijn bui belandt z'n schamel ding op FB met naam & toenaam.

Maar in de huidige maatschappij mag je niet meer scheel kijken naar zo'n woke geval of ze beginnen blèten.

Zou het volgende passen in de lijst?

Ik offerde mij voor de slacht?
Oud 13 april 2022, 08:25   #28
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

En dit terwijl het de man is die slachtoffer is.... De aanval op het patriarchaat wordt moedwillig veroorzaakt vanuit de politiek, media, tv, muziek, entertainment, ... En mensen die dan beïnvloedbaar zijn, omdat ze geconditioneerd zijn hun beeldschermen na te apen, beginnen daar op te ageren en dat uit te beelden. Zie hoe ze feministen, lgbqt en meer voor hun kar spannen om het kamp in twee te verdelen.
Weten we nog die “homomoord” in een parkje na fake accounts op zulke datingapp? Weten we nog hoe Groen hun transgender inschakelde om de gelegenheid te gebruiken tegen Gods Woord te piesen op tv? Wat had de kerk ermee van doen? Dat is een verband leggen, iets zeggen zonder het te zeggen en zaadjes in mensen hun hoofd zaaien.
Ik dacht dat ik de zot was, maar het plebs dat in koor haar tv uitbeeldt is gewoon gevaarlijk zot met al hun dwingelanden. Levensgevaarlijke tijden waar mensen hun hoofd vol propaganda wordt geramd om die derde rijkers/nwo-sletten als de goeie te profileren, die gelijk Hitler met eugeneticisten collaboreren om de gehele aarde aan hun evenbeeld te onderwerpen. Dat van het beest.
TIJD

Laatst gewijzigd door CUFI : 13 april 2022 om 08:36.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 08:36   #29
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Dat zal er alleen maar op verergeren opdat mensen de ordinaire rechtstreekse dialoog aan het verleren zijn. In virtuele kontakten kan je geen nuances meer leggen. Mensen reageren meer en meer als de antwoord robots waar je nu al niet zelden verplicht moet mee communiceren.

Zelfs op mijn leeftijd ondervind ik dat het mekaar op een hilarische manier plagen meer en meer verdwijnt.

Het heeft allemaal met gewenning te maken. Als ik zie hoe veel kinderen nu overdreven in bescherming worden genomen kan ik me goed voorstellen dat die zich later bij de minste woordspeling heel gekwetst gaan voelen.

Als ik denk want onze sergeant ons bij het leger allemaal naar het hoofd slingerde en hoe dat eigenlijk gewoon bij ons oor in en oor uit ging t'ja

Net als destijds in de colleges. Als ik nu vrienden van destijds tegenkom moeten we er nog hard om lachen. Geen van ons hield er alleszins een trauma aan over integendeel
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 08:58   #30
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
En dit terwijl het de man is die slachtoffer is.... De aanval op het patriarchaat wordt moedwillig veroorzaakt vanuit de politiek, media, tv, muziek, entertainment, ... En mensen die dan beïnvloedbaar zijn, omdat ze geconditioneerd zijn hun beeldschermen na te apen, beginnen daar op te ageren en dat uit te beelden. Zie hoe ze feministen, lgbqt en meer voor hun kar spannen om het kamp in twee te verdelen.
Weten we nog die “homomoord” in een parkje na fake accounts op zulke datingapp? Weten we nog hoe Groen hun transgender inschakelde om de gelegenheid te gebruiken tegen Gods Woord te piesen op tv? Wat had de kerk ermee van doen? Dat is een verband leggen, iets zeggen zonder het te zeggen en zaadjes in mensen hun hoofd zaaien.
Ik dacht dat ik de zot was, maar het plebs dat in koor haar tv uitbeeldt is gewoon gevaarlijk zot met al hun dwingelanden. Levensgevaarlijke tijden waar mensen hun hoofd vol propaganda wordt geramd om die derde rijkers/nwo-sletten als de goeie te profileren, die gelijk Hitler met eugeneticisten collaboreren om de gehele aarde aan hun evenbeeld te onderwerpen. Dat van het beest.
TIJD
Het patriarchaat is niet het doel mijns inziens. Het is de familie zelf dat het doel is.

Wat zou een machthebber liever hebben dan mensen die langs alle kanten verdeeld zijn, tot slechts individuen gereduceerd, afhankelijk van digitale pasjes en geld voor de meest elementaire behoeften en met een druk op de knop gecanceld als je zelfs maar droomt van een meer vrije wereld met medezeggenschap? Vrijheid en democratie krijg je als propaganda verhaal verkocht. Het echt willen is een bedreiging voor degenen aan de top.

Waarom is er überhaupt een top? En dan nog zo'n top als zich nu genesteld heeft. Via machtswellust op die plaats geraakt.

Laatst gewijzigd door Bach : 13 april 2022 om 09:01.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 10:18   #31
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het patriarchaat is niet het doel mijns inziens. Het is de familie zelf dat het doel is.

Wat zou een machthebber liever hebben dan mensen die langs alle kanten verdeeld zijn, tot slechts individuen gereduceerd, afhankelijk van digitale pasjes en geld voor de meest elementaire behoeften en met een druk op de knop gecanceld als je zelfs maar droomt van een meer vrije wereld met medezeggenschap? Vrijheid en democratie krijg je als propaganda verhaal verkocht. Het echt willen is een bedreiging voor degenen aan de top.

Waarom is er überhaupt een top? En dan nog zo'n top als zich nu genesteld heeft. Via machtswellust op die plaats geraakt.
Het patriarchaat zorgt er net voor dat de rolverdeling in de familie kristalhelder is. Door de wereldgeest gelijk te worden, enfin een narrative gestuurd door een bende psychopaten, zijn we de volksgeest verloren en kan de familie geen familie meer zijn. Deze generatie politici begint al hun beleid en voorbeelden van in de peuterschool in te lepelen. Vrije meningsuiting is geen zak waard als een handjevol via alle media brainwashen de juiste mening te adopteren.
Allemaal samen in koor: “wij zijn de goei, wie een andere mening of geloof heeft is de slechte.”
Dat da spelleke bekan een eeuw kan duren is beyond me.
Oud 13 april 2022, 12:26   #32
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat zal er alleen maar op verergeren opdat mensen de ordinaire rechtstreekse dialoog aan het verleren zijn. In virtuele kontakten kan je geen nuances meer leggen. Mensen reageren meer en meer als de antwoord robots waar je nu al niet zelden verplicht moet mee communiceren.

Zelfs op mijn leeftijd ondervind ik dat het mekaar op een hilarische manier plagen meer en meer verdwijnt.

Het heeft allemaal met gewenning te maken. Als ik zie hoe veel kinderen nu overdreven in bescherming worden genomen kan ik me goed voorstellen dat die zich later bij de minste woordspeling heel gekwetst gaan voelen.

Als ik denk want onze sergeant ons bij het leger allemaal naar het hoofd slingerde en hoe dat eigenlijk gewoon bij ons oor in en oor uit ging t'ja

Net als destijds in de colleges. Als ik nu vrienden van destijds tegenkom moeten we er nog hard om lachen. Geen van ons hield er alleszins een trauma aan over integendeel
Het toeval wil.
Gisteren zat ik op een terras een glas wijn te drinken met de cafébazin.
Ze deed haar beklag dat de mensen tegenwoordig niets meer verdragen, lange tenen hebben, en ze vroeg zich af hoe dit komt. Ik zei dat het misschien door de voorbije twee jaren komt met al dat gemaatregel.
En inderdaad, ze heeft gelijk, het is opletten. Veel korte lontjes.
Zelfs een complimentje geven, zeggen dat iemand er goed uitziet, het is opletten.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 17:42   #33
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het toeval wil.
Ze deed haar beklag dat de mensen tegenwoordig niets meer verdragen, lange tenen hebben, en ze vroeg zich af hoe dit komt. Ik zei dat het misschien door de voorbije twee jaren komt met al dat gemaatregel.
Zelfs een complimentje geven, zeggen dat iemand er goed uitziet, het is opletten.
Oh maar dat ondervind ik al wel langer. Ik zeg dan ook gewoon niks meer tegen mensen ik niet ken. Spijtig ik weet het maar ik ontwijk liever agressieve reacties en dit als gevolg van hetgeen jij hier terecht aanhaalt.

Een vriend van mij is verantwoordelijke interne controle bij de politie. Hij vertelt me hoe moeilijk die jonge agenten nog enige kritiek aanvaarden. Iedere keer moet je in discussie gaan zegt hij me terwijl ze echt in de fout zijn gegaan.

Niet te verwonderen in een tijd waarin iedere jongere moet horen hoe UNIEK hij of zij wel is

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 april 2022 om 17:50.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 22:18   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het toeval wil.
Had vandaag min of meer dezelfde conversatie, maar zonder wijn en cafebazin.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2022, 22:19   #35
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Oh maar dat ondervind ik al wel langer. Ik zeg dan ook gewoon niks meer tegen mensen ik niet ken. Spijtig ik weet het maar ik ontwijk liever agressieve reacties en dit als gevolg van hetgeen jij hier terecht aanhaalt.

Een vriend van mij is verantwoordelijke interne controle bij de politie. Hij vertelt me hoe moeilijk die jonge agenten nog enige kritiek aanvaarden. Iedere keer moet je in discussie gaan zegt hij me terwijl ze echt in de fout zijn gegaan.

Niet te verwonderen in een tijd waarin iedere jongere moet horen hoe UNIEK hij of zij wel is
Dat is het inderdaad, het zijn allemaal breekbare, kwetsbare popemiekes (venten en vrouwen) er zit volgens mij veel te veel oestroegeen in de fristi of wat ze tegenwoordig ook mogen drinken.
Oud 15 april 2022, 08:58   #36
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat is het inderdaad, het zijn allemaal breekbare, kwetsbare popemiekes (venten en vrouwen) er zit volgens mij veel te veel oestroegeen in de fristi of wat ze tegenwoordig ook mogen drinken.

Gelukkig zijn ze niet hysterisch. Hun hart is alleen zwart en rot.

Is dat de conclusie?

Alsof er ALTIJD iets mis moet zijn met die vrouwen?! Dat is een self fullfilling prophecy.

Beetje beu om doktertje te spelen? Spuitje met lucht zou wonderen doen voor de verloren gevallen. "Sadist." Blabla....

Je kan toch nooit goed doen voor die wijven.
Oud 15 april 2022, 09:24   #37
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
IN het leidingwater Flick, zelfs de vissen in de rivieren worden allemaal vrouwtjes.
Oud 15 april 2022, 09:43   #38
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
IN het leidingwater Flick, zelfs de vissen in de rivieren worden allemaal vrouwtjes.
https://www.youtube.com/watch?v=SSvs...WeatherChannel

Bevroren kikkers. Het is geen fabel.
Oud 15 april 2022, 13:26   #39
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Nog een reden om alleen nog whiskey te drinken
Oud 21 april 2022, 15:15   #40
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Had vandaag min of meer dezelfde conversatie, maar zonder wijn en cafebazin.
Er lopen te veel egotrippers rond.
Een mens denkt tegenwoordig twee keer na vooraleer vriendelijk te zijn of goeiedag te zeggen tegen een onbekende, of een praatje maken.
Naar mijn gevoel zijn er ook veel die medicatie nemen die op hun systeem werkt.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be