![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal zich in eerste instantie inderdaad beperken tot bepaalde landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De EU Casablanca en Budrum daar zal het wel een beetje mee ophouden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 april 2022 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet daarom niet zoveel geld kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat detectives tot daar gaan. Veel info wordt gevonden op facebook, mensen die foto's plaatsen van hun stulpje of die hun stulpje te huur aanbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zelfs al heeft iemand daar een stulpje, welke waarde heeft dat, en hoe leefbaar is het?
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.pzc.nl/gent/sociale-huur....google.com%2F Kijk ook eens naar de facebookpagina van Anneleen Van Bossuyt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorlichten? ![]() Mocht men dat doen bij sommige sociale woninggebouwen dan staan die ver leeg denk ik want de meesten horen er gewoon niet in thuis. Die mensen die wel in aanmerking zouden kunnen komen om een sociale woning te betrekken die staan meestal op ellenlange lijsten. (<- van horen vertellen) p.s. Hééééééééééél veel sites op het net te vinden met hoe je daar 'snel' kan ingeraken in die sociale woningen ongeacht iemand er eigenlijk 'recht' zou kunnen op hebben. Meeste 'sociale woningen' in Antwerpen bijvoorbeeld zijn een vreemdelingenkamp.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 april 2022 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt, ik zit in de RVB van het SVK (onbezoldigd voor de goede verstaander), als je niet dakloos bent of leeft van een leefloon, kan je wachten tot sint juttemis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er een pak buitenlanders die onze sociale woningen inpalmen ook eigendom hebben in hun eigen land is al veel langer bekend. Pas nu worden daar maatregelen tegen genomen. Citaat:
Het is altijd hetzelfde liedje: Vlaanderen pakt uiteindelijk het probleem aan. Brussel en Wallonië niet.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ambassade ginder contracteert een lokale private detective.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Grapjas ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 april 2022 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is dat wat die "lokale" privé detective doet. Maar ook een deel voor zichzelf opeist.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 28 april 2022 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar toch zoals ik het zei in mijn post. Wat denk je vb.? Zou die detective beginnen "rond de familieleden" van onze sociale woning-bewoner?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen gaat Diependaele gestaag verder.
Goed zo, doe zo verder Matthias! Matthias Diependaele Onze aanpak tegen frauduleuze huurders loont: al 339 huurders werden betrapt, we konden al 2 miljoen euro terugvorderen van frauderende huurders, en op dit moment kwamen er al 153 woningen vrij. Fraude kunnen we nooit tolereren. hln.be/binnenland/soc… 16/04/2023 08:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Unpleasant Truths
Sociale huurder uit Antwerpen bleek 16 eigendommen in Turkije te hebben. ZESTIEN EIGENDOMMEN!!! Wij zijn het gulste volk ter wereld als het vreemdelingen betreft, dus dat lokt profiteurs. De zotte Belg zal wel braaf betalen en langer werken. hln.be/binnenland/soc… 16/04/2023 07:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet eerst de dingen op 't gemak uitproberen. En dan de best practice weerhouden en ruimer toepassen. Maar wat wel direct beslist kan worden: steden en gemeenten, zoals Gent, die dit spel niet willen meespelen, zwaar sanctioneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staan dacht ik genoeg van onze eigen mensen op de ellenlange wachtlijsten die echt nood en het recht ervoor hebben om aan een wat men noemt een sociale woning te geraken en niet eens de kans krijgen. Vele sociale woninggebouwen zet men in een nieuw jasje: ga daar eens op de naamplaatjes kijken. Koop alvast een klinker. ![]() p.s. En het is echt niet alleen in Limburg dat het voorvalt. Dat men die 'doorlichtingen' maar eens doortrekt naar Antwerpen en dergelijke.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 april 2023 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen hebben het gehad met het opendeurenbeleid. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |