![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien de beste reactie bij het lezen van het artikel? (met alle respect voor de reeds overleden acteur) ![]() p.s. Nog steeds blijf ik mij afvragen: "Had die oorlog er geweest als Zelenski niet zo uit was om toe te treden tot de NAVO want dat is ergens ten velde serieus in het verkeerde keelgat geschoten met alle gevolgen van dien."
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 april 2022 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat argument wil de Oekraïnekliek niet horen.
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier is anders nog een argument dat een bepaalde zijde weigert te erkennen:
Indien Rusland zich gedroeg als een betrouwbare, of zelfs maar neutrale buur, zouden de buurlanden amper geïnteresseerd zijn in een peperduur lidmaatschap bij de NAVO. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() De oorlog startte al in 2014 toen er van Zelenski nog lang geen sprake was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Populariteit Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die oorlog gaat helemaal niet om Zelenski, ook al vind ik dat hij dat goed doet. Als Poroshenko nu president was geweest, of iemand van een nog andere partij, was de houding van de Oekraïners net eender geweest.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht dat zo zijn, dan moet Putin nu Finland en Noorwegen zuiveren van nazis.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Noorwegen is reeds lid van de nato.
![]() |