![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Golven, golven, terwijl de meeste immigranten niet blijken te kunnen zwemmen en verdrinken voor ze de kust bereiken. Eigenlijk wil ik in de eerste plaats een correct want rechtvaardig asielbeleid- dat mag inderdaad eerder genereus dan benepen zijn. Dat beleid moet Europees gecoördineerd zijn. We zouden zo ook eens wat immigratie-kwota kunnen opstellen voor alles wat verder gaat dan louter asiel. Want inwijking zullen we sowieso toch nodig hebben in het Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
laten we niet overdrijven, de terugkeer naar kleinere gemeenschappen , decentralisatie , klinkt niet zo gek als "stammen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() de stam-theorie is het stokpaardje van guy demartelaere, maar idd, niet echt werkzaam in een pertij, als dat er ooit komt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() sans rancune, maar een "tegenovergestelde" klinkt zo negatief... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jullie eisen wel een grote zin voor 'kameraadschap', vertegenwoordiging in diverse manifestaties (altans, die indruk krijg ik). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ecologisme is een per definite rechts thema! Het zijn net de linkse ideologieën die tegengesteld zijn aan ecologisme. De gekende "groene" partijen zijn verkapte neo-marxistische partijtjes, die voornamelijk rood zijn, zoals een watermeloen: groen van buiten, maar rood vanbinnen. Ecologisme is behoud van de mens in zijn natuurlijke leefomgeving, volksnationalisme voert een gemeenschappelijke strijd met het ecologisme: behoud van leefomgeving en behoud van tradities, tegen hen die de vervuilende, materialistische grijze one-worldmaatschappij met haar heilig multicul-gebod opdringen. Het probleem is dat het beeld van "rechts" bepaald wordt door de liberaal-kapitalisten met hun pro-grootkapitaal, pro-grootindustrie en asociale standpunten. In Vlaanderen was de eerste politieke partij die zich met milieu ging bezighouden de oude Volksunie, nog lang vooraleer er sprake was van Agalev en linkse consoorten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
het was eerder een 85 jarige zoeloeprinses.....ik leerde haar kennen op safari......... betweter.......weet je nu echt niet beter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is waar dat de tijger niet links of rechts springt, maar pal op de prooi. DE epistemologische moeilijkheid begint als de prooi de tijger dreigt uit te roeien. Is dat links of rechts? Groen is het alleszins niet. Ik wist gewoon niet waar groenrechts voor staat. Nu hoor ik dat ze tribaal zijn. Dat vind ik nog zo erg niet. Zelf ga ik door voor een ouwe Belg, die oa. de oerbossen betreurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de mens stel ik een ander motto voor, dezelfde letters gebruikend: Like and be liked. Toegegeven: kill and be killed is natuurlijker, maar ik ben nu eenmaal uit de prooidiervoedselketen gestapt, enerzijds, en anderzijds is de mens een wezen dat zijn dierlijke insticten kan overwinnen dank zij een (verhoogd) bewustzijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Schepen
|
![]() de mensen die meer wensen te weten over de achterliggende idee mag ik graag een proefnummer van ons blad aanbevelen.
in het laatste nr -groene denkers:richard hunt -de slag om stekene -gabrliele d'annuzio -vraaggesprek met lionspride -... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb eens gepiept op jullie site. Boud jeugdig enthousiasme, goeie en dwaze zaken, zeker niet erger dan de gemiddelde inhoud van gevestigde bewegingen. Je beroepen op Walden van Thoreau-van Eeden als communemodel is progressief voer - weet je dat die van anarchistische inslag waren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
dat wist ik niet, maar van een gezonde dosis anarchisme is nog niemand doodgegaan(in de zin van anti-establisment en anti bourgeois) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Cheers. |
|
![]() |
![]() |