![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het toenemende geweld vd Hindus is 'n "gevolg" van de gewelddaden, groepsverkrachtingen edm van islamieten tgo hèn. Niet oorzaak & gevolg gaan omkeren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
link Ik verdedig hier geen Moslim misdaden. Extreme Hindoes in India krijgen meer en meer vrijspel en meerdendeel van Religieus geweld in India gebeurt door Hindoes (die ook meerderheid van bevolking uitmaken). Meer en meer scholen (niet enkel de religieuze) worden gedwongen enkel nog veganistisch eten te voorzien om de extreem gelovigen ter wille te zijn. Laatst gewijzigd door Ferre : 24 april 2022 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zal wel weer de schuld van het westen zijn
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gewoon weer door generaliseren!
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U denkt 1 miljard mensen van over de hele wereld te kunnen doorgronden met slechts oude stoffige geschriften. Lekker realistisch.
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mensheid in zijn geheel heeft conflicten als gemeenschappelijke factor. In de wereldgeschiedenis zien we niet dat Islamieten meer conflicten hebben dan aderen.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo generaliseren? Integendeel.
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Na de opheffing van Brit-Indië werden India en Pakistan aparte landen, resp. voor Hindoes en Moslims, laat de moslims die in India wonen gewoon naar Pakistan gaan. Lijkt me voor iedereen beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha haha ja jij begrijpt Bharat Maata // Rassenoorlogen en oorlogen tussen SOORTEN en Subsoorten onderling zijn natuurlijke processen denk ik nu, puur science FACT. Nu begin ik Moeder Natuur beter te begrijpen. REF Hindoe Holocaust door blanke Turkmeense ISLamieten, minstens 900 jaar 7de eeuw begon het tot rond 17de eeuw toen de Britten binnen vielen en de Moderne Blanke beschaving, mensen rechten, wetenschap, en Engels brachten als Nationale Businesstaal in heel Groot INdia, Akhand Bharata, en nu profiteren alle INdiers ervan. India is booming man. Die zielige moslims klagen altijd teVeel en willen alles inpikken en moslims spelen altijd de ONSCHULD zelve, wassen hun drie, zwaar bebloede linkerhandjes in de vrome onschuld van de Koran. Ja Hindoes zijn Ahimsa goed zat, mohandas ghandhi is landverrader, hij keurde het goed toen minstens tien miljoen hindoes werden verjaagd, gehaat, gediscrimineerd, uitgemoord en massa verkracht he bij de Bloody Partition 1947. KIJKEN jullie Blanken maar uit in Nederland en Belgie zou ik zeggen, de islamitische tijdbom en baarmoederBOM tikt harder dan je denkt op het duale Quantum ritme van de 72 maagdelijke, naakte Atoomkutjes van Allah ok. yhahha ik ben geod gek Allah ho Akbar, why not?? Ik ben toch half moslim, half hindoe en half gek. voel mij vaak ook half debiel hahah ik ben sowieso half gestoord ok niets bij mij is normaal. Als lijk zal ik normaal zijn hahha Insha Allah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik ervan begrijp is dat euh Hindoe de "basis" en al die andere religies zijn er uit voortgekomen. Sikh en weet ik nog wat. Zoiets als het Jodendom/Judaïsme in het Westen de "basis" is. En al die euh Islam, Christendom zijn er uit voortgekomen. Even "moeilijk" en raar dat heb ik niet beweerd hé. Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 1 mei 2022 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie zijn de andere partijen?
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niemand !
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U claimt dat de islam niks mis kan doen, omdat het slechts een idee is dat door de moslims gedragen word.
Maar u claimt ook dat moslims niks mis kunnen doen in naam van de islam, omdat de islam slechts een idee is.
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In ander, al dan niet gerelateerd nieuws toont Blinken zich plots bezorgd over de "mensenrechten" in Indië nadat Indië weigert de VS te volgen in de pogingen Rusland economisch te boycotten. Het zal toch niet zijn dat men wat instructies aan nieuwsagentschappen gegeven heeft om wat vlees rond deze kip te creëren zeker, om Indië te doen plooien?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat laatste heeft u zelf verzonnen , en is niet juist .