![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Poetin levert niet meer aan 2 landen waar hij al niet zoveel aan verkocht. De rest van zijn klanten betalen hem enkele percenten meer dus HIJ VERDIENT ER NOG AAN;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ik me niet vergis, is het alleen Hongarije dat bereid is om te betalen in Roebels. Al de rest blijft betalen overeenkomstig het contract: in Dollar of in euro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit niets blijkt dat president Zelenksy "koste wat kost bij de NAVO wilde gaan". Het was eerder zijn voorganger die hier een veel militanter koers voer. Dat klopt dus niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Nog meer leuks Rusland probeerde al voor de invasie van Oekraïne het land met cyberaanvallen te ontregelen, blijkt uit rapport
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 april 2022 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zever in pakjes en kolen op het vuur dat ze gooien om oorlog uit te lokken. Men wilt oorlog.
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja ook Nederlandse wadden hebben gasvelden geloof ik. Ik vind de hele EU Politiek behoorlijk anti Europese Rassen en volkeren ok, en ik moet harder werken na juni om mijn project Expansie FB SS in boekvorm dus internationaal te publiceren, in het engels, een 100 % Groene Economie is haalbaar en eigen goedkoop Europees GAS is er genoeg, ref duitse wadden gasvelden. Even googlen: dit is toch mooi, samenwerking Duits/ Nederlandse Joint venture: ------------------------------- https://www.ad.nl/friesland/duitslan...kduckgo.com%2F Duitsland gaat toch naar gas boren boven Schiermonnikoog Duitsland gaat toch het gasveld op de Noordzee, vlak boven Schiermonnikoog, exploiteren. Burgemeester Ineke van Gent van Schiermonnikoog en haar collega’s van de Duitse Waddeneilanden zijn fel tegen het plan. Redactie Friesland 20-04-22, 13:32 Laatste update: 20-04-22, 13:34 Aanvankelijk was Duitsland niet van plan om boven de Waddeneilanden te boren naar gas, maar door de dreigende gastekorten maakt het land toch een ommezwaai. Nederland maakt geen bezwaar tegen de Duitse plannen. Duitsland werkt voor het nieuwe project samen met het Nederlandse bedrijf ONE-Dyas. https://www.ad.nl/friesland/duitslan...kduckgo.com%2F ----------------------------- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
poetin speelt vuile marketing games en verdient zo het dubbele meer. Gas hele EU op rantsoen, oorlogs economie, GASNOODplan alvast aktiveren zo kan snel een gasbuffer opgebouwd worden denk ik. dan in vijf tot tien jaar tijd gas rusland tot absoluut NUL afbouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() haha haha mijn Kat, Wieroe kan tijdreizen denk ik, ik weet nu zoveel dingen, data in mijn biodata banken is zo explosief verhoogd.
Dieren weten vaak intuitief veel meer ok. Ik ben toch meer dierlijk, katachtige, aapachtige, hondachtige, qua gevoel. Voel mij EX mens. google gewoon Waldo en Wieroe dan zie je die 3000 foto's zelf, hele metamorfose van vijf jaar, verpoppings fasen, veel pijn. Nu kan ik Harde Metafysica beter voelen en begrijpen. Wij zijn niet enkel en alleen pure, 100 % fysica wezentjes ok. Praktisch Bewijs hiervan is doodsimpel ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige die oorlog wou en heeft gezocht, is Poetin. En als het tegendeel zou blijken, dan heeft Poetin alle sleutels in handen om dat zogezegde "vieze spelletje van het Westen" zo te stoppen. Tweemaal ongelijk dus. |
|
![]() |
![]() |