![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als Xenophon gelijk krijgt en er komt een regering Hedebouw, dan moogt u op mijn clementie rekenen....en drinken we dezelfde pint. ![]() PS wij hebben wel geen gilband...dus u zult een paar keer zelf hard moeten gillen. (zo maar hoor... ik beloof dat ik....) PS 2 : U krijgt geen woord uit mij...hoeveel pinten u mij ook gaat laten drinken ![]()
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 28 april 2022 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Er waren bewijzen genoeg om dat volledig conform met de Europese regels te doen.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen heeft zijn prijs Rode Willem , there are way's to make you talk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 28 april 2022 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Dat natuurlijk alleen als er geen regering Hedebouw komt natuurlijk.... want dan denk ik niet dat mensen een prijs hebben....een tang, een sigaret en tanden en ballen...en ik krijg wat ik wil horen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 28 april 2022 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier zien we dat het probleem in Belgie nog steeds niet aan de inkomstenzijde ligt. Belgie is immers de belastingskampioen. Wat we ook zien is dat Belgie de kampioen van de uitgaven is. Het is dus aan die zijde dat onze staat eens zou moeten beginnen kijken ipv elke keer weer nieuwe inkomsten te zoeken om die vervolgens dan toch weer door ramen en deuren naar buiten te gooien. De nutteloze strijd tegen een virus heeft ons bijvoorbeeld al een dikke 100 miljard gekost. Daar kan je wel al iets mee doen nietwaar. PS: Hoe ga je bepalen wie tot de 1% rijksten behoort in dit land? PS2: Ga je die mensen dan verplichten om bepaalde activa zoals bedrijven te liquideren om het geld te kunnen ophoesten? Ik denk niet dat ik tot die 1% behoor, maar mijn vermogen zit in vastgoed en in een bedrijf waar ik vennoot ben. Ik heb maar een beperkt bedrag in liquide staan. Als ik tot die 1% behoor, wat verlangt u dan dat ik doe. Mijn vastgoed van de hand doen of mijn bedrijf liquideren? Zegt u het maar hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 28 april 2022 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de laatste rechte lijn voor de jaarlijkse rode hoogmis (1 mei) is het normaal dat alle linkse partijen hun linkerflank wat afdekken door absurde eisen in de pers te gooien. Vanaf 2 mei gaan we daar niets meer van horen vermoedelijk. Dan is het PS en FGTB feestje weer voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of uw bedrijf op de beurs genoteerd is; ik vermoed van niet. U moet zéker uw vastgoed NIET v.d. hand doen & ook NIET uw bedrijf liquideren. U denkt dat u niet tot die 1% behoort. Des te beter voor wanneer politiekers hun idee doorvoeren. Ikzelf moet NIETS "bepalen". Het is aan de regering om dat te doen... Jij weet waarschijnlijk beter dan ik dat we in een moeilijke tijd leven. Vandaar: nood breekt wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijmeringen:
Rijkentaks = het geld proberen te halen waar het al lang naar het buitenland is verdwenen nog voor de regering alexander decroo er de hand kan op leggen. Bjorn Anseeuw, N-VA parlementair “Maar niemand had al een voorstel dat alleen de 1 procent rijken trof zonder de middenklasse ook te raken” (De Morgen)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Door decennia lang van uit de federale het met geld te smijten, dit jaren lang om hun politieke vriendjes te begunstigen om de zetel in de federale te behouden is dit land financieel compleet kapot. businessam.be: De magere groeicijfers zouden de alarmsignalen moeten doen afgaan bij beleidsmakers. De handicaps van onze economie zijn al langer gekend: moeilijkheden om geschikt personeel te vinden (ondanks het feit dat 1,7 miljoen Belgen op beroepsactieve leeftijd niet aan het werk zijn) Het IMF bevestigt daarmee wat we al langer weten. De huidige beleidsmakers lijken opmerkelijk weinig geïnteresseerd in de precaire toestand van onze overheidsfinanciën. Maar de noodzakelijke budgettaire opkuis zit er sowieso nog aan te komen. De beste manier om daar iets aan te doen blijft om via structurele hervormingen het groeipotentieel van onze economie op te krikken. Maar het ziet er nu al naar uit dat die zware opdracht doorgeschoven wordt naar de volgende legislatuur. Federaal, Zoals steeds weer, "we zullen problemen aanpakken als ze zich stellen" alleen gebeurd dat NOOIT en word alles in de schuif opgeborgen voor en tot de volgende verkiezing ... >>>> mensen die leven op Vlaamse bodem die MOETEN gaan kiezen niet kunnen voor of tegen stemmen op Mensen van het Franstalige landsdeel die zo vastgekluisterd verzekerd zetelen in de federale regering, en nadien steeds meer geld op eisen om te verkwisten. Wat dus de federale herleid tot dictatuur!!! Niets democratisch, Afrikaanse toestand van machtswellust !!!! Ondertussen verdwijnt al ons geld al decennia lang in bodemloze putten en maffia achtige praktijken die zelf geruggesteund worden door politiek geplaatste rechters.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 april 2022 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Groen, Rood en Oranje lustig mogen van de pot gerukte voorstellen doen zoals 'rijkentaks', dan mag Blauw niet ontbreken : Bouchez stelt voor om alle 18 tot 25 jarigen een kapitaal te geven van 25.000 euro.
Oh ja, en en passant de vergoeding voor kinderopvang te verdubbelen en de pensioenen op te trekken voor diegenen vanaf 1/3 volle loopbaan. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220429_91779832 ![]() 1 mei in aantocht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
https://groenlinks.nl/nieuws/groenli...dere-jongere-0
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, men kan niet altijd alles winnen. Da's ook een feit. ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kunnen misschien voorstellen om iedereen een gratis electrische auto te geven, of driedubbel vakantiegeld ? ![]() |
|
![]() |
![]() |