![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat maakt u er van. Maar als u eerlijk bent, zou u gewoon moeten bekennen, dat radicalen, van over het hele spectrum en met verschillende agenda's, allemaal slecht zijn voor de pers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad een feit dat de serieuze persmedia constant aangevallen worden uit extreem-rechtse hoek (het beste bewijs is dit forum). Maar ze vegen daar vrolijk hun kloten aan dus dat is geen probleem voor de persvrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet akkoord gaan en kritisch zijn zijn normale gedragingen, hoor. En ik ben niet extreem-rechts. Ik ben enkel geen fan van bepaalde Belgische/Vlaamse mentaliteiten die ik gedwee en slaafs vind, ter benadeling van individuele zelfontplooiing.
Toch word ik zo genoemd hier, puur omdat ik niet met de tricolore vlag dweep. En dat is raar. Dan is ieder land behalve België (en wellicht Frankrijk ook), 'extreem-rechts'. Ik ben zelfs verkast naar het 'extreem-rechtse' Nederland, want hoe Nederlanders zijn is 'extreem-rechts' dan, nl. direct en kritisch. Extreem-linksen noemen iedereen die niet als hen is ook 'fascisten' en ze kloppen dat uit de mens ironisch gezien. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 5 mei 2022 om 03:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de Vlaamse erfzonden, zoals Jezus Christus.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet was dat dan nog agent provocateur Panda.
![]() |
![]() |