![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Hell yeah, they're nazis, but they're OUR nazis"!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
voor u hetzelfde. Voor deze jan-mijne-zak gaan wij ons leven geven.
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
dees is overduidelijk mislukt
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe snowflake kan je eigenlijk zijn? Laatst gewijzigd door parcifal : 14 mei 2022 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
En de rus moet, tesamen met de oekraïense neonazis uit Oekraïne.
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met wat geluk is de Baltische zee tegen deze zomer een bijna volledige Nato-zee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Of verglaasd. Dat kan ook.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Met een lafaard als Poetin?
Dat je nog altijd in die angstverhaaltjes trapt ![]() Ik zou weleens willen weten in hoeveel van die russische nukes er nu eigenlijk echt plutonium zit. Laatst gewijzigd door parcifal : 16 mei 2022 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ter info, antivaxxers horen thuis in hun eigen conspiracy draden
Viruswaanzin.be heeft de stekker eruit getrokken omdat de antivaxxers sneller zijn overgeschakeld naar het kremlin dan er een derde vaccin is gegeven graag gedaan geen dank wako's, psychoses zijn behandelbaar.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() dat zootje wietblowers heeft totaal geen toegevoegde waarde in deze draad, als ze ooit wensen ontvangen te worden op het kremlin zullen ze eerst 14 vaccinaties dienen te ondergaan voor de smetvreesork
Laatst gewijzigd door edwinp : 16 mei 2022 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Hell Yeah, Joodse Nazi's!
![]() https://www.timesofisrael.com/senior...medium=twitter Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik begrijp dat de kamp 3-ers, de vaxforceurs, zich zo natuurlijk verbonden voelen met de azov-neonazi's. Alleen de premisse is anders. Vaxforceurs vinden mensen die vinden dat vaccinaties op vrije basis moeten genomen of niet-genomen worden Untermenschen, net zoals de azovneonazi's de etnische russen Untermenschen vinden. Er is daarbij een natuurlijke, doch walgelijke, overeenkomst. En Untermenschen, daar mag je mee doen wat je wil...
Wat ik NIET begrijp is dat de vax-forceurs/azov-neonazi's zo afvallen op hun natuurlijke bondgenoot, Putin, die (meer en meer) overduidelijk in het kamp van de vaxforceurs staat. Hier, een correspondent uit Rusland, die het ook in de smiezen heeft. https://edwardslavsquat.substack.com...p-the-clot?s=r Hélemaal in het begin van het conflict dacht of hoopte ik inderdaad dat Putin "the last stand" was tegen de "you will own nothing and be happy" wef/davos/eussr/nato crowd, maar ik vrees hoe langer hoe meer dat niets minder waar is, en dat hij gewoon een eigen stuk van de koek wil, en daarom "de grens heeft gesloten" en gepivoteerd is naar het Oosten. Echter, hij smeet het IMF en het WHO niet buiten. In tegendeel! En dat laatste zegt veel. De simpelen van geest op dit forum, zien uiteraard enkel een "hij/wij" verhaal. Al "onze" oorlogsmisdaden worden met een veeg van de bordveger uitgewist, want "zij" zijn de slechteriken omdat ze oorlogje spelen. Miljoenen Iraqi's die stierven, da's ni erg en azov-neonazi's zijn plotsklaps koorknapen. Maar de russen zijn de grootste smeerlappen, omdat ze (iets minder omfloerst misschien) doen wat het westen al véééle decennia doet. Uiteraard worden moorden gepleegd, oorlogsmisdaden, foltering, verkrachting, vergiftiging en noem maar op. Maar helaas, simpelen van geest, daar zijn we in februari 2022 niet mee begonnen. Dus, ik blijf bij mijn stelling; de "nato-amerikanen" uit europa en de russen uit oekraïne.
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vrouwen voornaam Rachel, "she" referentie op de wiki, maar op foto gezicht van een vent. Dacht eerst dat ik op foute pagina zat. Pas bij het tegenkomen van het woord "transgender" viel de rare puzzel samen. Dat is ook zo een "nieuw normaal" geworden, en het abnormaal vinden = brandmerk foei.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, net als met de dwingelandij rond het sars2 virus, elkeen die niet fluit zoals de dwingelanden en hun aanhang, wordt in een ZIJ kotteke gestampt, neutraliteit, onafhankelijkheid, mag geen eigen kotteke krijgen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |