![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zien hoe "gooien met voedsel" middels reclames van "3 kopen + 1 gratis" aan het uitdoven is ..
Voor goedkope braadmargarines (die voor enige tijd zowat verdwenen waren uit de rekken) is men ,vermoed ik,moeten teruggrijpen naar oude formules zonder al die nieuwerwetse smaakgevende plantaardige olien die men daar de laatste 25 jaar kon invoegen waardoor ook die goedkope produkten eigenlijk heel goed werden en een naam op zich...Ze ruiken en smaken nu anders merk ik.Maar het is begrijpelijk.Het is dat of niks. Back to the seventies lijkt het wel? Het plantaardige olieverhaal zal vermoedelijk wat langer moeilijk blijven...Speculanten hebben er ongetwijfeld pakhuizen vol van maar ik kan me voorstellen dat bepaalde warenhuisketens dan liever NIET kopen aan speculantenprijzen...En nogal wat mensen (waaronder mezelf) weten nog een tijd dat er amper olie gebruikt werd in de keuken alhier...no big deal dus. ER is natuurlijk wel een ganse ketting aan voedseltoeleveranciers die hun produktie zullen mogen omstellen want alles wat olie behoeft voor bereiding raakt moeilijker verkoopbaar .... Laatst gewijzigd door kelt : 1 juli 2022 om 05:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Barre tijden voor junkfoodliefhebbers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() De beste frieten worden gebakken in ossenvet. In het verleden voegden goede frituurders een beetje paardenvet en varkensvet toe voor de goede orde. Mijn grootouders zeiden altijd, "cholesterol is uitgevonden om de Becel te lanceren".
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vroeger was niet alles, maar veel beter. Dat sowieso.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijnklanten merken geen verschil met Ossewit. Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 juli 2022 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |