![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kritisch denkend deel van de bevolking?
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar nu de apen-pokken zijn uitgebroken, zal dit "conflict" mss snel afgelopen zijn? Tijd voor "nieuwe angst?"
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik krijg de indruk dat de gevaccineerden denken dat ze de wijsheid met het vaccin meegekregen hebben . War ze het halen om dat te verbinden aan een politieke strekking moet volgens mij één van de gevaarlijke bijwerkingen zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik denk in grote lijnen, dat er nog verschillende scare vlagen gaan zijn, waar "ze"(de staat/globalist/schwab) de bevolking polair en bang houden, en terwijl systemen op poten zetten, zoals "digitaal geld" en sterkere internetcontrole. De grootste bedreiging voor de encroaching state, is een kritisch denkende, samenhangende bevolking. Het eerste verhinder je met angst, het tweede met "we vs them" propaganda. Het is niet links of rechts, maar "state obedient" versus individueel -kritisch-denken. En de vrijheid van het internet, is een grote bedreiging voor "hun". Hoe meer grote online platformen die manipuleerbaar zijn, hoe beter wat de staat betreft. Elon musk probeert dit te voorkomen door een groot platform, private owned en "vrij" te maken. Als we die keuze hebben, wat nog te zien valt, is er een reele kans dat andere platformen niet anders kunnen dan meer open zijn zelf. En als het Elon niet lukt door sabotage van anderen, creert dit een gigantische awareness over deze "conspiracies". Dus het is win-win eigenlijk ![]() Laatst gewijzigd door betabyte : 20 mei 2022 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |