![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ook : een verbod op hoofddoeken + islamitische gebedsplaatsen. Om het kaf van het koren te scheiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omdat volgens de racistische idelogie, noord-Afrikanen, van net hetzelfde Blanke ras zijn, als Vlamingen... Daarom heeft hij geen problemen met arabieren, hij heeft daarentegen wel een probleem met Joden en zwart-Afrikanen... Bah ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 21 december 2004 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Alleen vrees ik dat dat ik het niet zo radicaal zie, godsdiensten (en religieuze extremismen) moet je bestrijden vanuit hun oorzaken , niet door de symptomen te onderdrukken!)
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door R. Heydrich : 21 december 2004 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is trouwens de definitie van "blank zijn"? Veel Turken in West-Turkije zijn blanker dan de gemiddelde Belg, terwijl typisch Europese volkeren als Hongaren en Finnen een Aziatische oorsprong hebben. Russen zijn zonder twijfel blank, terwijl ze toch ook een opmerkelijk aantal aziatische genen bezitten. Laatst gewijzigd door tomm : 21 december 2004 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
What a bunch of shit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Mein Kampf is bullshit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik dacht germanen en Fransen een ander volk waren. Frans, Italiaans, Spaans zijn aan elkaar verwant. Engels, Duits, Nederlands ook, maar misschien moet ik mijn conclusie niet alleen trekken op grond van taal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allons enfants de la patrie... le jour de gloire est arrivé !!
guynokkio in 't frans parlement...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel je conclusies trekken op basis van taal is stom, de Turken in Kirgizistan of Kasakhstan hebben nul de botten gemeen met de Turken in Turkije. In een Turks tv-programma werden Kirgizische "Turkse broeders" uitgenodigd en werden de 2 culturen op een ludieke wijze met elkaar vergeleken, dan bleek wel dat beide culturen weinig tot niets gemeen hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zit er aan te komen in Schaarbeek, Sint-Joost-ten Node, Molenbeek... bij gebrek aan belgen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de Turken, De Turken in Turkije kwamen oorspronkelijk uit Centraal Azië, na eeuwen van Arabische, Perzische en Griekse invloeden hebben de Turken een heel andere cultuur gekregen, dan de Turken in centraal azië. Laatst gewijzigd door sinan123 : 21 december 2004 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() ik dacht dat rassen niet meer bestonden in onze multiculturele maatschappij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Nu ik toch al bekend heb, dat ik weinig over rassen weet,
Kan iemand mij uitleggen wie Dietsers zijn en waar Dietsland ligt(of moet liggen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heydrich niet meegerekend...
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |