Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 december 2004, 18:36   #21
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Efkes wat op een rijtje zetten:
- de extremisten, en die hebben voorzeker allen een dubbele nationaliteit, terug naar het land waarvan ze de nationaliteit bewaard hebben; ook andere landen doen dat, waarom hier niet?
- idem voor de misdadigers (niveau van misdaad te bepalen) met dubbele nationateit terug te zenden (tant pis als Onkeldingens een nieuwe medewerker moet zoeken voor haar kabinet);
- goede integratie van de anderen, door wat cursussen, en de originele nationaliteit afleggen zodat ze 100% belg zijn;
- immigratiestop en ook familiehereniging stoppen, tenzij speciale gevallen.

dat zal als gevolg hebben dat velen, zo'n 30%, zich snel zullen assimileren. en de overblijvenden zich ook meer geïntegreerd zullen voelen en alleen culturele en familiale banden met hun vroeger moederland overhouden, maar niet meer de administratieve banden. Het is niet verantwoord dat een grote bevolkingsgroep zich ook moet plooien tot wat ergens een koning zegt ten zuiden van de middellandse zee!

Er zijn niet veel andere mogelijkheden om dit land leefbaar te houden en de nieuwe belgen die echt als belg (of vlaming) willen leven te behandelen.
Akkoord.

En ook : een verbod op hoofddoeken + islamitische gebedsplaatsen.
Om het kaf van het koren te scheiden.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 18:46   #22
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
dat zal als gevolg hebben dat velen, zo'n 30%, zich snel zullen assimileren. en de overblijvenden zich ook meer geïntegreerd zullen voelen en alleen culturele en familiale banden met hun vroeger moederland overhouden, maar niet meer de administratieve banden. Het is niet verantwoord dat een grote bevolkingsgroep zich ook moet plooien tot wat ergens een koning zegt ten zuiden van de middellandse zee!

Er zijn niet veel andere mogelijkheden om dit land leefbaar te houden en de nieuwe belgen die echt als belg (of vlaming) willen leven te behandelen.
Je weet toch waarom radicaal er niets tegen heeft dat Turken en Marokanen hier zouden integreren...

Omdat volgens de racistische idelogie, noord-Afrikanen, van net hetzelfde Blanke ras zijn, als Vlamingen... Daarom heeft hij geen problemen met arabieren, hij heeft daarentegen wel een probleem met Joden en zwart-Afrikanen...

Bah

Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 21 december 2004 om 18:47.
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 18:50   #23
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Akkoord.

En ook : een verbod op hoofddoeken + islamitische gebedsplaatsen.
Om het kaf van het koren te scheiden.
Als ze dat zouden doen, dan moeten voor mij ook alle krijsbeelde en kerken en kathedralen verboden worden... Geen discrimanatie!

(Alleen vrees ik dat dat ik het niet zo radicaal zie, godsdiensten (en religieuze extremismen) moet je bestrijden vanuit hun oorzaken , niet door de symptomen te onderdrukken!)
Oud 21 december 2004, 19:30   #24
R. Heydrich
Banneling

R. Heydrich's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de islam met haar moskeeën, hoofddoeken, ... is inderdaad geen plaats in Europa, ook niet op de Balkan.

Het is helaas zo dat er nu al 400.000 Marokkanen en Turken alleen in Vlaanderen aanwezig zijn. Men kan de islam bestrijden en een deel van hen zal terugkeren. Maar het grootste deel zal blijven. Als het probleem tot haar ware proporties herleid is, zullen we er wel beter raad mee weten.
Niemand moet blijven. Onze contreien moeten terug in handen komen van de blanke vlamingen. De marokkaanse en Turkse mensen moeten op termijn terugkeren naar hun oorspronkelijke heimat..nml. marokko waar zij de beste opleiding hebben genoten om hun volksgenoten en terug bovenop te helpen. Hetzelfde geldt voor de Joden, Aziaten en Negervolkeren.
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 19:32   #25
R. Heydrich
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Je weet toch waarom radicaal er niets tegen heeft dat Turken en Marokanen hier zouden integreren...

Omdat volgens de racistische idelogie, noord-Afrikanen, van net hetzelfde Blanke ras zijn, als Vlamingen... Daarom heeft hij geen problemen met arabieren, hij heeft daarentegen wel een probleem met Joden en zwart-Afrikanen...

Bah
Arabieren behoren niet tot het Blanke ras. Dit is een fabel die door links en de zionisten de wereld is ingestuurd omdat Hitler ten tijde van de oorlog enkele islamietische SS-divisies in Bosnië heeft gehad.

Laatst gewijzigd door R. Heydrich : 21 december 2004 om 19:33.
Oud 21 december 2004, 19:42   #26
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Heydrich
Arabieren behoren niet tot het Blanke ras. Dit is een fabel die door links en de zionisten de wereld is ingestuurd omdat Hitler ten tijde van de oorlog enkele islamietische SS-divisies in Bosnië heeft gehad.
onzin, Bosniërs zijn ontegensprekelijk blanken en Europeanen en geen Arabieren, er is geen enkel uiterlijk verschil tussen katholieke Kroaten en islamitische Bosniërs. De oorspronkelijke Arabieren zijn duidelijk blanken, zoals je nu nog kunt zien aan de Libanezen en ook veel Syriërs, Palestijnen, Algerijnen, zelfs sommige Egyptenaren wel is er veel vermening geweest met zwarte slaven, vooral in Arabië, Irak, Egypte, Marokko, Jemen, etc..
Wat is trouwens de definitie van "blank zijn"? Veel Turken in West-Turkije zijn blanker dan de gemiddelde Belg, terwijl typisch Europese volkeren als Hongaren en Finnen een Aziatische oorsprong hebben. Russen zijn zonder twijfel blank, terwijl ze toch ook een opmerkelijk aantal aziatische genen bezitten.

Laatst gewijzigd door tomm : 21 december 2004 om 19:46.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 19:44   #27
R. Heydrich
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
onzin, Bosniërs zijn ontegensprekelijk blanken en Europeanen en geen Arabieren, er is geen enkel uiterlijk verschil tussen katholieke Kroaten en islamitische Bosniërs. De oorspronkelijke Arabieren zijn duidelijk blanken, zoals je nu nog kunt zien aan de Libanezen en ook veel Syriërs, Palestijnen, Algerijnen, zelfs sommige Egyptenaren wel is er veel vermening geweest met zwarte slaven, vooral in Arabië, Irak, Egypte, Marokko, Jemen, etc..
Ik zei dat "Arabieren" volgens Mein-Kampf toch niet tot het Blanke ras behoren. Arabieren zijn immers semieten commie-tommeke.
Oud 21 december 2004, 19:48   #28
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Heydrich
Ik zei dat "Arabieren" volgens Mein-Kampf toch niet tot het Blanke ras behoren. Arabieren zijn immers semieten commie-tommeke.
Bosniërs zijn geen semieten. Volgens de "mein kampf" theorie behoren Joden dus niet tot het blanke ras maar Indiërs en IraniËrs wel, dat zijn immers Ariërs.
What a bunch of shit...
Oud 21 december 2004, 20:04   #29
sinan123
Banneling

Standaard

Mein Kampf is bullshit
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 20:08   #30
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Radicaal en zijn vrienden hebben daar interessante theoriën over. Ik laat je even lezen wat zijn nazi-genoot Guderian hierover neerpende. Lees en geniet mee, ik heb goed gelachen:
Hopelijk begrijpen jullie dat ik die Rassen-theorie dingen bull shit vind.
Maar ik dacht germanen en Fransen een ander volk waren.
Frans, Italiaans, Spaans zijn aan elkaar verwant.
Engels, Duits, Nederlands ook,
maar misschien moet ik mijn conclusie niet alleen trekken op grond van taal.
Oud 21 december 2004, 20:14   #31
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

allons enfants de la patrie... le jour de gloire est arrivé !!

guynokkio in 't frans parlement...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 20:32   #32
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Hopelijk begrijpen jullie dat ik die Rassen-theorie dingen bull shit vind.
Maar ik dacht germanen en Fransen een ander volk waren.
Frans, Italiaans, Spaans zijn aan elkaar verwant.
Engels, Duits, Nederlands ook,
maar misschien moet ik mijn conclusie niet alleen trekken op grond van taal.
Fransen zijn een mengeling van Latijnse, Keltische en germaanse cultuur.
Enkel je conclusies trekken op basis van taal is stom, de Turken in Kirgizistan of Kasakhstan hebben nul de botten gemeen met de Turken in Turkije. In een Turks tv-programma werden Kirgizische "Turkse broeders" uitgenodigd en werden de 2 culturen op een ludieke wijze met elkaar vergeleken, dan bleek wel dat beide culturen weinig tot niets gemeen hadden.
Oud 21 december 2004, 20:42   #33
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

zit er aan te komen in Schaarbeek, Sint-Joost-ten Node, Molenbeek... bij gebrek aan belgen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 21 december 2004, 20:46   #34
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Enkel je conclusies trekken op basis van taal is stom
Sorry, maar als Nederlander heb ik niet veel verstand van de wereld-Rassen, eigenlijk boeit het mij niet echt.

Over de Turken,
De Turken in Turkije kwamen oorspronkelijk uit Centraal Azië,
na eeuwen van Arabische, Perzische en Griekse invloeden hebben de Turken een heel andere cultuur gekregen, dan de Turken in centraal azië.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 21 december 2004 om 20:46.
Oud 21 december 2004, 21:20   #35
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de islam met haar moskeeën, hoofddoeken, ... is inderdaad geen plaats in Europa, ook niet op de Balkan.

Het is helaas zo dat er nu al 400.000 Marokkanen en Turken alleen in Vlaanderen aanwezig zijn. Men kan de islam bestrijden en een deel van hen zal terugkeren. Maar het grootste deel zal blijven. Als het probleem tot haar ware proporties herleid is, zullen we er wel beter raad mee weten.
400 000?
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 21:23   #36
maarte
Minister-President

Standaard

ik dacht dat rassen niet meer bestonden in onze multiculturele maatschappij?
Oud 21 december 2004, 21:30   #37
sinan123
Banneling

Standaard

Nu ik toch al bekend heb, dat ik weinig over rassen weet,
Kan iemand mij uitleggen wie Dietsers zijn en waar Dietsland ligt(of moet liggen).
Oud 21 december 2004, 21:34   #38
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
ik dacht dat rassen niet meer bestonden in onze multiculturele maatschappij?
in de vorige post ging het over nationaliteiten !! 8) links en blind ?
Oud 21 december 2004, 21:36   #39
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

heydrich niet meegerekend...
Oud 21 december 2004, 21:44   #40
maarte
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
in de vorige post ging het over nationaliteiten !! 8) links en blind ?
Ik had het over iedereen die te pas en te onpas het(zeer verouderde) woord ras in de mond neemt!! extreme Rakkers allen even dom?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be