Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2022, 08:44   #21
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Denk je echt dat het een toeval is dat de initialen van Jurgen Conings J.C. zijn?

Hij is opnieuw gestorven voor onze zonden.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2022, 10:23   #22
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dat maakten de anti-vaxxers ervan natuurlijk.
Dat terwijl zij doodsimpel moesten leven met de consequenties van hun persoonlijke keuze...en daarin faalden.

De mensen die loeide en hinnikte over covid-fascisme, hadden in volle bewustzijn en in volle kennis van de consequenties een keuze gemaakt...maar konden die gevolgen van hun (volgens mij idioot domme) keuze niet aanvaarden.
Ach dat onvermogen heeft een tweetal jaar hilarische forummoment opgeleverd. Onbetaalbaar amusement.
Maffia style... onze bescherming aanvaarden of mot krijgen... hey, uw keuze hé dus take it like a man and shut the F# up !

Maar och er is altijd de zalige gedachte dat hun keuze er zal voor zorgen dat eens ze covid oplopen ze zullen afzien, sterven en nog meer afzien in de meest mogelijk gruwelijke denkbare wijze voor de rest van hun leven ! Toch ?

Heil het "vaccin", heil onze redder Broeckmans, en heil aan de heilige 5-vuldigheid !

Altijd lachen met de extremisten

Laatst gewijzigd door StV : 10 juni 2022 om 10:26.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2022, 10:59   #23
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
moeten mee lachen?? Als ge ziet hoe gemakkelijk de propaganda werd omarmd, hoe fanatiek de propaganda werd verdedigd en de "consequenties van de vrije keuze" werden gejustifieerd voor een fictief, onrealistisch en wetenschappelijk gewoon fout "doel" (en dat was al geweten van bij de start van de vaccinatiecampagne), dan vind ik dat niet om te lachen. Eerder om schrik van te krijgen. Pandora's box is geopend: nu was de uitkomst van dat recht op "vrije keuze" sociale isolatie, wie zegt dat de volgende keer het daarbij stopt? Want het doel heiligt de middelen, toch?

het fenomeen is te vergelijken met religieus fanatisme.
Ik vind de irrationaliteit van de tegenbeweging anders evengoed zorgwekkend. Als ge ziet hoe bvb. Annemans is afgegleden van poging tot genuanceerdheid over proportionaliteit tot full-blown tinfoil, dat is toch ook iets waar ik met grote ogen naar kijk. Natuurlijk er zijn veel fouten gemaakt door de overheid; experten hebben fouten gemaakt en geven die niet toe. Dat is kwalijk. Een “post-mortem” die alles eens evalueert is op zijn plaats. Maar, nogmaals, de fenomenen als een Willen Engel vind ik toch nog een paar graden erger…
Oud 10 juni 2022, 11:24   #24
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ik vind de irrationaliteit van de tegenbeweging anders evengoed zorgwekkend. Als ge ziet hoe bvb. Annemans is afgegleden van poging tot genuanceerdheid over proportionaliteit tot full-blown tinfoil, dat is toch ook iets waar ik met grote ogen naar kijk. Natuurlijk er zijn veel fouten gemaakt door de overheid; experten hebben fouten gemaakt en geven die niet toe. Dat is kwalijk. Een “post-mortem” die alles eens evalueert is op zijn plaats. Maar, nogmaals, de fenomenen als een Willen Engel vind ik toch nog een paar graden erger…
ik heb er even aan getwijfeld of beide uiteinden van het spectrum zou vermelden, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Omdat de impact van de alu-hoedjes in het niets verbleken tov de "experten-" en staatspropaganda. Het enige dat zo"n idioot als Engel deed was munitie geven aan de propagandisten, zodat ze de terecht geformuleerde kritiek op die staatspropaganda op dezelfde hoop konden vegen als de onzin die een nuttige idioot als Engel uitspuwde, en gewoon negeren. Maar de maatschappelijke impact van zijn (en soortgelijke) zever was nihil. In tegenstelling tot de staatspropaganda.

Wat Annemans betreft (en Sam Brokken ook trouwens). Hun initiele kritiek tov de propaganda van de experten was terecht. Waarna beiden zeer snel kaltgestellt werden. De frustratie die daarop volgde resulteerde jammer genoeg in het afglijden naar meer, euh, problematische standpunten. Ik kan dat begrijpen, maar keur zo iets wel af. Dan was iemand als Tijl De Bie standvastiger in zijn kritiek.
Oud 10 juni 2022, 12:54   #25
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
ik heb er even aan getwijfeld of beide uiteinden van het spectrum zou vermelden, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Omdat de impact van de alu-hoedjes in het niets verbleken tov de "experten-" en staatspropaganda. Het enige dat zo"n idioot als Engel deed was munitie geven aan de propagandisten, zodat ze de terecht geformuleerde kritiek op die staatspropaganda op dezelfde hoop konden vegen als de onzin die een nuttige idioot als Engel uitspuwde, en gewoon negeren. Maar de maatschappelijke impact van zijn (en soortgelijke) zever was nihil. In tegenstelling tot de staatspropaganda.

Wat Annemans betreft (en Sam Brokken ook trouwens). Hun initiele kritiek tov de propaganda van de experten was terecht. Waarna beiden zeer snel kaltgestellt werden. De frustratie die daarop volgde resulteerde jammer genoeg in het afglijden naar meer, euh, problematische standpunten. Ik kan dat begrijpen, maar keur zo iets wel af. Dan was iemand als Tijl De Bie standvastiger in zijn kritiek.
Want plots zijn "jullie" verheven tot grotere experts dan betreffende om deze uitspraak te kunnen maken ?
Persoonlijk heb ik nog geen standpunt gehoord van één der beide wetenschappers waarbij zij in het "alu-hoedjes hokje" geplaatst zouden kunnen worden.

Het fenomeen "Engel" is eerder een roep om het verkrachten van de grondrechten en het ontbreken van rechtschapenheid m.b.t. alle verkondigde leugens denk ik (en de meeste leugens zijn ondertussen dik aangetoond )

Laatst gewijzigd door StV : 10 juni 2022 om 12:59.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2022, 13:09   #26
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Fair enough. Ik zou de maatschappelijke impact van een Engel toch niet als “nihil” parkeren.

Helemaal akkoord over Tijl de Bie overigens.
Oud 10 juni 2022, 13:23   #27
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit.

Citaat:
Inderdaad. En dat was dan weer water op de molen van de staatspropagandisten.

Maar het afglijden naar extremisme was ook zichtbaar bij staatspropagandisten he. Van een wat voorbarige wetenschappelijke gok naar het totaal ontkennen van overduidelijke resultaten die de gok tegenspraken zijn er vele geweten, Van Damme op kop.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2022, 13:24   #28
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fair enough. Ik zou de maatschappelijke impact van een Engel toch niet als “nihil” parkeren.
Hoeveel mensen-levensjaren heeft hij dwangmatig verknoeid van anderen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2022, 20:37   #29
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

We zijn twee jaar als beesten behandeld geweest.
Muilkorven, apartheid, aan leibanden en ketens in omheinde uitloopzones, uiteengejaagd, in isolatie opgesloten, gerantsoeneerd en geruineerd.
Er waren er die gromden, er waren er die keften, er waren zombies en er waren er die aan het gat van hun nazi's lekten.
Dat laatste is nog het strafst van alle, 2 jaar in de bruine smerige stront van de nazi's spartelen en nog deraan zitten lekken ook. Daar moet je geen vijs vast meer voor hebben toch? Ze kregen een plets op hun kop, een stamp in hun gat, en werden bepist. Hun nazi gooit een stok weg en ze spurten er nog achter om die braaf terug te brengen en de baas zijn vinger te lekken. Hoe laf kun je zijn ??
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2022, 20:43   #30
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Denk je echt dat het een toeval is dat de initialen van Jurgen Conings J.C. zijn?

Hij is opnieuw gestorven voor onze zonden.
11 miljoen honden en maar één rottweiler.

Oh Superman where are you now
When everything's gone wrong somehow
The men of steel, the men of power
Are losing control by the hour.

NOT.

The Land of Losers.
Oud 10 juni 2022, 20:54   #31
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
We zijn twee jaar als beesten behandeld geweest.
Muilkorven, apartheid, aan leibanden en ketens in omheinde uitloopzones, uiteengejaagd, in isolatie opgesloten, gerantsoeneerd en geruineerd.
Er waren er die gromden, er waren er die keften, er waren zombies en er waren er die aan het gat van hun nazi's lekten.
Dat laatste is nog het strafst van alle, 2 jaar in de bruine smerige stront van de nazi's spartelen en nog deraan zitten lekken ook. Daar moet je geen vijs vast meer voor hebben toch? Ze kregen een plets op hun kop, een stamp in hun gat, en werden bepist. Hun nazi gooit een stok weg en ze spurten er nog achter om die braaf terug te brengen en de baas zijn vinger te lekken. Hoe laf kun je zijn ??
"If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever."
~Orwell

Want de waanzin is nog niet voorbij.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2022, 21:15   #32
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
"If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever."
~Orwell

Want de waanzin is nog niet voorbij.
Ik zie de voorbije 2 jaren als het zwarte iridiumlaagje net onder de laag met grote beenderen.
Oud 10 juni 2022, 21:16   #33
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Hoeveel afzeikddraadjes op corona volgen er nog.
Moet daar telkens op worden gereageerd.
En je blijft ze opzoeken en lezen... Maar omdat jij het bent, ben je vrijgesteld van reactie.
Oud 11 juni 2022, 06:24   #34
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Experten die zichzelf tegenspreken zijn op het domein van hun expertise even gewone mensen als leugenaars.

De "Maatregelen" van de Nazi's hebben voor een zodanige zwijnerij gezorgd dat er zelfs al ziekten uit onze apentijd zijn teruggekomen.

Dat was waarom ik naar de clip van Genesis refereerde.

There's too many men, too many people
Making too many problems
And there's not much love to go around
Can't you see this is the land of confusion?

This is the world we live in
And these are the hands we're given
Use them and let's start trying
To make it a place worth living in

Oh, Superman, where are you now?
When every thing's gone wrong somehow?
Men of steel, these men of power
I'm losing control by the hour

Vladimir, de Nazi's tegen Vladimir, er zijn teveel mensen die teveel problemen maken.
Jesus Christ, en 2020 jaar later Jurgen Conings, trachtten Liefde terug te brengen en werden beiden gekruisigd.

Voor diegenen die de afleveringen misten: DE WERELD IS OM ZEEP.
Oud 11 juni 2022, 10:38   #35
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
2 jaar lang hebben de nazi's er een bruine smerige boel van gemaakt.

Ik herinner me nog dag 1, een laatste werkdag van de week.
Ik vroeg in namiddag 15:00 onze here tijd, hoera, weekend, en naar Aldi om eten te kopen voor weekend en maandag.
4 uur later, was ik daar nog aan bezig.
Schappen leeggeroofd, dozen kapotgescheurd in de rekken, bergen dozen buiten aan de ingang, overal gebroken flessenglas, klanten die je bekeken alsof je Vladimir noemde en de kassiersters die eruit zagen als punkers.
Dat was de dag na de speech van de Rijkskanselier, die ik mooi had gemist.
Dan maandenlang, parkings van supermarkten vol met vies kijkende verspreide wachtende mensen, met norse nazi's voor de schuifdeuren, dwingende klanten tot winkelkar pakken.
Kort later, de vuilbak(ken) aan de schuifdeuren vol met papieren zakdoekskes, en errond op hopen omhoog ertegen. Omdat de handvaten moesten ontsmet worden.
En dan de klanten ook met mondvodden. Winkel inkommen, parkings, pleinen, straten, tot landwegskes tussen gemeenten, overal mondvodden mondvodden en mondvodden, in alle soorten geuren en kleuren, de hele goegemeente en stad leek wel een sluikstort. Overal papieren geplakt achter de vensters en houten en metalen plakkaten met de Richtlijnen van de Nazi's.
Bushalte hokjes die oogden als de vuilbak ernaast.
In veel winkels alles op andere plaatsen gesmeten, rekken met gordijnen over wegens verboten te verkopen, kassa's die op cockpits en biechtstoelen begonnen te lijken, kortom DE WAANZIN, 2 jaar lang.
Nu, eindelijk, begint de wereld terug te ogen zoals ze was.
Je ziet nog mondvodden liggen hier en daar, maar niet meer meer dan de lege zakskes chips die er altijd liggen.
Het is rond lantaarnpalen weer klaar en duidelijk zoals voorheen. Mensen kunnen zich er weer verzamelen om zich te vergapen aan festiviteiten.
De bruine smerige boel is WEG.
Nog hier en daar aan een lantaarnpaal een opknapwerkje en alles is weer zoals het was.
HOUDEN ZO!
Uw optimistisch karakter is echt een pleister op de wonde...
PS. Die chipszakjes en flessen en plastic bekers liggen er nog altijd als het koers of voetbal geweest is hoor.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2022, 12:22   #36
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Uw optimistisch karakter is echt een pleister op de wonde...
Ik ben actief optimist.
Ik wèrk aan verbeteren van mijn levenssituatie, en bij dat laatste zie ik vrijheid als primordinaal.
Er zijn ook passieve optimisten. Die doen niks. Die wensen. Die hopen. Fingers crossed. Dat is het gemakkelijkst. Dat kan iedereen. Echter, wat iedereen kan, loont, in elke meetgrootheid, minst.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
PS. Die chipszakjes en flessen en plastic bekers liggen er nog altijd als het koers of voetbal geweest is hoor.
Ja.
Ik beweerde toch nergens van niet?
Dat was net wat ik zei: evenveel als vroeger.
Koers en voetbal hebben me nooit geinteresseerd. Ook het gebeuren errond, voor een aantal de feitelijke interesse, heeft me nooit geinteresseerd.
Ik heb er ook nooit last door gehad.
De chipszakskes en flessen en plastiek bekers bezorgden me geen last.
De dwingelandij en de vuile troep die de nazi's veroorzaakten deden dat wèl.
Ik had voor 2020 nooit een winkelkar aangeraakt. Nooit nodig gehad. De winkelkarrendwang van de Nazi's maakten dat ik ze moest pakken, en de andere vuile troep passeren.

Ik was zonder het te beseffen de vuile troep gewend geraakt.
Het sluipend gif van dat Nieuwe Normaal dat de Nazi's in de zomer van 2020 propagandeerden.
Er is nu enige tijd gepasseerd dat de laatste klooierijen stopten.
En de wereld ziet er terug wat proper uit.
Enkele dagen terug besefte ik dat plots.
Vandaar dit onderwerp.

En wat ik hier net typte, ook waarom Land of confusion mij aansprak.

This is the world we live in
And these are the hands we're given
Use them and let's start trying
To make it a place worth living in

Dat is wat nodig is om Nazi's weg te krijgen he.
Nazi's verdwijnen niet met denken alleen.
Dat ze er geraakt zijn, bewijst dat.
Je moet de handen gebruiken.
Sollicitatie.
Wil je je handen vuil maken?
Ja.
Aangeworven.
Rara hoe komt dat?

Zie je mijn avatar?
Dat is het "zevengesternte".
De "Plejaden".
Ik zie ze als symbolen van wat mensen moeten zijn om tot een samenleving te komen en alzo van grotten naar kastelen te kunnen verhuizen: sterren.
De Nazi's willen in onze kastelen wonen en ons laten verrotten.
Er zijn daar 2 mogelijke houdingen tegenover.
1) Je collaboreert en bent hun slaafje en maagd van dienst.
2) Je verzet je met alle middelen en verovert je kasteel terug.

Laatst gewijzigd door Erw : 11 juni 2022 om 12:37.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be