![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Maar och er is altijd de zalige gedachte dat hun keuze er zal voor zorgen dat eens ze covid oplopen ze zullen afzien, sterven en nog meer afzien in de meest mogelijk gruwelijke denkbare wijze voor de rest van hun leven ! Toch ? ![]() ![]() Heil het "vaccin", heil onze redder Broeckmans, en heil aan de heilige 5-vuldigheid ! ![]() Altijd lachen met de extremisten ![]() Laatst gewijzigd door StV : 10 juni 2022 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat Annemans betreft (en Sam Brokken ook trouwens). Hun initiele kritiek tov de propaganda van de experten was terecht. Waarna beiden zeer snel kaltgestellt werden. De frustratie die daarop volgde resulteerde jammer genoeg in het afglijden naar meer, euh, problematische standpunten. Ik kan dat begrijpen, maar keur zo iets wel af. Dan was iemand als Tijl De Bie standvastiger in zijn kritiek.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik nog geen standpunt gehoord van één der beide wetenschappers waarbij zij in het "alu-hoedjes hokje" geplaatst zouden kunnen worden. Het fenomeen "Engel" is eerder een roep om het verkrachten van de grondrechten en het ontbreken van rechtschapenheid m.b.t. alle verkondigde leugens denk ik (en de meeste leugens zijn ondertussen dik aangetoond ) Laatst gewijzigd door StV : 10 juni 2022 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Helemaal akkoord over Tijl de Bie overigens.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het afglijden naar extremisme was ook zichtbaar bij staatspropagandisten he. Van een wat voorbarige wetenschappelijke gok naar het totaal ontkennen van overduidelijke resultaten die de gok tegenspraken zijn er vele geweten, Van Damme op kop. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn twee jaar als beesten behandeld geweest.
Muilkorven, apartheid, aan leibanden en ketens in omheinde uitloopzones, uiteengejaagd, in isolatie opgesloten, gerantsoeneerd en geruineerd. Er waren er die gromden, er waren er die keften, er waren zombies en er waren er die aan het gat van hun nazi's lekten. Dat laatste is nog het strafst van alle, 2 jaar in de bruine smerige stront van de nazi's spartelen en nog deraan zitten lekken ook. Daar moet je geen vijs vast meer voor hebben toch? Ze kregen een plets op hun kop, een stamp in hun gat, en werden bepist. Hun nazi gooit een stok weg en ze spurten er nog achter om die braaf terug te brengen en de baas zijn vinger te lekken. Hoe laf kun je zijn ?? ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh Superman where are you now When everything's gone wrong somehow The men of steel, the men of power Are losing control by the hour. NOT. The Land of Losers.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
~Orwell Want de waanzin is nog niet voorbij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie de voorbije 2 jaren als het zwarte iridiumlaagje net onder de laag met grote beenderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En je blijft ze opzoeken en lezen... Maar omdat jij het bent, ben je vrijgesteld van reactie.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "Maatregelen" van de Nazi's hebben voor een zodanige zwijnerij gezorgd dat er zelfs al ziekten uit onze apentijd zijn teruggekomen. Dat was waarom ik naar de clip van Genesis refereerde. There's too many men, too many people Making too many problems And there's not much love to go around Can't you see this is the land of confusion? This is the world we live in And these are the hands we're given Use them and let's start trying To make it a place worth living in Oh, Superman, where are you now? When every thing's gone wrong somehow? Men of steel, these men of power I'm losing control by the hour Vladimir, de Nazi's tegen Vladimir, er zijn teveel mensen die teveel problemen maken. Jesus Christ, en 2020 jaar later Jurgen Conings, trachtten Liefde terug te brengen en werden beiden gekruisigd. Voor diegenen die de afleveringen misten: DE WERELD IS OM ZEEP. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS. Die chipszakjes en flessen en plastic bekers liggen er nog altijd als het koers of voetbal geweest is hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wèrk aan verbeteren van mijn levenssituatie, en bij dat laatste zie ik vrijheid als primordinaal. Er zijn ook passieve optimisten. Die doen niks. Die wensen. Die hopen. Fingers crossed. Dat is het gemakkelijkst. Dat kan iedereen. Echter, wat iedereen kan, loont, in elke meetgrootheid, minst. Citaat:
Ik beweerde toch nergens van niet? Dat was net wat ik zei: evenveel als vroeger. Koers en voetbal hebben me nooit geinteresseerd. Ook het gebeuren errond, voor een aantal de feitelijke interesse, heeft me nooit geinteresseerd. Ik heb er ook nooit last door gehad. De chipszakskes en flessen en plastiek bekers bezorgden me geen last. De dwingelandij en de vuile troep die de nazi's veroorzaakten deden dat wèl. Ik had voor 2020 nooit een winkelkar aangeraakt. Nooit nodig gehad. De winkelkarrendwang van de Nazi's maakten dat ik ze moest pakken, en de andere vuile troep passeren. Ik was zonder het te beseffen de vuile troep gewend geraakt. Het sluipend gif van dat Nieuwe Normaal dat de Nazi's in de zomer van 2020 propagandeerden. Er is nu enige tijd gepasseerd dat de laatste klooierijen stopten. En de wereld ziet er terug wat proper uit. Enkele dagen terug besefte ik dat plots. Vandaar dit onderwerp. En wat ik hier net typte, ook waarom Land of confusion mij aansprak. This is the world we live in And these are the hands we're given Use them and let's start trying To make it a place worth living in Dat is wat nodig is om Nazi's weg te krijgen he. Nazi's verdwijnen niet met denken alleen. Dat ze er geraakt zijn, bewijst dat. Je moet de handen gebruiken. Sollicitatie. Wil je je handen vuil maken? Ja. Aangeworven. Rara hoe komt dat? Zie je mijn avatar? Dat is het "zevengesternte". De "Plejaden". Ik zie ze als symbolen van wat mensen moeten zijn om tot een samenleving te komen en alzo van grotten naar kastelen te kunnen verhuizen: sterren. De Nazi's willen in onze kastelen wonen en ons laten verrotten. Er zijn daar 2 mogelijke houdingen tegenover. 1) Je collaboreert en bent hun slaafje en maagd van dienst. 2) Je verzet je met alle middelen en verovert je kasteel terug.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 11 juni 2022 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |