![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Had niets meer met democratie te maken. Voor 100% de keuze van het volk negeren de partij particratie dictatoriaal verderzetten. In dit sjoemel merk België heeft men echt geen Poetin nodig om de federale naar hun hand te zetten en de bevolking te negeren met verkiezing sjoemel. Het enige waar ze mee overeen komen is even dictatoriaal: dat ze zullen blijven zitten in de federale tot aan de volgende verkiezing. Om dan waarschijnlijk weer een staatsgreep te plegen ![]() Ooooch wat ben ik jaloers op het Zwitserse Politiek democratische systeem.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 11 juni 2022 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zo?
CD&V en OVLD stelden zich voorheen centrumrechts op. Laatst gewijzigd door reservespeler : 12 juni 2022 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die geen Blok sympathisant is weet dat het in België dan over het VB gaat.
De Blokkers ontkennen uiteraard het licht van de zon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen dat centrum-rechtse spectrum is het grootste verschil dat O-VLD maatschappelijk progressief is en CD&V en N-VA paaps-conservatief als anti abortus partijen en tegenstanders van pro-choice. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk zonlicht ?? Kom nog eens terug als ge eindelijk kunt vertellen wat er zoal "xtreem-rechts" is aan het Vlaams Belang.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Ja dat is zo' Citaat:
'uw pensioen zit in de pocket van mohammed' zijn géén linkse thema's. Het 70 puntenplan is een extreem-rechts & racistisch manifest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel en alleen in uw eigen leefwereld. Géén linkse thema's ?? Het is geen toeval dat veel Vlaams Belang-kiezers gewezen "sos-kiezers" zijn.
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maak dat eens concreet aan de hand van hun acties in respectievelijk de Vlaamse, federale en Europese parlementen. Dus niet hun gelul in het ijle of zogenaamde programmapunten want praatjes vullen geen gaatjes. In hun meer dan veertigjarig bestaan moeten ze toch al een sociaal palmares hebben die Karl Marx zou doen verbleken.