![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk volgens de Westerse psychologie kan een mens niet gelukkig zijn. Alleen als ie terugvalt naar het dierlijke. Kijk naar de beesten, die zijn gelukkig maar niet bewust. Een beest is er zich niet bewust van of kan erover reflecteren.
Het enige wat we kunnen doen is je "normaal" maken. Je bent aangepast. Gelukzaligheid komt er nooit aan te pas. Dan zeggen ze dat die allemaal achterhaald zijn. Freud e.d. Of men neemt een pilletje dat de subtielere, geraffineerde lagen wegvallen en terugvalt naar het dierlijke. De "geest" op zich is dus eigenlijk alleen maar een doos waar je van alles inpropt. Dat is het Westerse gedachtegoed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die geen tiental euro’s parkeergeld willen betalen, en dan had ik het nog niet over de medische complicaties van de bijkomende stress door files en parkeerplaats zoeken.
Tis toch woar zekers.
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat er mensen zijn die niet tegen de handel (hotels, winkels, restaurants andere 'verblijven') zijn en het dan maar toelaten. Omdat er op het net wel lijsten staan (van horen vertellen) waar men goed kan van aflezen waar men zijn/haar wagen 'gratis' kwijt kan in bepaalde straten. Dat is meestal voor de bewoners aldaar de eerste vraag die zij van de wildparkeerders te horen zullen krijgen: "Mag je hier gratis parkeren?" Er zijn plaatsen waar kasten staan waar je centjes moet insteken en er ook controle is. Tnx rain!!! ![]() Of zullen wij beginnen gillen zoals de NAZI's het ons een tijd geleden voorgedaan hebben: Ausländer raus!!!! Wat zij naast die gil hebben gedaan valt niet goed te keuren natuurlijk al is daar soms verschil van mening over. ![]() Ik begrijp de bewoners best in de zin van: wildparkeerders, dagjestoeristen smijten van alles over de mensen die er wonen hun hagen of in hun voortuintjes, mensen die dat regelmatig van een goede onderhoud weten te voorzien, die hagen en voortuintjes. (wat hen soms nog geld kost: tuinman)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2022 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is niet meer te doen met die ordeloze zwermen...
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Het coronavirus kan de hersenen binnensluipen via de neus
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2022 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mens functioneert in dat geval niet meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goe zot. Geef mij maar de luxe, het comfort en de airco van mijn Jag. Gratis parkeergelegenheid is er te over aan de kust als je weet waar te zoeken en je kan nog een paar honderd meter stappen.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat waren geen Brusselse jongeren maar witte nudisten. Er kreeg dan ook al snel ene een ferm pak slaag van een vrouw met gehoofddoekte zeden. Het moest eens omgekeerd zijn.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Hoe pesten we de burger vandaag...”
![]() |