![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat ze eens dringend werkloosheid in tijd laten stopzetten of gewoon pak minder geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo houdt de VDAB ook haar bestaansreden. Ik heb die cursus in mijn tijd ook eens twee of drie keer gaan volgen. Je maakt daar dan een CV op. Je stelt lastige vragen, zoals, wat schrijf ik in die open plekken toen ik in voorarrest zat, wat met de slechte rug enz? Men zegt dan dat je daar over moet liegen. Ik vroeg dan wanneer je tegen de potentiele werkgever mocht zeggen dat je vanwege de slechte rug het zware sleur en breekwerk niet aankan? Ze keken me verward aan en gaven geen duidelijk antwoord. Alleszins, uiteindelijk heb je dan een CV waar ook de VDAB trots op is. Tot de tweede keer dat je die cursus moet volgen, ik had mijn door de VDAB goedgekeurde CV's van vorige keer bij. Bleek dat die niet goed waren volgens de VDAB, ik moest nieuwe maken... De derde keer van hetzelfde laken een broek, toen bleken de tweede en door de VDAB goedgekeurde CV's weer niet goed. Ik moest nieuwe maken. Ik vroeg me dan wel eens af waarom dit nutteloze en dure circus nodig was.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 juli 2022 om 13:02. |
||
![]() |
![]() |