![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwelijk mannelijk neutraal 18 jaar 88 jaar? Welk land Ijsland, Malta, Cyprus? ![]() Zucht, en al de autotesters over gans de wereld meten die momentane real life uitstoot tijdens hun testomstandigheden, nog nooit praktijkmetingen REAL LIFE van ADAC gelezen? Moet ik ze alweer plakken? ADAC berekend zelfs de bron-tot-tank CO2 "voor Duitsland" IK PLAK het onderaan voor een BMW X5. Citaat:
Is het verbruik 20% hoger in real life is de CO2 20% hoger. Je snapt het nog altijd niet. Doe je het expres? ![]() Citaat:
° Als ze dat baseren op de flut-NEDC een groot vierkant te weinig ° Als ze dat baseren op de flut-WLTP een wat kleiner vierkant te weinig. ° Als ze dat baseren op de EPA zal het er niet veel naast zitten, gemiddeld hé. Een wagen op Alaska zal meer verbruiken als eentje in New-York. Blauw is van constructeur, zelfs de 2 normen, zwart is real life gemeten - ecotest - en omgerekend door ADAC, vaste formules. Wil je dat ik het nareken? lol Citaat:
Citaat:
NEDC = ~32 % te weinig WLTP = ~6,1% te weinig Laatst gewijzigd door Micele : 27 juni 2022 om 19:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan het alleen maar weten door daadwerkelijk te wegen.
Op een weegschaal.
![]() |
#23 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heb je toevallig een weegschaal die een duizendste gram kan wegen? ![]() Citaat:
Of zoek je zoiets? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 27 juni 2022 om 19:34. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zelfs expres. Maar da's eentje die perfect vlak moet staan, op een trilgedempte voet. Niet eentje waarmee je uitlaatgassen tijdens de ralley gaat meten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 juni 2022 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond het al zo raar dat mijn gevechtsrobots na 1 gevecht van 3 minuten niets meer deden. Bedankt om me dat duidelijk te maken na 22 jaar met dat probleem.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de grappige draadstarter had het over de gemiddelde UK-oldtimer die 1900 km per jaar rijdt. Die tankt dus pakweg 4 keer per jaar (rustig gereden). En hangt wslk elke 6 weken aan de druppellader (in de lange periodes dat de oldtimerclub niets onderneemt), ik neem aan dat de batterij meestal niet meer van de originele soort en type is, anders is het nog frequenter, zeker in de winter. Laatst gewijzigd door Micele : 27 juni 2022 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- 56"° Koppel je uitlaat op een vriesbox en dan weeg je het.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juni 2022 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |