![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op een ijsschots in antartica weken van hulp weg zou ik hem ook afknalen, alleen zou ik mij dan wel afvragen hoe we daar geraakt zijn. anyway , it ' s only a flesh wound blijf ik geweldig vinden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jood, en die gast heeft echt wel met den dolf gelachen amaai nog niet, Geniet : https://www.youtube.com/watch?v=HPXHRX8Q2hs En dat moet allemaal kunnen Rudy, gewoon leute maken. (Je moet natuurlijk ook de context achter het verhaal kennen van twee geldzuchtige brodway producers... (en dat zijn dikwijls, ... ja ... ) Brooks doet dus aan zelfrelativering. Nog eentje https://www.youtube.com/watch?v=LnF1OtP2Svk Deze keer over de inquisitie en iedereen wordt er weer eens stevig doorgesleurd. (uit History of the world) En we sluiten af met Blazing Saddles https://www.youtube.com/watch?v=IZT7xLjxuhs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het doet mij denken aan mijn afschuwelijk idiote leraar Nederlands die niet van de snuggerste was en niet begreep dat de leerlingen in de klas er wat boven zaten. Die vertelde altijd zulke ongelofelijk flauwe kinderachtige moppen dat ze niemand deden lachen want we hadden die al 10 keer gehoord in de kleuterklas of zo. Hij dacht dus dat wij de dwaze mop niet begrepen hadden, en hij legde ze uit aan het bord. TOEN lagen we natuurlijk allemaal plat van het lachen omdat hij zich zo idioot aanstelde, en was hij "tevreden" omdat hij dacht dat we zijn mop nu begrepen hadden... Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juli 2022 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die uit F.C. Kampioenen met dat misverstand.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon lachen uit beleefdheid, of omdat de rest van de klas lacht. Dat ik de magnesium uit het lokaal pikte om het op de speelplaats in de fik te steken vond ik grappiger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hadden ook zo ne chemie leeraar, maar die vertelde wel moppen om te lachen, humoristische vent. De die van biochemie was eigenlijk ook wel ne grappige maar dat was meer van die cynische zwarte humor, ik was ook wel den enige die daarmee kon lachen denk ik. |
|
![]() |
![]() |