![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die, uit alle mogelijke rassen, een pitbull of staffordshire kiest is waarschijnlijk het soort baasje dat niet geschikt is om een huisdier te houden (binnen een gebied waar andere mensen en dieren leven.)
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het was die baas zijn schuld, niet van de hond. Een volgzame, opgevoede hond met een baas als roedelleider zal nooit bijten, ongeacht het ras....zelfs hondenrassen die gekweekt worden als vechthonden kunnen, mits (her)opvoeding, perfect onder controle gehouden worden en als gehoorzame volgers geleerd worden om betrouwbare, kindvriendelijke huisdieren te zijn.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig dat ik geen huisdieren heb, maar mijn meesters dien.
Ooit werden katten aanbeden als goden, ze zijn dat niet vergeten. De enige reden waarom mensen mogen bestaan, is de aanwezigheid van duimen.
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het is fenomenale onzin te geloven dat u een hond kunt "opvoeden". U kunt een hond leren dat u de baas van zijn roedel bent. Maar dan nog gaat u alfa vrouwtjes en mannetjes hebben die uw gezag gaan in vraag stellen. Of u hebt dieren die vinden dat zijzelf of u in gevaar bent en gaan ingrijpen. Zelf zwaar "getemde" en "naar de klxten afgerichte" honden durven dan bijten. Of gewoon even het oerinstinct boven komen. Met dieren moet u steeds oppassen. Het is onverantwoord op de openbare weg waar mensen zijn uw hond(en) uit het oog te verliezen. U hebt niet veel ervaring met honden meen ik te kunnen afleiden uit uw reactie. Ervan uitgaan dat een dier niet bijt, is de eerste fout die mensen kunnen maken ivm dieren. Ik vertrouw mijn 2 Akita inu's blindelings, maar zal altijd mijn ogen open houden als mijn honden van mijn tuin af zijn.
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Ooit zwarte Shiba Inu gehad...vele kinderen (en volwassenen) vielen in katzwijm voor die hond. Ik heb heel veel onverantwoordelijke mensen erop moeten wijzen dat zij hun kinderen of zichzel moeten afleren naar een hond naar toe te vliegen, met de hand vooruit en er proberen aan te beginnen aaien. Allée...de honde leerde dat die dommeriken af door vervaarlijk te beginnen grommen en de tanden te laten zien. Gebeten heeft dat lieve, fantastische dier nooit.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal. Das een relatief begrip hé.
'k Voel mij normaal. Dat wilt niet zeggen dat een ander mij normaal vindt. Laatst gewijzigd door Rudy : 12 juli 2022 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb 12 jaar een Ierse setter gehad. Een prachtdier en zeer kindvriendelijk, maar zo koppig als een ezel. Met honden blijft het altijd opletten, onvoorspelbaar. Ik heb niet graag dat kinderen met een hond spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ziezo ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 12 juli 2022 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om hun drugs te beschermen, of omdat ze "vijanden" hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een Stafford.
https://www.demorgen.be/snelnieuws/p...eerd~b5f18767/ Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zijn loyaal, kindvriendelijk en beste waakhonden die er zijn .
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer eerst maar eens met ne scheper en verkloot het daar maar al niet mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor bepaalde rassen zou vrije handel daarin gewoon verboden moeten zijn.
Als ge al zo marginaal zijt dat ge uw eigen kinderen met veel moeite kunt opvoeden moet ge al zeker niet met honden beginnen , zeker niet met zo een killers. Die mogen braaf zijn, maar met x kilo bijtkracht zijn die veel te destructief wanneer het eens misloopt. Het resultaat hebben we weer eens mogen aanschouwen. Leg dat maar uit aan dat kind later waarom hij een arm en een been moet missen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() +1 voor de stafford. chihuahua’s zijn kut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongen van anderhalf dreigt arm en been te verliezen na aanval door hond in Ledegem Het ging om een Stafford van 4 jaar die op naam van de moeder van het kind stond. Bron: VRT NWS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() ja, ik denk dat die chihuahua's dat op één of andere manier uitlokken. Een tijdje geleden is er hier in de buurt ook een grote hond op chihuahua een gesprongen en heeft hem lustig gebeten, het chihuahua-bazinnetje heeft de grote hond er echt moeten aftrekken.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 5 januari 2023 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |