![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn te proper, meneer.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stijging is al goed zichtbaar voor de vaccinaties, dus dat kan het niet zijn. Psychische zaken ook niet vermoedelijk, dus de beste theorie is de overdreven hygiëne omdat suikerziekte een immuunziekte is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. overdreven hygiëne is inderdaad al langer een ziekte van het nieuwe puritanisme, met alle gevolgen vandien, maar het vaxxen zal ZEKER mensen "over de streep" van diabetes getrokken hebben.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu dat corona voorbij is horen we de wetenschap over dicht contact
https://www.hln.be/wetenschap-en-pla...-van~a45cf6f6/ zoenen: een boost voor je gezondheid Dat er veel bacteriën overgedragen worden bij een zoen, bevestigt Remco Kort. Hij is microbioloog aan de Vrije Universiteit Amsterdam en aan het wetenschapsmuseum Micropia in Artis. “Tijdens een tongzoen van 10 seconden wissel je zo’n 80 miljoen bacteriën uit met je partner.” Volgens Kort zorgt dit voor een boost van je immuunsysteem, omdat mensen het nodig hebben om te worden blootgesteld aan diverse bacteriën. “Een gepassioneerde kus zorgt niet alleen voor de uitwisseling van 80 miljoen bacteriën |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in België zien ze een stijging van type 1 diabetes sinds covid.
Ik vermoed dus sterk dat de overdreven hygiëne in die periode de oorzaak is, dan zouden we ook een stijging moeten zien bij allergieën maar daar heb ik niet direct iets over gevonden. https://www.hln.be/binnenland/meer-d...emie~a1223589/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diabetes van type 1 wordt veroorzaakt door het vernietigen door een auto immuun reactie, van de beta cellen van de pancreas, die normaal voor insuline productie zorgen. Diabetes van type 1 wordt meestal veroorzaakt door een infectie, een allergie .... als men daar een genetisch aanleg toe heeft. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 augustus 2023 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
--- We report a case of type 1 diabetes following COVID-19 RNA-based vaccine. She had no history of diabetes, but presented rapid-onset diabetic ketoacidosis with low HbA1c value and negative islet-related autoantibodies 10?days after the first dose of COVID-19 RNA-based vaccines. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/...researcher_app https://onlinelibrary.wiley.com/doi/...1111/jdi.13781 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is echt godgeklaagd met die overdreven hygiëne. Zelfs hier in België zijn er nog mensen die meer dan 1 keer douchen per week!
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |