![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spijt mij indien ik u gekwetst mocht hebben in uw gevoelig hartje. Maar ik kan de Russki bende die hun buurland zijn binnengerold moeilijk als “soldaten” bestempelen.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gekwetst? Neen bij lange niet. Ik vind het maar kinderachtig en onnozel om imaginaire figuurtjes te gebruiken. Russisch militair crapuul zou bv ook kunnen, niet?
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jazeker, Orks zijn imaginaire figuren uit een verhaal dat meesterlijk werd geschreven door een Britse professor, een zekere mijnheer Tolkien. Maar ik verzeker u dat het niet alleen kinderen waren die het boek “The Lord of the Rings” hebben gelezen. Idem voor wat de verfilming betreft.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik iets zeg, doe ik dat NA opzoeken, niet ervoor. Dat is omdat ik GEEN propagandist ben. Dus doe ik hier (nog eens) de moeite voor je: https://en.wikipedia.org/wiki/War_cr..._the_Wehrmacht Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar het is een hypocriet gedoe zolang de VS het strafhof niet erkent
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga mijn vrouw de keel oversnijden, dat is niet zo erg want er zijn anderen die dat ook doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elders las ik dat de niet-westerse landen, op initiatief van Rusland en China hun eigen internationaal strafhof zouden willen inrichten.
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ja dat krijgt ge ervan als de VS het hof niet erkent, dan doet iedereen maar op en dan is er eigenlijk niks.
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
https://thegrayzone.com/2022/07/30/z...ture-military/ (of het oekraïens bericht) https://focus.ua/uk/ukraine/521825-o...odu-eks-nardep
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Russen plegen geen oorlogsmisdaden
volgens Tomm en co is dat pure zelfverdediging ergens een verdrag uit 2014 en Oekraïne en rusland hoorden ooit samen. voila, uw rechtvaardiging om te plunderen, verkrachten, executeren en ziekenhuizen en scholen plat te gooien Vlaanderen en Oostenrijk waren ook ooit samen dus mag Wenen Antwerpen met de grond gelijk maken uit wettelijke zelfverdediging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oekraïense onmens veroordeeld tot 11j gevangenis en komt na het zitten van 7j vrij. Wat maakt Grayzone daarvan: Zelensky laat misdadiger vrij om mee te vechten in de oorlog. Ge zou Grayzone er bijna van verdenken een anti-Oekraïne bias te hebben... ![]() In Chrome kan je zo tekst instantaan vertalen naar Engels. Erg nuttig. ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat opzicht is deze invasie en de verrechtvaardiging die Erw eraan geeft van een cynisch soort humor.
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk kunnen beide kanten ons zoveel blaasjes wijsmaken als ze willen. De perceptie telt. Ik heb echter stellig de indruk dat de russen zich niet tot niets meer aantrekken van de westerse propaganda. Ik denk dat vele tot de meeste bruggen tussen "het westen" en "de rest" zo goed als totaal verbrand zijn.
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Ik neem aan dat in Oekraïne er ook wel iets zal bestaand als vervroegd vrijkomen. In België zit quasi niemand zijn volledige straf uit. Dat is niet abnormaal of zo.
Maar nee, het moet wel verdacht zijn he. ![]() Citaat:
Ik dacht dat het de feiten waren die tellen. Silly me! Ik heb stellig de indruk dat feiten u niks kunnen schelen, enkel perceptie. En dan vooral perceptie anti-Oekraïne.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 1 augustus 2022 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
En dan heb ik niets dan misprijzen voor zij die van zichzelf wél denken dat ze de exacte onverbloemde waarheid weten. 't Is daarom dat ik zeg dat voor zij die zich van de waarheid niets aantrekken, enkel de perceptie telt.
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Doe niet alsof ge "de waarheid" zoekt. ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Uiteraard, Voltian. Uiteraard. Intussen geven Algerije en Transnistrië aan zich te willen aligneren met het "niet-westen." Wat zijn dat toch idioten volgens onze eigenste Voltian, die het allemaal wéét. En dat wordt dan graag aangesproken met waarheidszoeker.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 1 augustus 2022 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Echt Gunter, minder drugs gebruiken
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Jij vindt dat "normaal" want "wij laten toch ook criminelen vervroegd vrij?" Marc Dutroux aan het kanon dan maar? DAT is uw waarheid. Pervers dat je je daar nog probeert uit te lullen.
![]() |