![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer dat geen regisseur de film 'Jan Pieterszoon Coen' aandurft. Zou ook meteen floppen en rellen veroorzaken.
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 3 augustus 2022 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marvel en DC comics fans zijn idd wel meer gewoon.
![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is momenteel veel te doen over Amazon prime's komende serie Rings of Power. In Tolkien's tweede era van Midden Aarde. 5 series waarvan de eerste al een half miljard gekost zou hebben. Eerste aflevering wordt getoond op 2 september.
Ik ben zelf grote fan van Tolkien's verhalen. Ik heb geen enkel abonnement op een streaming service. Een goeie Tolkien verfilming zou me kunnen doen twijfelen. Maar voor zover we kunnen oordelen van de teasers, fotos en interviews is het weer een totale farce. De naam van Tolkien wordt misbruikt om de woke boodschap -- vrouwen zijn sterke mannen, mannen zijn idioten, alles moet "divers" en "inclusief" zijn, -- te pushen. En dus schrijft Amazon hun eigen verhaal en massacreert de iconische figuren als Galadriël, Elrond of Celebrimbor. Er is dus een gigantische weerstand van de fans, die uiteraard voor alt-right racistisch en vanalles-foob worden uitgescholden door de pers die Amazon volgt. De duurste streaming serie tot nu. Benieuwd wat ervan zal worden. Wie Tolkien niet gelezen heeft zal het wel tof vinden. Het lijkt een nieuwe Xena-warrior princes serie te worden, waar Galadriël wordt gedegradeerd tot een zwaard-houwend manwijf. Wie van de boeken genoten heeft kan beter niet kijken denk ik.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn conclusie is: de films zijn beter dan de boeken.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 augustus 2022 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de films proberen zien, val altijd in slaap. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn ze dat waard?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amazon Prime net geen 3 euro per maand. Netflix is ergens tussen de 10 en de 20 afhankelijk van je abonnement. Veel content, veel goede eigen producties, ook veel Europese producties tegenwoordig van Lumiere oa en buitenlandse en ook Vlaamse hitseries. Apple+ zit ook iets rond de 10 in de maand maar dat ken ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik stel mij de vraag. Als amazon een dure, fantastische serie wil maken die de boodschap van diversiteit, inclusiviteit en andere hedendaagse woke thema's bevat: Waarom maken ze dan zelf geen verhaal, maar nemen de bestaande mythos van Tolkien en draaien het i helemaal in de vernieling. Is dat om kijkers te lokken via de naam ? Gezien de tegenstand van wie de naam kent wordt dat een flop. Of wil men de bestaande mythos uitvegen voor de komende generaties ? Tenminste 1 van de actrices gaf zoveel weer in een interview. Iets in de aard van "Dit is de Tolkien die mijn kinderen zullen kennen." Vroeger verbrandde men boeken, nu maakt men een TV serie met dezelfde titel die i de "gewenste" agenda toont.
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de generatie die nu geboren wordt behoort de Waals-Brusselse federatie tot de dagelijkse realiteit, ze hebben geen wereld gekend zonder die 'federatie'. Het gegeven is veel breder en effectiever dan men denkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toen ik tiener was kon ik The Hobbit en The Fellowship uitlezen. The Two Towers heb ik nooit uitgekregen.
Laatst gewijzigd door Weyland : 3 augustus 2022 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vreemd dat men ervan uitgaat dat de kijkers uit de "community" niet voldoende in aantal zullen zijn om van de film een commercieel succes te maken. De echte "Batman"fan weten wel beter wat ze willen zien en wat niet! In feite laat me heel dat gedoe koud want ikzelf ben noch in de eerste nog in de andere opvolgers geïnteresseerd. Wat me wel stoorde was de voorafgaande poeha in onze landelijke media over de regisseurs, omdat die Belgen zijnde eens aan de Amerikanen gingen tonen hoe men een kassucces moet maken. Niet dus!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 4 augustus 2022 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu moet ik toegeven, door die hele heisa zou ik wel eens durven kijken, als die ooit eens te zien is.
Normaal gezien laat ik dat hele superheldengebeuren gewoon lopen. Sinds dit genre zo gehyped wordt, moet het niet meer voor me.