Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2022, 10:15   #21
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar gij adviseerde geen verzet, he? Gij zei “get over it.”
Waarmee ik dus samenvat dat we de situatie moeten aanvaarden zoals ze is.
lol nee.. verstandig verzet is zeker goed.

Die 'get over it' sloeg op wat anders, maar had je niet zo begrepen. Je zit voortdurend te sakkeren op deze generatie beleidsmakers. Mijn insteek was: open uw ogen en merk dat dit gewoon van alle tijden is. 't Was zeker geen advies om u te bukken voor Pierkes Grote Spuit.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2022, 10:22   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Dat sloeg op “deze generatie fascisten”. Je zei dat ik me erover moest zetten omdat het van alle tijden is.

Doe niet alsof ik het niet begrepen heb als ik het wél begreep.
Dat ik wat ge zelf zegt terug in context moet dwingen zegt wel iets anders ”Get over it” impliceert niet de ogen te openen. Dan zegt men “wake up”.
Get over it impliceert het te aanvaarden en u daarover te zetten.

Laatst gewijzigd door CUFI : 17 augustus 2022 om 10:41.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2022, 10:41   #23
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... vaccins verplicht worden maar je alsnog weigert?
... je voor de rechter moet verschijnen, die oordeelt dat je gevaccineerd moet worden en je weigert alsnog?

Bijkomend:
...je daarna vaccinazischade op doet of sterft?
Zeg, blijf eens bij de werkelijkheid.
De grondwet garandeert jou zelfbeschikking, je hebt dat RECHT.
Dat betekent dat niemand je kan verplichten tot een medische handeling, vaccineren, die je niet wil...niet de politiek en ook niet een rechter.
Punt.
Daar is alles mee gezegd, ze kunnen niet en nooit rond de grondwet met je rechten als individu, net zoals de URVM en ERVM.

Ze kunnen wel proberen om door blufpoker je wijs te maken dat ze je wettelijk wel kunnen verplichten...tis maar wat je gelooft en of je je rechten kent.
Oud 17 augustus 2022, 10:44   #24
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat sloeg op “deze generatie fascisten”. Je zei dat ik me erover moest zetten omdat het van alle tijden is.
Get over it > stop met er zoveel drama over te maken.

Alles op een hoop gooien en overal 'fascisten en derderijkers' zien.. nee jong.. da's niet goed voor uw geest.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2022, 10:47   #25
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Get over it > stop met er zoveel drama over te maken.

Alles op een hoop gooien en overal 'fascisten en derderijkers' zien.. nee jong.. da's niet goed voor uw geest.
Ok dat is dan opgeklaard.
Mij vaccineren gaat nog slechter voor de geest zijn.

Maar de vaccinazi is ook een fascist en die mensen die een NWO pushen zijn ook derde rijkers, tot ze hun doel halen en vierde rijker zijn.
Oud 17 augustus 2022, 10:48   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Zeg, blijf eens bij de werkelijkheid.
De grondwet garandeert jou zelfbeschikking, je hebt dat RECHT.
Dat betekent dat niemand je kan verplichten tot een medische handeling, vaccineren, die je niet wil...niet de politiek en ook niet een rechter.
Punt.
Daar is alles mee gezegd, ze kunnen niet en nooit rond de grondwet met je rechten als individu, net zoals de URVM en ERVM.

Ze kunnen wel proberen om door blufpoker je wijs te maken dat ze je wettelijk wel kunnen verplichten...tis maar wat je gelooft en of je je rechten kent.
Polio is wel verplicht en tegen de godsdienst/levensovertuiging van velen.
De grondwet garandeerde mijn rechten niet toen ze een poging tot doodslag op mij uitvoerde en superverspreidingen organiseerden.
Oud 17 augustus 2022, 11:51   #27
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Polio is wel verplicht en tegen de godsdienst/levensovertuiging van velen.
De grondwet garandeerde mijn rechten niet toen ze een poging tot doodslag op mij uitvoerde en superverspreidingen organiseerden.
Polio is inderdaad nog verplicht in apenland belgië omdat ze in 3 landen ter wereld het poliovirus niet willen uitroeien want de hele wereld vaccineren brengt big farma teveel geld op.

Tegen de godsdienst/levensovertuiging van velen? Dan moeten die velen hun grondwettelijk recht gaan afdwingen in de rechtbank.

Niemand heeft een poging tot doodslag op jou uitgevoerd, vaccinatie is steeds een vrijwillige keuze gebleven ondanks indirecte dwang...wie zwichtte voor die dwang heeft zich nog steeds vrijwillig laten prikken...je hebt dus zelf van je gegarandeerde, grondwettelijke rechten afstand genomen.
Oud 17 augustus 2022, 13:36   #28
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Polio is inderdaad nog verplicht in apenland belgië omdat ze in 3 landen ter wereld het poliovirus niet willen uitroeien want de hele wereld vaccineren brengt big farma teveel geld op.

Tegen de godsdienst/levensovertuiging van velen? Dan moeten die velen hun grondwettelijk recht gaan afdwingen in de rechtbank.

Niemand heeft een poging tot doodslag op jou uitgevoerd, vaccinatie is steeds een vrijwillige keuze gebleven ondanks indirecte dwang...wie zwichtte voor die dwang heeft zich nog steeds vrijwillig laten prikken...je hebt dus zelf van je gegarandeerde, grondwettelijke rechten afstand genomen.
Jawel, ik ben door een agent met symptomen gemanhandeld en geëscorteerd naar een kleine afgesloten ruimte waar alle corona overtreders werden onderworpen aan de administratie.
Waarmee ze dus gelijk een superverspreiding veroorzakte.
Dat is volgens hun retoriek poging tot doodslag want ze verkochten het virus als dodelijk.

Ik heb geen enkel vaccin tot mij genomen, zelfs mijn tetanus is niet verlengd.
Oud 17 augustus 2022, 13:57   #29
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jawel, ik ben door een agent met symptomen gemanhandeld en geëscorteerd naar een kleine afgesloten ruimte waar alle corona overtreders werden onderworpen aan de administratie.
Waarmee ze dus gelijk een superverspreiding veroorzakte.
Dat is volgens hun retoriek poging tot doodslag want ze verkochten het virus als dodelijk.

Ik heb geen enkel vaccin tot mij genomen, zelfs mijn tetanus is niet verlengd.
Bwa, tetanus zou ik toch nemen, dat werkt ten minste voor een bepaalde langere periode. Je mag niet compleet paranoide worden. Bij mazelen vaccins bij kinderen heb je dan bv wel een punt, bij polio dan weer niet.

Het grote probleem is dat we nu als gewone burger zelf ons onderzoek moeten doen over welk vaccin we best nemen en welke niet, een zeer slechte situatie.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2022, 14:05   #30
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Bwa, tetanus zou ik toch nemen, dat werkt ten minste voor een bepaalde langere periode. Je mag niet compleet paranoide worden. Bij mazelen vaccins bij kinderen heb je dan bv wel een punt, bij polio dan weer niet.

Het grote probleem is dat we nu als gewone burger zelf ons onderzoek moeten doen over welk vaccin we best nemen en welke niet, een zeer slechte situatie.
Neen gewoon geen enkel vaccin meer. My body my choice.
Oud 17 augustus 2022, 14:19   #31
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Polio is al even overdreven als corona, hetzij iets minder:

De ziekte komt vooral voor tijdens de zomermaanden. PZe wordt verspreid via speekseldruppeltjes. Dat leidt dan tot infectie van het maag-darmkanaal, wat op zich geen probleem is. Het virus kan echter bij sommige mensen doordringen tot het zenuwstelsel, en dat kan leiden tot de gevreesde complicaties. De meerderheid (90%) van geïnfecteerde mensen ontwikkelt helemaal geen symptomen; slechts 1% krijgt verlammingsverschijnselen. Die komen voor in verschillende graden, en zijn al dan niet blijvend.

De procedure toe het vaccin:

Het vermenigvuldigen van het poliovirus liet Cox, Sabin en Koprowsky toe nieuwe stammen te ontwikkelen waarvan zij meenden dat ze minder of zelfs helemaal niet meer ziekmakend zouden zijn. Maar zij moesten hun virussen kweken in het hersenweefsel van mensen, apen of knaagdieren. Duizenden apen werden gedood voor het kweken en testen van het virus. Vliegtuigen vol werden aangevlogen vanuit India over London naar de USA, om dan nog eens duizend kilometer af te leggen op een vrachtwagen naar hun uiteindelijke bestemming. Velen van hen kwamen niet levend aan.

De schadelijkheid van het vaccin:

Allergische reacties kunnen optreden onmiddellijk na vaccinatie, en dit vaker in kinderen die tevoren een IPV gehad hebben (1).

Er kan een aanval van reumatoïde artritis optreden (1).

Stuipen kunnen zich voordoen na OPV. De Duitse literatuur vermeld hypsarithmie 18 dagen na de tweede dosis (type 1-3) bij een baby van 4,5 maanden.

Polio verlamming kan optreden na vaccinatie. Een belangrijk onderzoek hierover werd ondernomen door de WGO (7). In de jaren 1970 tot 1974 werd een studie verricht in acht verschillende landen om blijvende verlamming na vaccinatie te onderzoeken. In totaal werden 360 gevallen onderzocht. Slechts 21% daarvan kwamen voor bij de gevaccineerden zelf, en 51% bij de directe omgeving van gevaccineerden, vooral de ouders. Men trof hoofdzakelijk het type 3 virus aan, en de meeste slachtoffers waren minder dan 5 jaar oud. Bij de contacten kwam het type 2 virus vaker voor. Ook de JAMA onderlijnt het belang van het orale vaccin bij de verspreiding van de ziekte (8). 76 % van alle polio gevallen in de US tussen 1973 en 1984 hadden verband met het vaccin, waarbij vooral de eerste dosis voor problemen zorgde. 1/520.000 dosissen zorgt voor een blijvende verlamming. Daar moet men natuurlijk nog het cijfer van de contacten toevoegen.

En veel meer: https://www.vaccinatieschade.be/content/polio

Laatst gewijzigd door CUFI : 17 augustus 2022 om 14:20.
Oud 17 augustus 2022, 14:41   #32
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Polio is al even overdreven als corona, hetzij iets minder:

De ziekte komt vooral voor tijdens de zomermaanden. PZe wordt verspreid via speekseldruppeltjes. Dat leidt dan tot infectie van het maag-darmkanaal, wat op zich geen probleem is. Het virus kan echter bij sommige mensen doordringen tot het zenuwstelsel, en dat kan leiden tot de gevreesde complicaties. De meerderheid (90%) van geïnfecteerde mensen ontwikkelt helemaal geen symptomen; slechts 1% krijgt verlammingsverschijnselen. Die komen voor in verschillende graden, en zijn al dan niet blijvend.

De procedure toe het vaccin:

Het vermenigvuldigen van het poliovirus liet Cox, Sabin en Koprowsky toe nieuwe stammen te ontwikkelen waarvan zij meenden dat ze minder of zelfs helemaal niet meer ziekmakend zouden zijn. Maar zij moesten hun virussen kweken in het hersenweefsel van mensen, apen of knaagdieren. Duizenden apen werden gedood voor het kweken en testen van het virus. Vliegtuigen vol werden aangevlogen vanuit India over London naar de USA, om dan nog eens duizend kilometer af te leggen op een vrachtwagen naar hun uiteindelijke bestemming. Velen van hen kwamen niet levend aan.

De schadelijkheid van het vaccin:

Allergische reacties kunnen optreden onmiddellijk na vaccinatie, en dit vaker in kinderen die tevoren een IPV gehad hebben (1).

Er kan een aanval van reumatoïde artritis optreden (1).

Stuipen kunnen zich voordoen na OPV. De Duitse literatuur vermeld hypsarithmie 18 dagen na de tweede dosis (type 1-3) bij een baby van 4,5 maanden.

Polio verlamming kan optreden na vaccinatie. Een belangrijk onderzoek hierover werd ondernomen door de WGO (7). In de jaren 1970 tot 1974 werd een studie verricht in acht verschillende landen om blijvende verlamming na vaccinatie te onderzoeken. In totaal werden 360 gevallen onderzocht. Slechts 21% daarvan kwamen voor bij de gevaccineerden zelf, en 51% bij de directe omgeving van gevaccineerden, vooral de ouders. Men trof hoofdzakelijk het type 3 virus aan, en de meeste slachtoffers waren minder dan 5 jaar oud. Bij de contacten kwam het type 2 virus vaker voor. Ook de JAMA onderlijnt het belang van het orale vaccin bij de verspreiding van de ziekte (8). 76 % van alle polio gevallen in de US tussen 1973 en 1984 hadden verband met het vaccin, waarbij vooral de eerste dosis voor problemen zorgde. 1/520.000 dosissen zorgt voor een blijvende verlamming. Daar moet men natuurlijk nog het cijfer van de contacten toevoegen.

En veel meer: https://www.vaccinatieschade.be/content/polio
Awel, 1% is wel fucking veel.

Die problemen met orale vaccins is vanwege het feit dat dit vaccin een levende virus is, daarom werkt het ook zo goed. Dat contacten dan polio kunnen krijgen van dat vaccin wil zeggen dat die geen immuniteit hadden door vaccin of ziekte.
Onze polio vaccins zijn minder gevaarlijk maar werken ook minder lang.
Oud 17 augustus 2022, 14:48   #33
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Awel, 1% is wel fucking veel.

Die problemen met orale vaccins is vanwege het feit dat dit vaccin een levende virus is, daarom werkt het ook zo goed. Dat contacten dan polio kunnen krijgen van dat vaccin wil zeggen dat die geen immuniteit hadden door vaccin of ziekte.
Onze polio vaccins zijn minder gevaarlijk maar werken ook minder lang.
Als ge als samenleving niet als vetzakken leeft, kan polio zich dus ook niet verspreiden. En worden we ziek? Meer dan 90% ontwikkelt niet eens symptomen?

Ik zie gedwongen geneeskunde (of via sociaal darwinisme) met een hele andere bril nu. Verdienmodellen.
Oud 17 augustus 2022, 14:55   #34
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ge als samenleving niet als vetzakken leeft, kan polio zich dus ook niet verspreiden. En worden we ziek? Meer dan 90% ontwikkelt niet eens symptomen?

Ik zie gedwongen geneeskunde (of via sociaal darwinisme) met een hele andere bril nu. Verdienmodellen.
Als je niet bang bent van de ziekte dan moet je dat ook niet zijn van het orale vaccin want dat bevat ook de ziekte zelf. Ik begrijp het probleem niet.
Oud 17 augustus 2022, 14:56   #35
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je niet bang bent van de ziekte dan moet je dat ook niet zijn van het orale vaccin want dat bevat ook de ziekte zelf. Ik begrijp het probleem niet.
Dat het verdienmodel belangrijker dan een mensenleven is voor die ons dat verplichten of aanraden.
Zou gij een spuit van nazi duitsland als vijand van de regering nemen?
Oud 17 augustus 2022, 19:00   #36
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij zullen ze een dwangsom per dag -willen- verplichten zolang ge u niet vaccineert.
En dan wat?
Kijk, als je niet ingespoten wil worden en ze komen je lastig vallen, ga je met je hoeven moeten trappen en blijven trappen tot ze je met rust laten he.
ZO simpel is deze kwestie.
Je doet je best, op elke manier, om dwangspuitjes, dwangbetalingen, en dwangvanalles, te verijdelen.
Dat is wat leven en werken is: je best doen eigen, en tegen betaling andermans, problemen aan te pakken. Plak een prijs op je laten inspuiten. Bvb 10 miljoen euro gelijk oversteken en cash betaald (pak een valies mee).
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2022, 19:10   #37
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Kijk, als je niet ingespoten wil worden en ze komen je lastig vallen, ga je met je hoeven moeten trappen en blijven trappen tot ze je met rust laten he.
Je doet je best, op elke manier, om dwangspuitjes, dwangbetalingen, en dwangvanalles, te verijdelen.
Dat is wat leven en werken is: je best doen eigen, en tegen betaling andermans, problemen aan te pakken. Plak een prijs op je laten inspuiten. Bvb 10 miljoen euro gelijk oversteken en cash betaald (pak een valies mee).
Niet weigeren maar eerst document invullen (zie bijlage)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (114,9 KB, 274x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (74,0 KB, 269x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (116,3 KB, 256x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (193,5 KB, 269x gelezen)
Bestandstype: jpg 5.jpg‎ (243,3 KB, 257x gelezen)
Bestandstype: jpg 6.jpg‎ (197,2 KB, 264x gelezen)
Bestandstype: jpg 7.jpg‎ (132,9 KB, 279x gelezen)
Bestandstype: jpg 8.jpg‎ (83,2 KB, 268x gelezen)
Bestandstype: jpg 9.jpg‎ (63,0 KB, 268x gelezen)
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2022, 19:29   #38
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is een verschil: een virus poogt 1 van je lichaamscellen te kapen voor replicatie, daar zit geen mens achter. Achter een vaccin wel, in dit specifieke geval zelfs mensen die je willen dwingen.
Een bakker die zegt een nieuw broodrecept te hebben bedacht en je poogt te overtuigen om het eens te eten, okee.
Maar een bakker die je afdreigt als je het niet wil eten, nou, dat vind ik niet overtuigend, welintegendeel.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2022, 21:11   #39
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Zelfs niet voor 1 miljard.
Ze moeten aansprakelijk gesteld en vervolgd worden om andere experts te stigmatiseren tot zelfs ontslagen, terwijl die gewoon gelijk hadden.
De huidige experts en deze ganse regering hebben bloed aan hun handen, en veel.

Laatst gewijzigd door CUFI : 17 augustus 2022 om 21:11.
Oud 17 augustus 2022, 22:49   #40
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat het verdienmodel belangrijker dan een mensenleven is voor die ons dat verplichten of aanraden.
Zou gij een spuit van nazi duitsland als vijand van de regering nemen?
De treinen reden op tijd
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be