![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grote probleem is, dat meer dan zestig procent van de prijs bepaald wordt door zaken, die niets met het product zelf te maken hebben. En hier hebben ze niet de balls die Frankrijk wel heeft, nl. het mes in de accijnzen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij kiezen tenslotte voor het politiek uitschot.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vaak is het zo, dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor een probleem, niet de meest geschikte zijn om het ook op te lossen.
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In de barre winter 63-64 gingen we met school geld ophalen ten bate van mensen die in het dorp hun kolen niet meer konden betalen.Misschien een beter idee dan de gasrekening niet te betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me niet vergis postte hij voor het laatst op 29 juni 2011.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Waarom ben ik niet verbaasd ?
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Man, ben jij compleet achterlijk?
Je kan gas kopen bij Putin aan de prijzen van Putin. Of ge kunt geen gas kopen. Ben je nu zo dom van te denken dat Putin je gas gaat geven terwijl je het niet betaalt?
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Er mag niet "ludiek" gezegd worden dat wij dit kunnen doorbreken door niet meer te betalen als burger. En dat putin rijk maken dat vindt u groene idiotie gesteund door rode en blauwe hulpjes. Als u pleit tegen het protest, dan gaat u akkoord met Putin rijk te maken. Dus mag ik toch de vraag stellen tot welke van de drie mogelijkheden, die u zelf gegeven hebt, u behoort ? Of ben ik zo achterlijk dat ik de inconsequentie in uw verhaal heb ontdekt ? Uw aantijging is trouwens een peroonlijke aanval !
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet wat de extreem-linkse saboteur Terryn wil. Hij wil drama, en geweld tegen de mensen die de kraan komen dichtdraaien van wanbetalers die niet in schuldbemiddeling willen.
![]() |